Hyväksyvätkö naiset mieheltä tupeen käyttämisen, hiustensiirtoleikkaukset, peniksen kasvattamiseen tähtäävät toimenpiteet ( ei-kirurgiset) tai steroidien käytön?
Mikä on mielestäsi naisille yleisellä tasolla ok ja mikä ei?
Kommentit (50)
Suomessa noin puolet väestöstä on naisia. Arveletko ihan oikeasti, että jaamme jonkin yhteisen käsityksen ehdottamistasi aiheista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupeen käytön, hiustensiirtoleikkaukset ja peniksen suurentamiset periaatteessa hyväksyn, vaikken tosiaan ymmärrä miksi laittaa niin iso vaiva ja raha johonkin turhanpäiväiseen pintaremonttiin jonka lopputuloksetkin on usein vähän niin ja näin. Pitäisin kuitenkin kumppanin ulkonäköpakkomiellettä huonona enteenä kumppanin arvomaailmasta ja siten henkilökohtaisesta yhteensopivuudesta.
Steroideja en hyväksy laittomuuden sekä terveysriskin vuoksi.
Steroidien käyttäminen ei ole laitonta, ja terveysriski on paljon pienenmpi kuin vaikkapa alkoholin käyttämisen, autolla huvikseen ajamisen tai ratsastusharrastuksen suhteen.
Ap
Silloin tällöin vaan sattuu joku perhesurma kun vetäjällä menee kuppi nurin.
Mainitsepa edes kolme Suomessa tapahtunutta perhesurmaa, jotka olisivat johtuneet steroideista. Ei ole varmaan vaikea tehtävä, jos nämä steroidit kerran ajavat ihmisiä perhesurmiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitinko mä jotenkin epäselvästi tuon alotusviestin?
"Mikä on mielestäsi naisille yleisellä tasolla ok ja mikä ei?"
Minkä takia te länkytätte henkilökohtaisista mielipiteistänne?
Ap
No nyt kun kysyit niin on tuo kyllä epäselvää. Siis kysytkö nyt mikä on hyväksyttyä naisille ja mikä miehille vai minkä naiset yleensä hyväksyvät?
Luitko sekä otsikon että aloitusviestin? Ja siltikö jäi epäselväksi? Oikeasti?
Ap
Tupee on naurettava. Hiustensiirto, jos se on onnistunut (kaikki eivät ole), menettelee.
Peniksen venytys ja steroidit no-no. Tai ihan omaa tyhmyyttähän se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa noin puolet väestöstä on naisia. Arveletko ihan oikeasti, että jaamme jonkin yhteisen käsityksen ehdottamistasi aiheista?
Totta kai. Ymmärräthän, että naisten yleiseen mielipiteeseen ei tarvita 100 % naisista? Oletko ihan normaaliälyinen vai jokin "erikoistapaus"? Ei millään pahalla...
Ap
Naisten yleisen mielipiteen tietämiseen vaaditaan, että on puhunut huomattavan määrän naisia kanssa aiheista tupeet, peniksenpidennykset ja steroidien käyttö. Voin vakuuttaa, että tämä on aika harvinainen keskustelunaihe, joten joutunet kokoamaan aineistosi itse. Onneksi täällä on hyvä alku.
Vierailija kirjoitti:
Tupee on naurettava. Hiustensiirto, jos se on onnistunut (kaikki eivät ole), menettelee.
Saisiko perusteluja noille mielipiteille?
Ap
Onneksi en tarvitse leikkauksia kun peniksen jatkeena on bmw.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni:
Hiustensiirrot ja tupeet on ihan hyväksyttäviä, jos kerran omaa päätäsi käsittelet ja omilla rahoillasi säädät. Naurettavaa se on ja olisi noloa, jos mun puoliso ajattelisi sill ätavalla että noin kannattaisi tehdä, mutta toki silti hyväksyttävää jos niin itse haluat tehdä.
Pniksnepidennysleikkaukset ja steroidit ovat vaarallisia ja jälkimmäiset laittomia. Kumpaakaan ryhtyminen kertoo jo niin suuresta arvostelukyvyn puutteesta, että näiden ei pitäisi päästä töihinkään ollenkaan. Steroideja usko kenenkään hyväksyvän. Pniksenpidennyksiin on toki jokaisella oman ulokkeensa kohdalla oikeus, mutta en ikinä ottaisi itselleni miestä joka noin riskeeraa kykynsä tuottaa minulle nautintoa. Tarkoitan, että naiselle seisovasta pniksestä on paljon enemmän iloa kuin isosta.
Niin ja ei se pituus vaan paksuus. Samoin kuin naisella: Ei se syvyys vaan tiukkuus.
Nuo kaikki kuulostavat ulkonäkökeskeisen miehen noloilta ja potentiaalisesti vaarallisilta keinoilta pönkittää huonoa itsetuntoa. Tämä on sekä omani että arvioni mukaan myös useimpien muiden naisten mielipide (en pysty linkittämään tieteellisiä tutkimustuloksia, koska sellaisia ei ole, sori).
Kaljut miehet ovat seksikkäitä. Tupeet ja hiustensiirrot kaikkea muuta.
Et tainnut saada haluamaasi vastausta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No nyt kun kysyit niin on tuo kyllä epäselvää. Siis kysytkö nyt mikä on hyväksyttyä naisille ja mikä miehille vai minkä naiset yleensä hyväksyvät?
Ap
No kyllä se siitä. Harjoittelet vaan tuota kirjoittamista vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisiko perusteluja noille mielipiteille?
Ap
Ihan tosissasiko kysyt perusteluita sille, että miksi joku ei halua penistä venyttävää narkkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupeen käytön, hiustensiirtoleikkaukset ja peniksen suurentamiset periaatteessa hyväksyn, vaikken tosiaan ymmärrä miksi laittaa niin iso vaiva ja raha johonkin turhanpäiväiseen pintaremonttiin jonka lopputuloksetkin on usein vähän niin ja näin. Pitäisin kuitenkin kumppanin ulkonäköpakkomiellettä huonona enteenä kumppanin arvomaailmasta ja siten henkilökohtaisesta yhteensopivuudesta.
Steroideja en hyväksy laittomuuden sekä terveysriskin vuoksi.
Steroidien käyttäminen ei ole laitonta, ja terveysriski on paljon pienenmpi kuin vaikkapa alkoholin käyttämisen, autolla huvikseen ajamisen tai ratsastusharrastuksen suhteen.
Ap
Silloin tällöin vaan sattuu joku perhesurma kun vetäjällä menee kuppi nurin.
Mainitsepa edes kolme Suomessa tapahtunutta perhesurmaa, jotka olisivat johtuneet steroideista. Ei ole varmaan vaikea tehtävä, jos nämä steroidit kerran ajavat ihmisiä perhesurmiin.
Ap
Noita on pohdittu esim. murhainfossa. Osassa tapauksia hyvin vahvat viitteet että steroidit on vaikuttaneet käyttäytymiseen. Googleta itse jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
No kyllä se siitä. Harjoittelet vaan tuota kirjoittamista vähän enemmän.
Taidan olla jo pari pykälää parempi kirjoittajana kuin sinä olet lukijana. :D
Ap
Ite oon työtön ja roikotona 8kg käsipainoa narulla joka on kalussa kiinni. 3cm saanu lisä pituutta 6kk.
Iha jepa. Vielä ku sais rahaa niin sais naisia mihin laittaa tuon vaskitsan.
Mulla on onneksi kateutta herättävät hiukset, mutta en kyllä ymmärrä miksi naiset arvostelevat miestä tupeesta. Samalla arvostelijalla saattaa olla kymmeniä feikkejä asioita pelkästään yläkropassa. Tekoripset, hiustenpidennykset, väripiilarit jne jne
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vaikka käyttäisit kaikki aloitusviestin mainitsemat kommervenkit ja muutaman päälle, tuollainen töykeä viestintä ei ole ok. Ei yleiselläkään tasolla.
Ps. Yleinen mielipide on kooste henkilökohtaisista mielipiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ovat nämä ei-kirurgiset penistä kasvattavat toimenpiteet (jotka oikeasti toimii.)
Penispumppu kasvattaa.
Minä en kelpuuttaisi miestä, joka vaikka käyttää aikaa ruskettumiseen, on tarkka hiusten kanssa, käyttää kymmentä eri saippuaa, haluaa leikkauttaa itseään tai pidentää hiusten elinaikaa kauneuskirurgialla, parisuhteeseen. Steroidit vielä isompi ei. En halua miestä, jonka arvot ovat niin kaukana omistani. Onneksi löysin yhtä hipin miehen ja voimme olla ”rumia” yhdessä.