Psykologia 2019
Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)
Kommentit (5687)
Miksi mulla lukee kaikessa kesken?
En päässyt :( voi paska. 12. varasija stadiin ja mä luulin että meni hyvin... en hakenut muualle. Mitähän vittua nyt sitten
Vierailija kirjoitti:
Ok no jos ei kerran tänään niin stna huomenna sitten. En Jaksa jos pitää odottaa oikeesti perjantaihin. Nää tiedot on kuitenkin syötetty opintopolkuun jo viikko sitten jumalauta.
Et jaksa ja kiroomista. Kuin 3v
Tosi tosi tosi paska fiilis nyt... Mä oikeesti luulin pääseväni.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla lukee kaikessa kesken?
Sama. Tuntuu etten saa henkeä enää...
Sain 103/120 ja se ei riittäny lähellekään stadiin, onpas rajat korkeella sitten tänä vuonna.
Jes! Pääsin! Ensin Jyväskylään, sitten ylempään eli Helsingin maisterin!!! Jeeeee!
Vierailija kirjoitti:
En päässyt :( voi paska. 12. varasija stadiin ja mä luulin että meni hyvin... en hakenut muualle. Mitähän vittua nyt sitten
OMG miks et hakenut muualle? Olisi päässyt takuuvarmasti!!!!
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi hyvin, ihan oikeasti! Vaikka ei yhtään lohduta, tietenkään.
Pieni tsäänssi on vielä, jos siellä on tamperelaisia tai turkulaisia joukossa.
Ei ensikertalaisena ensimmäinen yritys pelkällä pääsykokeella. Varasija 1. Turkuun ja 10. Helsinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän se meni, olisit heittämällä päässyt jos olisit muuallekin hakenut!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OMG miks et hakenut muualle? Olisi päässyt takuuvarmasti!!!!
Ei oo nyt mahdollisuutta muuttaa :(... ensi vuonna sitten ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JYVÄSKYLÄ ON TULLUT!!!!! MULLA LUKEE HYVÄKSYTTY ODOTTAA YLEMPIÄ HAKUKOHTEITA! Ihan just on tullut koska päivitin opintopolkua koko ajan! <3<3<<3<3<3 EN KESTÄ! Oon niin onnellinen! Ja ei, en ole trolli jos joku epäilee.
Haitko myös Joensuuhun?
Joo hain ja meinasin jo itkee kun siinä luki vaan kesken ja muita oli hyväksytty. Mutta nyt pääsinkin Helsingin maisteriin! Apua muutto edessä!
Siis näkyykö Helsingin varasijat jo oikeesti? Opintopolussa? :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikkuukohan noi varasijat nyt vai myöhemmin vasta?
Vierailija kirjoitti:
Jes! Pääsin! Ensin Jyväskylään, sitten ylempään eli Helsingin maisterin!!! Jeeeee!
Paljon onnea!! Kuinka paljon sait pisteitä kokeesta?
Vierailija kirjoitti:
Siis näkyykö Helsingin varasijat jo oikeesti? Opintopolussa? :0
Joo, kaikki näkyy nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikkuukohan noi varasijat nyt vai myöhemmin vasta?
Sama kiinnostaa täällä..
Tunnin sisään pärähtää! Paljonko sait?