Psykologia 2019
Hei tein tällasen jo nyt tosi ajoissa, jotta tää ehtisi tavoittaa mahdollisimman monen ennen ensi kevättä. :D Ja voihan tässä jo fiilistellä seuraavia pääsykokeita etukäteen vaikka niiden sisällöstä ei vielä olekaan paljoa tietoa.
Tän vuoden keskustelu oli musta ihanaa seurattavaa, ja vaikka ite onnekseni pääsin jo tänä vuonna sisään niin olis mulla mielenkiintoa mahdollisesti auttaa muita ens vuonna (hki/tku/tre) hakevia. (Varsinkin jos koe pysyy vielä tän vuoden samanlaisena kuin mitä se oli nyt tänä keväänä:)!)
Kommentit (5687)
Tuleekohan tulokset kaikille samaan aikaan? Eli onko mahdollista, että Hannu saa tietää Joensuun tulokset tänään kello 13, mutta Kerttu vasta ensi viikon maanantaina kello 14.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan tulokset kaikille samaan aikaan? Eli onko mahdollista, että Hannu saa tietää Joensuun tulokset tänään kello 13, mutta Kerttu vasta ensi viikon maanantaina kello 14.
Ei välttämättä. Jonkun ison AMK-haun kuumotuskeskustelusta luin, että jotkut tiesivät jo päässeensä ja lopuilla luki joitakin tunteja "kesken". Siellä se tarkoitti sitä, että keskeneräiset eivät olleet päässeet.
Tulosten laskenta täytyy tehdä parhausjärjestyksessä kuitenkin ja jokaiselle valintatapajonolle omana kertanaan. Ehkä tulosten käsittelyä on isoissa hauissa optimoitu niin, että kiintiön täytyttyä laskenta keskeytetään ja jatketaan myöhemmin loppuun.
Kaikki AMK:t ovat aikalailla jo julkaisseet tuloksensa. Miksi muuten ne on etusijalla tässä julkaisuaikataulussa?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki AMK:t ovat aikalailla jo julkaisseet tuloksensa. Miksi muuten ne on etusijalla tässä julkaisuaikataulussa?
Ainakin pääsykoepohjaiset sotelit ovat vielä pitkälti tulematta, ja se on iso hakupaukku. Onkohan insinööripaikkoja AMK:sta jo tullut, se on kanssa iso ja ristiin haettu haku.
Kyllä voi olla niin että joku toinen saa tietää ennen toista
Itse pääsin viime keväänä Joensuuhun ja sain tiedon. Kaverillani luki Joensuun kohdalla Kesken monta päivää, sillä hänellä oli Jyväskylä ykkösenä.
Eli jos pääset ykköstoiveeseesi, saat tiedon heti kun on mahdollista.
Tänään tullut lisää tuloksia Joensuusta, kuten sosiaalityö. Tuskinpa psykaa tulee tällä viikolla
Sieltä niitä yhteistyöaloja alkaa tipahdella! Myös tietojenkäsittelytieteestä on joku kaupunki julkaissut tulokset. Se on hyvin perinteinen valintakoeyhteistyöala.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä niitä yhteistyöaloja alkaa tipahdella! Myös tietojenkäsittelytieteestä on joku kaupunki julkaissut tulokset. Se on hyvin perinteinen valintakoeyhteistyöala.
Jes, tämä antaa toivoa, että myös psyka voisi tulla hieman etuajassa!
Joo, etenkin kun se julkaissut kaupunki oli Jyväskylä!
Tkt-koe on konseptipaperille tehtävä, joten tarkastettavaa on riittänyt.
Siis minä(kään) en oikeasti enää kestä tätä odottamista!! Lisäksi ihmettelen, että mihin tästä keskustelusta on kadonnut n. 65 sivua?!
Voisivat tosiaan julkaista ne tulokset jo!!!
just me kirjoitti:
Siis minä(kään) en oikeasti enää kestä tätä odottamista!! Lisäksi ihmettelen, että mihin tästä keskustelusta on kadonnut n. 65 sivua?!
Luit ajatukseni
just me kirjoitti:
Sivupituus on kasvanut. Sivu vetää nyt 20 viestiä entisen 15 sijasta.
Vierailija kirjoitti:
just me kirjoitti:
Sivupituus on kasvanut. Sivu vetää nyt 20 viestiä entisen 15 sijasta.
Ai 🙈 kiitos tiedosta!
Eipä varmaan mitään toivoa enää saada tuloksia tällä viikolla. RIP
Mul on sellanen tunne että ens maanantaina, en tiiä miks :D
Vierailija kirjoitti:
Tuskin, kun juhannus on juuri ollut. Tiistaina todennäköisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin, kun juhannus on juuri ollut. Tiistaina todennäköisemmin.
Voispa ne kertoa edes pisterajat vaikka sähköpostilla, kun kuitenkin kaikki kokeet ovat jo 100% varmasti tarkistettu. Saisi jotain osviittaa siitä, onko mitään mahkuja päästä.
Joensuu julkaisi jo tulevien fuksienki ohjelmaa syksyn osalta. 2.9 alkaa kaiken maailman infot ja orientaatiot.
Siellä on AMK:t mukana. Onhan paikoista jo kolmannes jaettu kuitenkin, kaksi kolmannesta enää jäljellä.