Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyvätkö naiset mieheltä tupeen käyttämisen, hiustensiirtoleikkaukset, peniksen kasvattamiseen tähtäävät toimenpiteet ( ei-kirurgiset) tai steroidien käytön?

Vierailija
15.07.2018 |

Mikä on mielestäsi naisille yleisellä tasolla ok ja mikä ei?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni:

Hiustensiirrot ja tupeet on ihan hyväksyttäviä, jos kerran omaa päätäsi käsittelet ja omilla rahoillasi säädät. Naurettavaa se on ja olisi noloa, jos mun puoliso ajattelisi sill ätavalla että noin kannattaisi tehdä, mutta toki silti hyväksyttävää jos niin itse haluat tehdä.

Pniksnepidennysleikkaukset ja steroidit ovat vaarallisia ja jälkimmäiset laittomia. Kumpaakaan ryhtyminen kertoo jo niin suuresta arvostelukyvyn puutteesta, että näiden ei pitäisi päästä töihinkään ollenkaan. Steroideja usko kenenkään hyväksyvän. Pniksenpidennyksiin on toki jokaisella oman ulokkeensa kohdalla oikeus, mutta en ikinä ottaisi itselleni miestä joka noin riskeeraa kykynsä tuottaa minulle nautintoa. Tarkoitan, että naiselle seisovasta pniksestä on paljon enemmän iloa kuin isosta.

Steroidit eivät ole omaan käyttöön laittomia. Ostaminen, käyttäminen ja 3kk käyttöannoksien hallussapito on täysin laillista. Maahantuonti, välittäminen, valmistaminen ja suuremman määrän hallussapito ovat laittomia, mutta poliisi ei puutu kuin ensimmäiseen käytännössä.

Vierailija
42/50 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steroidirage päällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyn toki mutta en ole kiinnostunut huonoitsetuntoisista miehistä henkilökohtaisesti.

vähän sama vika naisten suhteen. Ei kiinnosta huonoitsetuntoiset naiset jotka meikkaa, käyttää irtoripsiä, hiuslisäkkeitä, tekotissejä, persekohotuksia, irtoripsiä, ajaa kulmat pois ja meikkaa ne takas jne yms.

Vierailija
44/50 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn tietenkin. Eikö nuo vertaudu naisten hiustenpidennyksiin, rakennekynsiin, rintaimplantteihin jne? Hassua, ettei yleisesti pidetä nolona naisilla noita juttuja, jos ei nyt ihailtavinakaan, mutta samaan aikaan joillekin tupeet ja penispumput on noloja naureskelun aiheita.

Vierailija
45/50 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole juuri yhteistä jonkun helluntailaismummon, alkoholistiyksinhuoltajaäidin tai Miss Suomen kanssa vain koska olen nainen, joten en osaa sanoa mitään naisten yleistä mielipidettä.

Mun puolesta kaikki tehkööt kroppansa kanssa miten huvittaa, mutta tämä ei toki AP:ta kiinnostanut.

Vierailija
46/50 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaikki kuulostavat ulkonäkökeskeisen miehen noloilta ja potentiaalisesti vaarallisilta keinoilta pönkittää huonoa itsetuntoa. Tämä on sekä omani että arvioni mukaan myös useimpien muiden naisten mielipide (en pysty linkittämään tieteellisiä tutkimustuloksia, koska sellaisia ei ole, sori).

Kaljut miehet ovat seksikkäitä. Tupeet ja hiustensiirrot kaikkea muuta.

Tuuhea- ja pitkähiuksiset naiset ovat seksikkäitä. Hiuslisäkkeillä sellaisen luominen on kaikkea muuta.

Pitkäripsiset naiset ovat seksikkäitä. Ripsivärillä lisäpituuden feikkaaminen kaikkea muuta.

On taas kaksoisstandardit... Huoh.

Vierailija
47/50 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitinko mä jotenkin epäselvästi tuon alotusviestin?

"Mikä on mielestäsi naisille yleisellä tasolla ok ja mikä ei?"

Minkä takia te länkytätte henkilökohtaisista mielipiteistänne?

Ap

Mistä vatusta minä tiedän "naisten" mielipiteen asiasta? Tiedän vain omani. Lue sinä kaikkien naisten ajatukset, yhtä hyvin sinä sen osaat kuin minäkin.

Kiva taas kuvitella, että on joku homogeeninen ryhmä "naiset" js kaikki on samaa mieltä.

Ja nyt länkytän henkilökohtaisen mielipiteeni: tupee tai peruukki miehellä näyttää tyhmältä, mieluummin vetää kaljuksi.

Steroidit ei-ei. Kertoo tyhmyydestä, jos tuhoaa terveytensä laittomilla aineilla.

Peniksen suurennusvälineet ja aineet, samoin tyhmyyttä ja rahansa hukkaan heittämistä.

Lyhyesti, huono itsetunto miehellä ei kiehdo

Vierailija
48/50 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on onneksi kateutta herättävät hiukset, mutta en kyllä ymmärrä miksi naiset arvostelevat miestä tupeesta. Samalla arvostelijalla saattaa olla kymmeniä feikkejä asioita pelkästään yläkropassa. Tekoripset, hiustenpidennykset, väripiilarit jne jne

Jep, ja aihetta voi vielä kommentoida tyyliin ”kaljut miehet ovat seksikkäitä”, mutta jos naiselle sanoisi, että ”luonnolliset ripset ovat seksikkäät” niin olisi sovinisti SIKA, koska nainen laittoi ripset vain itseään varten. Olisiko sellainenkin mahdollisista, että mies ei itse pidä kaljusta, vaan haluaa ehdottomasti jonkun muun?

Steroidit ym. ei nyt toki ole ihan johonkin hiustensiirtoleikkaukseen verrattavia asioita.

Vierailija
49/50 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä sanaa HYVÄKSYÄ muuta kuin silloin kun sillä on jotain väliä. Tässä yhteydessä sanoisin että en kelpuuttaisi puolisoksi miestä joka ei halua olla sellainen kuin on. Muiden miesten tupeet tai penikset ei voisi vähempää kiinnostaa, enkä minä, tai hekään hyötyisi mistään "hyväksymisestäni".

Vierailija
50/50 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan hyväksyttävää parannella itseään haluamillaan tavoilla, oli kyse sitten lisukkeista tai leikkauksista, mutta todennäköisesti en valitsisi sellaisten käyttäjää kumppaniksi. En itsekään käytä kuin välillä kevyesti meikkiä, joten tupeeta käyttävä, hiustensiirtoon menossa oleva, peniksenpumppaaja-steroidimies olisi mulle ehkä vähän liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän