IS: 55-vuotias mies elää toimeentulotuella hyvää elämää.
"Asun vuokralla 35 neliön kokoisessa, juuri remontoidussa ja viihtyisässä rivitaloyksiössä. Tein terassit etu- ja takapihoille. Takapihalle isomman ja sen eteen vielä näköesteaidan, ettei tarvitse pelätä, että miehuuteni vilahtaa kun siellä istuskelen aamutakissani ja juon aamukahvia.
Terassillani on myös sähkögrilli, jolla on kiva kokkailla jo alkukeväästä pitkälle syksyyn."
Kommentit (279)
Vierailija kirjoitti:
Miksi viesti jossa lainattiin kirjoittajaa ja jossa hän toteaa, että on ostanut tt-tuella 55 tuuman telkkarin ja tehokkaan tietokoneen sekä nauttii elämästä 20 vuotta nuoremman naisen kanssa poistettiin?
Tuollainen ei sovi feministien agendaan. Toivoisin todella että tällä palstalla tehdäisiin moderointi järkeväksi ja tasapuoliseksi. mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä tilattuja hallituksen kautta lietsottuja propaganda artikkeleita, joilla yritetään pohjustaa näitä leikkauksia, mitä hallituksen valopäät tehtailevat liukuhihnalta. Mestari Pihvin kakoesssa esityksiä, joiden valmisteluun paprumiehellä o n ehkä ollut osa valopäisistä ideoista.
Missä on varakkaiden yrityssukujen katteettomista YRITYSTUISTA artikkelit tai varakkaiden verohelpotuksista jne?
Vakutuuskuoret?
AI EI MISSÄÄN?
Ai no miksi ei?
KOska MEILLÄ EI OLE VAPAATA LEHDISTÖÄ! PELKKÄ HALLITUKSEN LAMMAS NUORASSA MÄÄKIMÄSSÄ MITÄ KULLOINKIN SILTÄ VAADITAAN!
Höpöhöpö. Äänestämällä sinisiä ja kokoomusta estät, että verorahojasi tuhlataan näihin elämäntapagrillaajiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tässä haiskahtaa. Mä elän toimeentulotuella mutten mä uudenuutta isoa telkkaria saa. Piti ostaa käytetty viidelläkympillä.. (sekin jo paljon) tietokone ja pesukoneki puuttuu koska kelalta siihenkään ei apua saa, pystyn säästämään vain 20/kk purkkiin joten... ihme että edes silmälaseihin saa apua....
Miksi tt- tuesta pitäisi jäädä 20 euroa säästöön?
No siksi että mä ehkä joskus saisin sen pesukoneen ettei tarviis pestä nyrkkipyykillä? Ehkä siksi että se tietokonekin helpottais ihan helvetisti mm työnhakua?
Kirjastoissa on mahdollista käyttää tietokonetta ilmaiseksi. Työttömällä on kyllä aikaa pestä nyrkkipyykkiä
Ensin sille kirjaston koneelle on päästävä, lakkaa jo. Nyrkkipyykki kuluttaa energiaa, ainakin täällä säästetään vettä.
Kuvittele asuvasi vaikka 5 vuotta ilman pesukonetta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi viesti jossa lainattiin kirjoittajaa ja jossa hän toteaa, että on ostanut tt-tuella 55 tuuman telkkarin ja tehokkaan tietokoneen sekä nauttii elämästä 20 vuotta nuoremman naisen kanssa poistettiin?
Tuollainen ei sovi feministien agendaan. Toivoisin todella että tällä palstalla tehdäisiin moderointi järkeväksi ja tasapuoliseksi. mutta ei.
No joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tässä haiskahtaa. Mä elän toimeentulotuella mutten mä uudenuutta isoa telkkaria saa. Piti ostaa käytetty viidelläkympillä.. (sekin jo paljon) tietokone ja pesukoneki puuttuu koska kelalta siihenkään ei apua saa, pystyn säästämään vain 20/kk purkkiin joten... ihme että edes silmälaseihin saa apua....
No siksi että mä ehkä joskus saisin sen pesukoneen ettei tarviis pestä nyrkkipyykillä? Ehkä siksi että se tietokonekin helpottais ihan helvetisti mm työnhakua?
Kirjastoissa on mahdollista käyttää tietokonetta ilmaiseksi. Työttömällä on kyllä aikaa pestä nyrkkipyykkiä
Ensin sille kirjaston koneelle on päästävä, lakkaa jo. Nyrkkipyykki kuluttaa energiaa, ainakin täällä säästetään vettä.
Voit varata sen koneen etukäteen itsellesi. Työntekeminen kuluttaa myös energiaa
Hah. Tuo koko artikkeli on täysin fiktiivinen sepitelmä. Jotenkin vain nuo kaikki kivat "niksit" ym joka on ympätty samaan tarinaan. En usko. Tämä menee taas siihen propagandapiikkiin, että vähäosaiset elelevät niin herroiksi ja elämänhallinta on 100% niin pärjää muutamalla eurolla kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Hah. Tuo koko artikkeli on täysin fiktiivinen sepitelmä. Jotenkin vain nuo kaikki kivat "niksit" ym joka on ympätty samaan tarinaan. En usko. Tämä menee taas siihen propagandapiikkiin, että vähäosaiset elelevät niin herroiksi ja elämänhallinta on 100% niin pärjää muutamalla eurolla kuussa.
Se että ostellaan tukiaisilla seinän kokoisia telkkareita ja tehomyllyjä. Kertoo kyllä jostain ihan muusta
Hyvä elämä ei ole mikään ihmisoikeus. Vaadimme hallitukselta ankarampia toimia näiden loiseliöiden elinolojen heikentämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että ostellaan tukiaisilla seinän kokoisia telkkareita ja tehomyllyjä. Kertoo kyllä jostain ihan muusta
Johonkin tämä sepitelmä sitten osui ja upposi kuin veitsi sulaan voihin. Älä turhaan mieltäsi pahoita, kun koko tarina on keksitty vain ärsyttämään sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johonkin tämä sepitelmä sitten osui ja upposi kuin veitsi sulaan voihin. Älä turhaan mieltäsi pahoita, kun koko tarina on keksitty vain ärsyttämään sinua.
Ei se ärsytä. Se vain vahvistaa mielipidettäni siitä, että kokoomuspolitiikka on oikeaa
Vierailija kirjoitti:
Terassilauta on aika kallista..hmm
Tällein kun ihan palkkaa nauttivanakin piti laskea tarkkaan montako lautaa saa hankittua
Tee enemmän töitä niin saat itsellesi isomman terassin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit varata sen koneen etukäteen itsellesi. Työntekeminen kuluttaa myös energiaa
Tahdon päästä heti kun tarvitsen, vielä sekin riippuisi toisten oikuista. Hah. Ostin osamaksulla johon kaikki pystyvät.
Jos joku olisi astunut esiin omalla naamallaan kertomaan tuota tarinaa, niin ok. Mutta kyse onkin jonkun "kirjoituskilpailun" sadosta. Ts. todellisuutta ja tarinaa on sekoitettu villisti yhteen. Kirjoittajan agenda onkin luoda jonkinlaista ihannekuvaa elämästään. Liian paljon köyhyyteen ja köyhäilyyn liittyviä kliseitä ympätty samaan tarinaan. Kyllä se ravitseva puuro alkaa normaalilla ihmisellä jossain vaiheessa tulemaan korvista ulos. Kaiken huipuksi vielä tuollainen "ujo 20 vee yh-äiti" jolta saa seksiä ilman velvoitteita on jokaisen lähes eläkeikäisen papparaisen märkä toiveuni. VMP.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku olisi astunut esiin omalla naamallaan kertomaan tuota tarinaa, niin ok. Mutta kyse onkin jonkun "kirjoituskilpailun" sadosta. Ts. todellisuutta ja tarinaa on sekoitettu villisti yhteen. Kirjoittajan agenda onkin luoda jonkinlaista ihannekuvaa elämästään. Liian paljon köyhyyteen ja köyhäilyyn liittyviä kliseitä ympätty samaan tarinaan. Kyllä se ravitseva puuro alkaa normaalilla ihmisellä jossain vaiheessa tulemaan korvista ulos. Kaiken huipuksi vielä tuollainen "ujo 20 vee yh-äiti" jolta saa seksiä ilman velvoitteita on jokaisen lähes eläkeikäisen papparaisen märkä toiveuni. VMP.
55 vuotias mies ei ole eläkeiässä vaan charmantisti harmaantunut viriili kolli joka tietää miten naista pidetään hyvänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähty on semmoistakin kurjuutta, pyykkilautojen aikaan, saatiin tosin pestyä mutta ei ollut kuivauspaikkaa, lojuivat saavissa viikon.
Työttömät juoksevat hakemassa töitä, sen lisäksi tekevät kotona hernesoppaa, ei enää nyrkkipyykkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähty on semmoistakin kurjuutta, pyykkilautojen aikaan, saatiin tosin pestyä mutta ei ollut kuivauspaikkaa, lojuivat saavissa viikon.
Työttömät juoksevat hakemassa töitä, sen lisäksi tekevät kotona hernesoppaa, ei enää nyrkkipyykkiä.
Kun mikään ei riitä. Mitäpä pesukoneen jälkeen? Bemari pihaan vaiko Thaimaan loma 2 kertaa vuodessa?
Kun politiikkaa seuraa ja jos ei sitä kunnolla palkattua työpaikkaa ole,josta siitäkin on maksettava aivan älyttömät verot ja veronluonteiset maksut,niin minimalismi on järkevin tie.
Vierailija kirjoitti:
jatkuu
"Kaikki reseptilääkkeet huomioidaan menona toimeentulotukilaskelmassa. Terveyskeskusmaksut huomioidaan myös menona ja matka sinne omavastuu mukaan lukien. "
Työtön päräyttää mersun takapenkillä terveyskeskukseen. Pienipalkkainen sensijaan pyöräilee tai kävelee paikalle oli vaiva mikä tahansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luettuani jutun tajusin, että työttömät eivät etsi töitä vaan nauttivat vapaa-ajastaan grillaillen ja matkustellen
Eiköhän Suomessa ole satojatuhansia pareja joissa mies on huomattavasti vanhempi. Vanhemmat miehet vetoaa tunnetusti naisiin.