Onko teitä verrattu jonkun julkkiksen ulkonäköön?
Minä kuulemma näytän Liisa-Maija Laaksoselta. Nuoret ei muista, mutta hän:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkD_3UCPSmxyYxTE0…
Kommentit (30)
En muista enää mitään nykyään. Se naiskaksikko, joka teki road moevie -leffan joskus 90-luvulla. Siihen ruskeatukkaiseen on verrattu. Oli Renny Harlininkin kanssa.
On. Sanna Stellaniin. En ole kyllä omasta mielestä yhtään hänen näköisensä.
Pari vuotta sitten vietin altiivista bailuelämää sinkkuna kevään ja joka kerta baarissa joku tuli sanomaan, että näytät ihan Paula Koivuniemeltä. Ja myös ihan kaupan kassalla päiväsaikaan asioidessani eräs mies ihmetteli kuuluvasti, että meilläkö käy täällä laulajatähtiä ostoksilla
Vierailija kirjoitti:
En muista enää mitään nykyään. Se naiskaksikko, joka teki road moevie -leffan joskus 90-luvulla. Siihen ruskeatukkaiseen on verrattu. Oli Renny Harlininkin kanssa.
Thelma & Louise? Geena Davis vai Susan Sarandon?
Margot Robbieen. Varmaan koska olen nätti blondi. Muuta samaa en huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten vietin altiivista bailuelämää sinkkuna kevään ja joka kerta baarissa joku tuli sanomaan, että näytät ihan Paula Koivuniemeltä. Ja myös ihan kaupan kassalla päiväsaikaan asioidessani eräs mies ihmetteli kuuluvasti, että meilläkö käy täällä laulajatähtiä ostoksilla
Tuo on suuri kohtelijaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on suuri kohtelijaisuus.
Sori. J-kirjain pois.
Lauri Tilkaseen minua hyvin usein verrataan. Sanomattakin selvää, että olen hameväen keskuudessa varsin suosittu mies. Vaimo ei onneksi tiedä ihan kaikkea. ;)
M53
Björkiin nuorempana ja Mervi Tapolaan.
Mervi Tapolaksi kutsui Pelle Miljoona esiintymislavalta. Erittäin törkeää käytöstä ja samalla kun haukkui minun ulkonäköä, haukkui tietenkin myös Mervi Tapolaa, joka tuskin oli mitään pahaa tehnyt tolle "maailmanparantajalle". Siihen loppui mun pellejen kuuntelu, hirvee ilkeä ihminen koko moppitukka.
minua verrattiin nykäsen mattiin ja olen nainen.
Joskus hamassa nuoruudessa Mädceh Amickiin (Twin Peaksin tarjoilija). Ja ehkä jotain samaa olikin, onneksi vuodet ovat korjanneet tämän "ongelman" :)
Michael Monroe
Ja minä olen siis nainen😄
Vierailija kirjoitti:
Lauri Tilkaseen minua hyvin usein verrataan. Sanomattakin selvää, että olen hameväen keskuudessa varsin suosittu mies. Vaimo ei onneksi tiedä ihan kaikkea. ;)
M53
Epäilen vahvasti, että muistutat enemmän Simo Salmista.
Pamela Tolaan, en kyllä itse näe meissä yhdennäköisyyttä
Vierailija kirjoitti:
Björkiin nuorempana ja Mervi Tapolaan.
Mervi Tapolaksi kutsui Pelle Miljoona esiintymislavalta. Erittäin törkeää käytöstä ja samalla kun haukkui minun ulkonäköä, haukkui tietenkin myös Mervi Tapolaa, joka tuskin oli mitään pahaa tehnyt tolle "maailmanparantajalle". Siihen loppui mun pellejen kuuntelu, hirvee ilkeä ihminen koko moppitukka.
Olitko sä kännissä? Jos sulla oli sellainen Mervimäinen viinanaama?
Joo! Yks pikkuasiakas kysyi, että "ooksä Rölli-peikko?" 😃