Psykologia 2019
Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)
Kommentit (5687)
Hyvää juhannusta kaikille! Itse palaan tälle palstalle vasta maanantaina :)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää juhannusta kaikille! Itse palaan tälle palstalle vasta maanantaina :)
Vois yrittää samaa 😅
Nautitaan juhannuksesta, ollaan se ansaittu :)
Onkohan tulokset tulossa vielä tänään? Minulla luki äsken ”varasijalla” mutta kun päivitin sivun, haku olikin edelleen kesken :o
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tulokset tulossa vielä tänään? Minulla luki äsken ”varasijalla” mutta kun päivitin sivun, haku olikin edelleen kesken :o
Apua! Ei oo ennenkuulumatonta että juhannusaattona tulis tulokset... Mihin kaikkialle hait?
Vierailija kirjoitti:
Minne luki??
Pieni galluppi teille joilla koe meni hyvin ja uskotte että on mahis päästä sisään. Minne haitte ykkösenä ja kummassa kiintiössä uskotte
pääsevänne?
Laitan alle erilliset viestit joka kaupungista :)
Helsinkiin
Peukku ylös = yhteispisteillä
Peukku alas = pelkillä koepisteillä
Turkuun
Tampereelle
Jyväskylään
Joensuuhun
Oho! Aika moni uskoo pääsevänsä sisään täällä! :o Toivotaan, että pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Oho! Aika moni uskoo pääsevänsä sisään täällä! :o Toivotaan, että pitää paikkansa.
Veikkaan että kaikki vastaa vaan siihen että mihin kaupunkiin haki ekana ja kummassa kiintiössä parempi tsäänssi.
Tosi äkkiä menee tää viikonloppu. Kohta päästään taas jännittämään
Luulen että tiistaina jonkun kaupungin tulokset on edes julki 🤞🏻
Mä alan olla jo siinä pisteessä, että ei edes haittasi kielteinen tulos vaan toivon, että pääsisin vaan jatkamaan elämääni normaalisti. 10kk luin pääsykokeisiin lähes täysipäiväisesti, mutta koe ei mennyt tarpeeksi hyvin. Ensi vuonna haen johonkin muualle. En jaksa enää välivuosia vaan haluan jo päästä opiskelemaan ja saada ammatin.
Vierailija kirjoitti:
Mä alan olla jo siinä pisteessä, että ei edes haittasi kielteinen tulos vaan toivon, että pääsisin vaan jatkamaan elämääni normaalisti. 10kk luin pääsykokeisiin lähes täysipäiväisesti, mutta koe ei mennyt tarpeeksi hyvin. Ensi vuonna haen johonkin muualle. En jaksa enää välivuosia vaan haluan jo päästä opiskelemaan ja saada ammatin.
Monetta kertaa hait?
Tosi vaikee suhteuttaa omaa suoritusta muiden... matikka meni tosi tosi hyvin, artikkeleista en tiiä, logiikkaa ehin tehä vaan 1/3
Toivo elää että pääsis mutta ei mitään tietoa miten käy