Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset juovat usein siidereitä oluen sijasta?

Vierailija
10.07.2018 |

Olut on pääosin halvempaa kuin siideri. Miksi naiset eivät siis yleensä osta olutta silloin, kun haluavat ottaa alkoholia kunnolla?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytlonkeroa mieluiten.

Vierailija
22/73 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää juoda olutta jos ei tykkää sen mausta? Hinnalla ei ole väliä kuin persaukiselle. Itse juon mieluiten lonkeroa ja joitain väkeviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, harvalla naisella on tarvetta ryypätä. Laatu korvaa määrän ja olut on pahaa, kuten myös ne siiderin irvikuvat joita rafloissa myydään.

Mikään ei voita rutikuivaa aitoa ranskalaista siideriä.Paitsi kuohuviini.

Bulkkioluet  joita juodaan salkkukaupalla jotta humallutaan ovat roskaväen juttu.

Millainen ihminen sinä olet?

Osui ja upposi!

En ole lainaamasi, mutta veikkaisin, että kirjoittaja on ihminen, joka juo rutikuivaa ranskalaista siideriä ja kuohuviiniä. Muuta emme oikeastaan voi varmaksi päätellä.

Miksi hän ei saisi niin tehdä?

Hän sanoi aika paljon muutakin kuin oman mielipiteensä. Kyllä minullakin kävi mielessä, millainen ihminen jauhaa tollaista sontaa, vaikka en kukaan tähän ketjuun aiemmin kirjoittaneista olekaan.

Vierailija
24/73 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin, kun "halutaan ottaa kunnolla", juodaan sitä, mikä maistuu eikä sitä, mikä on halvinta. Pussikalja-ajat on aika kaukana jo. Ja joskus maistuu olut, joskus siideri, toisinaan viini jne.

Vierailija
25/73 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä naisista ap puhuu, mutta täälläpäin suurin osa kittaa miehekkäästi kaljaa.

Vierailija
26/73 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin juon vain siidereitä ja muita makeita juomia. Olut maistuu pahalta. En halua maksaa pahasta olosta ja mausta.

Vierailija
27/73 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä naisista ap puhuu, mutta täälläpäin suurin osa kittaa miehekkäästi kaljaa.

Missä asut ja millaisissa piireissä liikut?

Vierailija
28/73 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Minäkin juon vain siidereitä ja muita makeita juomia. Olut maistuu pahalta. En halua maksaa pahasta olosta ja mausta.

Siideripissis!

Vierailija
29/73 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo sen verran ikää, että voin juoda sitä mikä maistuu hyvältä, eikä alkoholin kanssa tarvitse hakea uskottavuutta. Joskus nuorena tietysti piti juoda olutta, ja raakaa viinaa, kuuluakseen joukkoon. Nykyään valitsen useimmiten kuivan omenasiiderin, koska se on hyvää.

Vierailija
30/73 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät halua kaljamahaa?

Vierailija
31/73 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät halua kaljamahaa?

Makeissa siidereissä on aika reilusti kaloreita.

Vierailija
32/73 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Ei yllätä ollenkaan.

Vierailija
33/73 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut on parasta ja naisena juon juuri olutta. Joskus välillä on kiva ottaa tosi kylmä siiderikin väliin, jos siltä tuntuu.

Vierailija
34/73 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä oluen mausta, tosin en pidä siiderinkään mausta. Lonkero on makuuni.

Vierailija
35/73 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa en tiedä. Mun tuttavapiirissä monikin nainen tykkää mieluummin oluesta kuin siideristä, itse heihin lukeutuen, sen harvan kerran kun otan. Minusta siideri on pahaa ja lonkero myös, ovat liian makeita.

Ihan painajainen oli joskus, kun baarissa yksi miehen kaveri tarjosi mulle juoman toisensa perään ja yllätys yllätys, päärynäsiideriä. Kohteliaisuudesta koetin siemailla enkä saanut sanottua että mieluummin olutta kiitos. Aina kun sain lasin lähes tyhjäksi jostain ilmestyi uusi lasillinen, yök. Känniin asti ei päässyt mutta laatta lensi silti.

Oluessakin on nykyisin paljon vaihtoehtoja, mutta ihan peruspirkkakin menee, kun on oikein kylmää. Oluen lisäksi hyvää on oikein kuiva kuohari, muista viineistä, samppakaljasta tai viinaksista en välitä.

N40

Vierailija
36/73 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut turvottaa.

Vierailija
37/73 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut maistuu pahalta enkä koskaan "ota alkoholia kunnolla". Voin juoda pari kuivaa siideriä, mutta mieluummin juon jotain alkoholitonta.

Vierailija
38/73 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalja turvottaa enempi kuin sidukka.

Vierailija
39/73 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut on viljaista eikä sovi minulle, turvottaa ja pierettää ja ei maistu edes hyvältä. Ekstrakuiva siideri on hyvää eikä pöhötä. Makeista en tykkää lainkaan. Eniten tosin tykkään ekstrakuivista viineistä, mutta kyllä välillä ekstrakuiva siiderikin menee, etenkin saunajuomana.

Vierailija
40/73 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa en tiedä. Mun tuttavapiirissä monikin nainen tykkää mieluummin oluesta kuin siideristä, itse heihin lukeutuen, sen harvan kerran kun otan. Minusta siideri on pahaa ja lonkero myös, ovat liian makeita.

Ihan painajainen oli joskus, kun baarissa yksi miehen kaveri tarjosi mulle juoman toisensa perään ja yllätys yllätys, päärynäsiideriä. Kohteliaisuudesta koetin siemailla enkä saanut sanottua että mieluummin olutta kiitos. Aina kun sain lasin lähes tyhjäksi jostain ilmestyi uusi lasillinen, yök. Känniin asti ei päässyt mutta laatta lensi silti.

Oluessakin on nykyisin paljon vaihtoehtoja, mutta ihan peruspirkkakin menee, kun on oikein kylmää. Oluen lisäksi hyvää on oikein kuiva kuohari, muista viineistä, samppakaljasta tai viinaksista en välitä.

N40

Päärynäsiideri on törkeän pahaa! Aivan liian makeaa aikuiseen makuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi