Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain koko kesäksi perustoimeentulotukipäätöksen ja korjautan kesän aikana koko hammaskaluston kuntoon ja hommaan purentakiskot - Kelan piikkiin!

Vierailija
15.07.2018 |

Olen jo kolme kertaa käynyt hammaslääkärillä, kerran suuhygienistillä ja röntgenit päälle. Onneksi ei tarvitse itse maksaa! :D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin todistaa tuon että 2–3 kk päätöksiä tehdään. Olen itsekin saanut, tosin niitä sai ennen helpommin kaupungilta kuin nykyään kelalta. Hammasjutuista sen sijaan en tiedä, luulin että niitä ei lasketa välttämättömiin menoihin.

Vierailija
22/25 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono provo. Toimeentulotukea saa kerralla vain kuukaudeksi.

Jos tilanne on ns. 'vakaa' eli joka kuukausi tehtäisiin samansisältöinen päätös, Kela tekee mielellään pitkiäkin päätöksiä. Itselläni oli jatkuvasti 3-6kk päätöksiä ennen työllistymistä. Tällä tavoin Kela tarvitsee vähemmän henkilökuntaa.

Ehkä kunnallisella, mutta yths:lla on edullisemmat hinnat. Mutta sitähän sinä et tule ikinä saamaan tietää, koska et pääsisi edes yliopistoon sisälle jotta voisit yths:n palveluita käyttää. Et taida olla ees lukiota käyny.

Et sinäkään noilla pilkkuvirheillä ole edes yo:n ovia avannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo. Toimeentulotukea saa kerralla vain kuukaudeksi.

Älä höpise, puolen vuoden päätöksiä olen saanut senkin jälkeen, kun toimeentulotuki siirtyi kelaan.

Hyvä, että Ap hoidat hampaasi kuntoon.

Vierailija
24/25 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän ne hampaat on hoidattaa kuntoon. Halvemmaksi se yhteiskunnalle tulee kun hampaat kunnossa kun spurguna 10 vuoden päästäkin käyt sosiaalitanttojen luukulla kerjäämässä. Tiesithän, että hampaista lähtee kaikki pöpöset verenkiertoon.

Itse sain purentakiskot yths:ltä rapialla satasella ja ovat olleet hyödylliset.

Mulle hammaslääkäri sanoi, että tulee maksamaan n. 250-300 €, ja vaatii kolme käyntiä.

Ap

Kolme käyntiä tosiaan oli ja 300 maksoivat minullakin. Syyskuussa tehtiin. Kela maksoi.

Vierailija
25/25 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että yhteiskunta hoitaa ihmisten terveyttä. Kyllä rahaa käytetään turhempaankin touhuun. Jos kela maksaa hoidon niin hammaslääkäri ja muu henkilökunta työllistyvät, kuluttavat ja maksavat veroja jne. Loppupeleissä kaikki hyötyvät tuosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän