Psykologia 2019
Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)
Kommentit (5687)
Vierailija kirjoitti:
MÄ PÄÄSIN JYVÄSKYLÄÄN! Oon seurannu tätä keskustelua alusta asti mutta en kommentoinu. Oon hakenu 7 kertaa, tehny siinä välissä ulkomailla psykan kandin ja sen jälkeen ollu hyvin lähellä varasijoilla. Ja nyt viimein mun unelma toteutuu!!! En vaan voi uskoo tätä! Olin jo ihan varma et sössin koko kokeen koska en pystyny muistaa enää mitään mitä olin tehny kokeen jälkeen! Pääsin koepisteillä enkä oo ensikertalainen. Pisteitä 94.115.
Onnea kaikille sisäänpäässeillä ja paljon tsemppiä niille joille ei ovet auennut nyt! Tiedän todella miltä se tuntuu, mutta elämä ei lopu siihen! Pitää vaan käsitellä ne pettymyksen fiilikset ja sitten päättää jaksaako vielä yrittää ja onko se itselle sen arvosta vielä!Mulla kans muutto edessä Helsingistä Jyväskylään!
Hatunnosto!! Kyllä kannattaa olla aina sinnikäs. :)
Onko tuloksissa mukana tampereen pääsijät, vai muuttuvatko tulokset kun ne tulevat?
Vastatkaa nyt joku mistä ne koepisteet näkee, mä en kestä enää...
Yritin seurata sitä ohjetta, Chromella menin opintopolkuun, mutta kohdassa "valitse Preview" en löydä sellaista..
Mulla Helsinki ykkösenä ja siinä näkyy "peruuntunut, pisteesi eivät riittäneet varasijaan". Kaikki muut kesken :(
Mistä sen hakijatunnuksen näkee jolla ilmeisesti löytää nuo pisteensä? Haluun tietää....!
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, pääsin Jyväskylään!!!
En meinaa uskoa tätä todeksi. Pääsykoe meni mielestäni ihan penkin alle. Sähläsin vastauslomakkeen kanssa, piirsin rukseja aivan väärään kohtaan, jouduin kumittamaan raivokkaasti jolloin ovaalit lähes hävisivät näkyvistä!
Epätoivo iski siinä vaiheessa kun tajusin, että en ehdi tehdä koetta loppuuun. Regressiotehtävä jäi tekemättä, logiikasta iso osa ihan lonkalta. Itkin kokeen jälkeen ja ajattelin tuskastuneena, että ensi vuonna uudestaan.
Mutta ehkä ne pisteet napsahteli artikkelitehtävistä? Koepisteet joka tapauksessa 97 ja risat. HUHHUH!
Onnea kaikille paikan saaneille ja halaus teille, jotka jäätte ilman <3
Paljon sait kokonaisuudessaan pisteitä?
Onko kukaan saanut sähköpostia?
Musta tuntuu että meille joilla on kaikki kesken, ei ole paikkaa luvassa. Yhhyy
Vierailija kirjoitti:
Siksköhän mulla on kaikki kesken ku mulla on tre ykkösenä eikä kukaan oo ainakaan sanonu sieltä saaneensa tuloksia?
Mulla myös TRE ykkösenä, eikä näy yhtään mitään lähdekoodissakaan.
Huoh, tulispa vaan nopeesti infoa että millaiset ensi vuoden pääsykokeet tulee olemaan. Tiesin jo kokeesta lähtiessä että tänä vuonna ei onnista, matikan laskutehtävä jäi kokonaan tekemättä. -_- Eikä kyllä muutenkaan mitenkään hääppöisesti mennyt, pisteitä vaan 65 ja risat, tosin silloin varmaan ne mihin on saanut vastattua on mennyt pääsääntöisesti oikein.
Sain opiskelupaikan ihan muulta alalta jo ja odottelen vielä toisesta tuloksia, mutten ihan osaa iloita kun ensikertalaiskiintiö menee tässä ja vielä kutkuttelis kokeilla ensi vuonna, nyt jo toinen hakukerta. Hain pelkästään Jyväskylään niin kiva kun viime vuonna en ollenkaan osannut odottaa sitä millainen koe tulee olemaan ja tänä vuonna osasin kyllä VÄHÄN aavistella mutta suhtauduin silti liian naiivisti, ja nyt sit ens vuonnakin taas uus tilanne, se siitä että menee vaan kattomaan millanen koe on ja helpottaa seuraavaa hakukertaa. :''''''''D
Onnea sisäänpäässeille, ehkä käy hyvin ja tykkäänkin siitä alasta jonne päädyn niin ei tarviis taas ens keväänä jännätä :D
Mä pääsin joensuuhun psykalle! Komas kerta kun hain ja oon ikinonnellinen 😭 koe tuntu menevän hyvin vaikka vika tehtävä jäi vähän kesken mut en silti uskaltanu odottaa et näin hyvin 😭
Mitkä on alimmat täällä ilmotetut pisteet joilla pääsi joensuuhun?
MÄ PÄÄSI JYVÄSKYLÄÄN EIHÄN TÄÄ OO VIRHE???? Mistä koepisteet näkee
Vierailija kirjoitti:
Siksköhän mulla on kaikki kesken ku mulla on tre ykkösenä eikä kukaan oo ainakaan sanonu sieltä saaneensa tuloksia?
Näin määki päättelin. Tulis jo, pisteet vaikuttaa sen verran hyviltä! D:
Vierailija kirjoitti:
12. varasija kirjoitti:
Äääää millon noi varasijat päivittyy, ei kai vasta maanantaina oikeesti. Haluisin tietää voiko mun varasija edes vähän nousta kun kerran Tre/Tku tuli/tulee? vasta Hkin jälkeen
Ne päivittyvät sitä mukaa kun joltain lähtee paikka alta. Vielä on hakuja kesken, esim. logopedia, mutta sen sisäänottokiintiö on joku 12, ei ne kaikki psykalla ole nyt. Maanantaina alkaa alempien toiveiden hyväksyntä jos jonottaa johonkin ylempään, nyt niitä ei voi vielä ottaa vastaan.
Siis meinasin hypoteettista tilannetta, jossa jollain ykkösenä trelle/turkuun hakeneista ois helsinki jollain sijalla kans ja olis päässyt myös sinne. Tällöin mun varasija pitäis kai nousta.. no joo ihan turhaa se on varmaan toivoa että 12 pykälän verran nousis, ensi vuoteen. D:
TURKUUN PÄÄSIN MYÖS!! Yläpuolella hki ja tre kesken, mut nyt saa huokasta!! Ei-ensikertalaisena koepisteillä 116,4/120!
Pääsis Jyväskylään pääsykoekiintiössä. Hki, Tku ja Tre vielä kesken. Koepisteet 97.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin määki päättelin. Tulis jo, pisteet vaikuttaa sen verran hyviltä! D:
Mul on tampere ykkösenä ja sain paikan eka joensuusta ja hetki sitte jyväskylästä :(
Voiko joku kertoo mistä nään pisteet? Ei oo tullu viä sähköpostia, Jyväskylään hyväksytty ja paikan otin vastaan. Pelottaa että tää on virhe 😱