Miksi naiset juovat usein siidereitä oluen sijasta?
Olut on pääosin halvempaa kuin siideri. Miksi naiset eivät siis yleensä osta olutta silloin, kun haluavat ottaa alkoholia kunnolla?
Kommentit (73)
Miksi pitää juoda olutta jos ei tykkää sen mausta? Hinnalla ei ole väliä kuin persaukiselle. Itse juon mieluiten lonkeroa ja joitain väkeviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, harvalla naisella on tarvetta ryypätä. Laatu korvaa määrän ja olut on pahaa, kuten myös ne siiderin irvikuvat joita rafloissa myydään.
Mikään ei voita rutikuivaa aitoa ranskalaista siideriä.Paitsi kuohuviini.
Bulkkioluet joita juodaan salkkukaupalla jotta humallutaan ovat roskaväen juttu.
Millainen ihminen sinä olet?
Osui ja upposi!
En ole lainaamasi, mutta veikkaisin, että kirjoittaja on ihminen, joka juo rutikuivaa ranskalaista siideriä ja kuohuviiniä. Muuta emme oikeastaan voi varmaksi päätellä.
Miksi hän ei saisi niin tehdä?
Hän sanoi aika paljon muutakin kuin oman mielipiteensä. Kyllä minullakin kävi mielessä, millainen ihminen jauhaa tollaista sontaa, vaikka en kukaan tähän ketjuun aiemmin kirjoittaneista olekaan.
Silloinkin, kun "halutaan ottaa kunnolla", juodaan sitä, mikä maistuu eikä sitä, mikä on halvinta. Pussikalja-ajat on aika kaukana jo. Ja joskus maistuu olut, joskus siideri, toisinaan viini jne.
En tiedä mistä naisista ap puhuu, mutta täälläpäin suurin osa kittaa miehekkäästi kaljaa.
Minäkin juon vain siidereitä ja muita makeita juomia. Olut maistuu pahalta. En halua maksaa pahasta olosta ja mausta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä naisista ap puhuu, mutta täälläpäin suurin osa kittaa miehekkäästi kaljaa.
Missä asut ja millaisissa piireissä liikut?
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Minäkin juon vain siidereitä ja muita makeita juomia. Olut maistuu pahalta. En halua maksaa pahasta olosta ja mausta.
Siideripissis!
On jo sen verran ikää, että voin juoda sitä mikä maistuu hyvältä, eikä alkoholin kanssa tarvitse hakea uskottavuutta. Joskus nuorena tietysti piti juoda olutta, ja raakaa viinaa, kuuluakseen joukkoon. Nykyään valitsen useimmiten kuivan omenasiiderin, koska se on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Eivät halua kaljamahaa?
Makeissa siidereissä on aika reilusti kaloreita.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Ei yllätä ollenkaan.
Olut on parasta ja naisena juon juuri olutta. Joskus välillä on kiva ottaa tosi kylmä siiderikin väliin, jos siltä tuntuu.
En pidä oluen mausta, tosin en pidä siiderinkään mausta. Lonkero on makuuni.
Jaa en tiedä. Mun tuttavapiirissä monikin nainen tykkää mieluummin oluesta kuin siideristä, itse heihin lukeutuen, sen harvan kerran kun otan. Minusta siideri on pahaa ja lonkero myös, ovat liian makeita.
Ihan painajainen oli joskus, kun baarissa yksi miehen kaveri tarjosi mulle juoman toisensa perään ja yllätys yllätys, päärynäsiideriä. Kohteliaisuudesta koetin siemailla enkä saanut sanottua että mieluummin olutta kiitos. Aina kun sain lasin lähes tyhjäksi jostain ilmestyi uusi lasillinen, yök. Känniin asti ei päässyt mutta laatta lensi silti.
Oluessakin on nykyisin paljon vaihtoehtoja, mutta ihan peruspirkkakin menee, kun on oikein kylmää. Oluen lisäksi hyvää on oikein kuiva kuohari, muista viineistä, samppakaljasta tai viinaksista en välitä.
N40
Olut maistuu pahalta enkä koskaan "ota alkoholia kunnolla". Voin juoda pari kuivaa siideriä, mutta mieluummin juon jotain alkoholitonta.
Kalja turvottaa enempi kuin sidukka.
Olut on viljaista eikä sovi minulle, turvottaa ja pierettää ja ei maistu edes hyvältä. Ekstrakuiva siideri on hyvää eikä pöhötä. Makeista en tykkää lainkaan. Eniten tosin tykkään ekstrakuivista viineistä, mutta kyllä välillä ekstrakuiva siiderikin menee, etenkin saunajuomana.
Vierailija kirjoitti:
Jaa en tiedä. Mun tuttavapiirissä monikin nainen tykkää mieluummin oluesta kuin siideristä, itse heihin lukeutuen, sen harvan kerran kun otan. Minusta siideri on pahaa ja lonkero myös, ovat liian makeita.
Ihan painajainen oli joskus, kun baarissa yksi miehen kaveri tarjosi mulle juoman toisensa perään ja yllätys yllätys, päärynäsiideriä. Kohteliaisuudesta koetin siemailla enkä saanut sanottua että mieluummin olutta kiitos. Aina kun sain lasin lähes tyhjäksi jostain ilmestyi uusi lasillinen, yök. Känniin asti ei päässyt mutta laatta lensi silti.
Oluessakin on nykyisin paljon vaihtoehtoja, mutta ihan peruspirkkakin menee, kun on oikein kylmää. Oluen lisäksi hyvää on oikein kuiva kuohari, muista viineistä, samppakaljasta tai viinaksista en välitä.
N40
Päärynäsiideri on törkeän pahaa! Aivan liian makeaa aikuiseen makuun.
Kevytlonkeroa mieluiten.