Vesijetillä liikkuvat ampuivat kuutteja huvikseen
Kommentit (38)
Ihmiskunta on aika toivoton. Raaka ja raaka.
Kai nuo vesijetillä liikkuvatkin saa ampua? En näe mitään estettä.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin niin, että nekin ammutaan.
Metsästäjät nauttii tappamisesta. Ihan sama mikä kohde kunhan saa ampua ja tappaa. Mutta auta armias kun susi tappaa metsästäjän koiran niin alkaa hirveä itku ja ulina.
Ei ole tervettä. Kaikille ei pitäisi antaa aselupaa. T: metsästäjä
En pidä vesijetteilijöitä veneilijöiden aatelina enkä kuuttien ampujia metsästäjien aatelina. Olen melko varma siitä että ne ovat apukoululaisia ja persuja
Eiköhän tässäkin tapauksessa syyllinen ole tämä "tutkija" itse kuten kaikissa muissakin haaskapyyntihommissa. Metsästäjien maalittamista.
Vierailija kirjoitti:
Metsästäjät nauttii tappamisesta. Ihan sama mikä kohde kunhan saa ampua ja tappaa. Mutta auta armias kun susi tappaa metsästäjän koiran niin alkaa hirveä itku ja ulina.
Voit olla varma, että nuo ei olleet metsästäjiä. Yhdelläkään metsästäjällä ei ole vesijettiä saati haluja siihen pelleilyyn. Itse en metsästä enkä jetteile. Todennäköisesti rikkaiden kurittomia kakaroita.
Miten tää voi olla täysin laillista ? Sairasta se on ampua viaton , tunteva eläin joka ei tee mitään pahaa olemassaolollaan ja vielä vesijetin kyydistä hupiin tappamista . 0 pistettä ampujille.
Noille vesijetille liikkuville voisi tehdä kaikenlaista jäynää. Esim. peukaloida skuuttia, niin että jarru pettää tai ohjaus. Oli kiva katella niiden hukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Joo, saa.
Ne on entisiä mopopoikia, nykyään laillista riistaa.
Sivuhuomiona.. Metsästäjät tappaa oman koirankin jos siitä ei ole metälle.
En ole koskaan nähnyt vesijettiä mestästäjällä. Vahvat wt-fibat tulee.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt vesijettiä mestästäjällä. Vahvat wt-fibat tulee.
Näitä "tutkijoita" riittää joka lähtöön. Tehnyt jotain eläinkokeita ja keksii nyt satuja omien mokiensa piilotteluun.
Saa kertoa nimiä, jos joku tuttu on ollut asialla.
Pitäisi varmaan kieltää tuollainen toiminta, tosin ajoneuvosta ampuminen on ollut kiellettyä tähänkin asti.
Jo pelkät vesijetit kertoo että kyseessä on kusipäät
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012195033.html
Ihan laillista se on