Psykologia 2019
Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)
Kommentit (5687)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes! Pääsin! Ensin Jyväskylään, sitten ylempään eli Helsingin maisterin!!! Jeeeee!
Paljon onnea!! Kuinka paljon sait pisteitä kokeesta?
117.jotain
EI VOI OLLA TOTTA PÄÄSIN HELSINKIIN, tää on ihan uskomatonta. Itkin vaan vartin ja sit äkkiä maksoin jo maksutkin yliopistolle
Mulla on helsinki edelleen kesken
Helsingistä & Turusta peruuntunut; pisteet ei riittäny varasijaan. Jonosija 366 HKIssä ja 386 Turussa... kirveen voinee heittää, opiskelupaikka tuskin aukeaa kolmesta alemmasta toiveesta jos pisteet ei riitä edes varasijaan.
Onnea kaikille tuleville psykologeille!!!❤️
Miks mulla lukee vaan vieläkin kesken? Turkuun ja Tampereelle hain.
Nyt vähän hämmentää, kun sekä Jyväskylässä että Joensuussa näkyy Hyväksytty (odottaa muita). Eikö Joensuun olisi siis jo pitänyt peruuntua, kun se on alempana toiveissa? Jonosijatkin ovat erit? Joensuu 89 ja Jyväskylä 97. Miks tän systeemin pitää olla näin monimutkainen :D
Ulos jäin :( Pieni toivo vielä, että pääsisin logopediaan. Sen tulokset eivät ole vielä tulleet.
Jos yhteen yliopistoon ei riittänyt pisteet edes varasijaan, eikö se periaatteessa tarkoita sitä, ettei pääse mihinkään? Minulla nimittäin osa vielä kesken
Sain alle 60 pistettä, kurja fiilis. Tiesin kyllä, etten tule tänä vuonna opiskelupaikkaa saamaan, koska sähläsin hirveästi kokeessa ja tein typeriä huolimattomuusvirheitä, mutta en silti ajatellut, että olisin suoriutunut näin umpisurkeasti. Olin ajatellut hakea ensi vuonna uudestaan, mutta tämän suorituksen jälkeen taitaa olla parasta luovuttaa suosiolla ja jättää psykologia fiksummille.
Paljon onnea kaikille opiskelupaikan saaneille, ootte varmasti tehneet paljon työtä sen eteen <3 Huikea suoritus!
Vierailija kirjoitti:
Miks mulla lukee vaan vieläkin kesken? Turkuun ja Tampereelle hain.
Kai se Merja sieltä niitä koittaa laitella pikkuhiljaa..mullakin Tampere, Turku ja JKL vieläkin kesken. F5 laulaa.
Sain 120 pistettä kokeesta! Ihan uskomaton olo ihan kuin näkisin unta. Terveisin se joka pääsi eka jyväskylään mutta pääsi sittenkin helsingin maisteriin :D Kauheeta kun nyt pitää ruveta suunnittelemaan elämää et mistä kämppä ja pitää jotenkin "irtisanoutua" jyväskylä yliopistosta kun opiskelen täällä siis tällä hetkellä. Oon niin onnellinen!
Onko kukaan vielä päässyt koepisteillä?
Onko Joensuuhun tullut uusia pääsijöitä, joilla ei aamulla vielä näkynyt mitään?
nyt mua pelottaa että tää on virhe enkä oikeesti päässykkään helsinkiin :D
108 jotain pistettä, tulispa tampere D::
Vierailija kirjoitti:
Sain 120 pistettä kokeesta! Ihan uskomaton olo ihan kuin näkisin unta. Terveisin se joka pääsi eka jyväskylään mutta pääsi sittenkin helsingin maisteriin :D Kauheeta kun nyt pitää ruveta suunnittelemaan elämää et mistä kämppä ja pitää jotenkin "irtisanoutua" jyväskylä yliopistosta kun opiskelen täällä siis tällä hetkellä. Oon niin onnellinen!
Oi hitto, onneksi olkoon! Kuulut 1% parhaimmistoon. ;-)
Mistä ne pisteet näkyy muuta kuin tolla erikoistoiminnolla? En saanut toimimaan
Vierailija kirjoitti:
nyt mua pelottaa että tää on virhe enkä oikeesti päässykkään helsinkiin :D
Ne soittaa sitten jos niin käy. Nyt valmistelet mahdollista muuttoa ja nautit kesästä! Käy vaikka hakemassa jäätelö ja pullo kuplivaa.
Mä pääsin Helsingin maisteriin!!!!!! Ja koepisteitä 120! Oon sellaisilla fiiliksillä että tässä käy Oulut ja en oo päässyt oikeesti mihinkään :DDd
Ääääh miten raskas olo tulee kun ajattelee että pitää sitten ens vuonna lähteä tähän rumbaan uudestaan... tää kevät oli niin raskas ja nyt kolmas välivuosi tulossa. Voidaanko ei-sisäänpäässeet pistää pystyyn joku itkutukikeskustelu
Nonni! Alkakaas kertoa mihin pääsitte!