Psykologia 2019
Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)
Kommentit (5687)
Vierailija kirjoitti:
Eli voisko alle 60p päästä joensuuhun? Vai onko se sinetöity että ei pääse kun kerran niin lukee
Ei, sillä ei voi päästä mihinkään, vaikka muuten jäisi paikat vajaiksi. Näin ei tietenkään psykassa käy, mutta pienemmissä aineissa/hauissa aika ajoin jää paikkoja vapaaksi riittämättömän menestyksen vuoksi.
Ok no jos ei kerran tänään niin stna huomenna sitten. En Jaksa jos pitää odottaa oikeesti perjantaihin. Nää tiedot on kuitenkin syötetty opintopolkuun jo viikko sitten jumalauta.
Tähän viel kommenttina, että en oo ensikertalainen eli sekin voi vaikuttaa :)
Huomasitteko Opintopolun etusivulla ilmoituksen:
Oma Opintopolkua ei voi käyttää Osuuspankin tunnuksilla. Lisätietoa www.op.fi Pahoittelemme tilannetta.
Kuinka ahdistavaa kun jotkut näkee jo omat pisteensäkin ja kaikki ja mulla kaikki vaan Kesken kesken......
Vierailija kirjoitti:
Ok no jos ei kerran tänään niin stna huomenna sitten. En Jaksa jos pitää odottaa oikeesti perjantaihin. Nää tiedot on kuitenkin syötetty opintopolkuun jo viikko sitten jumalauta.
Koepisteet on syötetty, mutta siinä ihan oikeasti menee aika kauan aikaa kun järjestelmä laskee 150 000 ihmisille (kaikki korkeakouluhakijat tänä keväänä) sijoitukset jopa 6 eri hakukohteessa. Paikkoja oli eiliseen mennessä jaettu vasta vähän yli puolet.
Tampereen tsekkasin klo 14, ei mitään muutosta, ei näy pisteitä eikä mitään :(
JYVÄSKYLÄ ON TULLUT!!!!! MULLA LUKEE HYVÄKSYTTY ODOTTAA YLEMPIÄ HAKUKOHTEITA! Ihan just on tullut koska päivitin opintopolkua koko ajan! <3<3<<3<3<3 EN KESTÄ! Oon niin onnellinen! Ja ei, en ole trolli jos joku epäilee.
Jyväskylä tuli mulle muttei joensuu
Mikä on koko kokeen maksimipistemäärä (koepisteet + yo-arvosanoista saadut)?
Vierailija kirjoitti:
JYVÄSKYLÄ ON TULLUT!!!!! MULLA LUKEE HYVÄKSYTTY ODOTTAA YLEMPIÄ HAKUKOHTEITA! Ihan just on tullut koska päivitin opintopolkua koko ajan! <3<3<<3<3<3 EN KESTÄ! Oon niin onnellinen! Ja ei, en ole trolli jos joku epäilee.
Haitko myös Joensuuhun?
Jyväskylä tuli, sain alle 60 pistettä, joten eipä sitten Helsinkiinkään mahdollisuuksia :( nyt lopetan tämän keskustelun seuraamisen, muiden sisäänpääsystä on vaikea iloita. Onnea kuitenkin kaikille onnekkaille!
Jyväskylään ehkä jo joku jääkin! :D
Loput kiipeävät paikka kerrallaan kohti etelää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on koko kokeen maksimipistemäärä (koepisteet + yo-arvosanoista saadut)?
243,9
Mulla tuli jyväskylästä että sain alle 60p en saanut paikkaa
HELSINGIN PISTEET JULKASTU! ei vielä opintopolussa kyl mitään
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylä tuli, sain alle 60 pistettä, joten eipä sitten Helsinkiinkään mahdollisuuksia :( nyt lopetan tämän keskustelun seuraamisen, muiden sisäänpääsystä on vaikea iloita. Onnea kuitenkin kaikille onnekkaille!
Kyllä, vaikeaa se on. Kiitos yhteisestä matkasta ja paljon onnea tuleviin suunnitelmiin! Tänään saa harmittaa ja paljon saakin.
Vierailija kirjoitti:
HELSINGIN PISTEET JULKASTU! ei vielä opintopolussa kyl mitään
OMG
60p tais olla rajana että koe edes arvostellaan