Psykologia 2019
Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)
Kommentit (5687)
Kokeilen Macilla tota alt cmd c mut mitään ei tapahu :D
Oon siis siinä normikoodissa
Millä sivulla pitäs olla kun tekee ton pikavalinnan
JavaScript Consoleen pääsee PC:llä esimerkiksi Chrome-selaimella, kun painaa Ctrl + Shift + J.
Minulle tulee tällainen viesti:
Uncaught TypeError: Failed to execute 'observe' on 'MutationObserver': parameter 1 is not of type 'Node'.
at content.js:35
Eli en pääse käsiksi Consolen sisältöön? Pääseekö joku muu? Kokeilkaapa.
Ei kun pääsinkin! Chromella sain samat tiedot esiin kun hiiren oikealla klikkasin Opintopolkua ja sitten Tarkista. Elements-kohdasta kun availin nuolia niin näkyy jokaisessa hakukohteessa täällä mainitut tiedot.
Noh, juhannus menee äkkiä ohi ja kohta tulee taas maanantaiaamu ja täällä taas psykoosit tulille. Pieni tauko tässä onneksi =)
Itse löysin Safarilla Kehitys -> Näytä verkkoinspektori. Jos kehityspalkkia ei näy, se pitää laittaa asetuksista näkyville.
Sit tuolla verkkoinspektorissa availin polkuja (eli niitä pikkunuolia) niin kauan kunnes löytyi hakukohteet, mulla kaikissa tuo HyväksyttyKesken, mutta meinaiskohan se että hakemus sinne on hyväksytty eli mennyt perille?
Mä pääsin kanssa tutkimaan tuota JS-konsolia ja jokaisen valinnan kohdalta löytyi myös nuo mainitut lauseet. En usko, että olisin kaikkialle pääsemässä. Luulenpa siis, että koodissa on vaan valmiina tuo mahdollinen lopputulos, mutta se ei liity valintoihin mitenkään. Eihän noista kaikista ollut tullut vielä sitä jonotustapa-id:tä (vai mikä se olikaan). Harmi, kerkesin itekin jo innostua, kun näin tuon tekstin ykkösvalintani kohdalla.
Vitsi pankkitunnuslukuja kuluu, toivottavasti riittää ens viikoks 😂
Harmi, kun tulokset eivät tulleet tänään. En usko, että tulevat enää juhannuksen aikana. Maanantaina aloitetaan siis jännäämään taas uudestaan!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hommata ihan suosiolla se koodisovellus jo.. :D nykyaikaa ja tosi paljon helpompi ja jouhevampi käyttää kun ei tarvi säätää noiden lukujen kanssa.
Hööö no sitten ei varmaan mullakaan vielä paikka auennut.
JonotustapaID löytyy myös sieltä.
Onkohan se terveysjohtamisen maisteri jo tullut Helsinkiin? Oli uutena isoin maisterihaku.
Kaikki pienemmät ovat tainneet jo tulla.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se terveysjohtamisen maisteri jo tullut Helsinkiin? Oli uutena isoin maisterihaku.
Kaikki pienemmät ovat tainneet jo tulla.
On näköjään tullut. Vipusen Livestä voi tarkkailla noita. Ainoastaan kolme maisterihakua enää julkaisematta. Psyka yksi niistä, tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Hanki hyvä ihminen mobiilivarmenne
Vierailija kirjoitti:
onko sulla vielä pahvinen läpyskä? Siirry vuodelle 2019
Tampereeen maisterihaun tulos tuli pari tuntia sitten sähköpostilla ja opintopolussa on myös :)
Onks tossa opintopolussa jotain rajaa, että esim. kuuden jälkeen ei enää tapahdu mitään?
Vierailija kirjoitti:
Tampereeen maisterihaun tulos tuli pari tuntia sitten sähköpostilla ja opintopolussa on myös :)
Tampereella ei ole maisterihakua.
Vierailija kirjoitti:
Onks tossa opintopolussa jotain rajaa, että esim. kuuden jälkeen ei enää tapahdu mitään?
Joo, ihmisen pitää ne sinne pistää. Eli ei tule enää.
Hyvää juhannusta, nyt vaan kuppia - oli se vettä tai viiniä - ja maanantaina lähtee uudet kuumotukset!
Vierailija kirjoitti:
Sen lisäksi, että Tampereella ei ole kuin siirtohaku, yliopisto ei ilmoita valinnoista. Ne tulevat Opintopolun kautta, koska vain Opintopolku tietää hakijan kokonaistilanteen.
Voisitko ottaa tosta screenshotin ja linkittää sen kuvan? Kuva esim aijaa.comiin