Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö nuorempien miesten kanssa seurustelevia naisia omat rypyt ja muut vanhenemisen merkit?

Vierailija
07.07.2018 |

Onko ikinä epäitsevarma olo alasti miehen edessä?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 33 ja mies on 24. Kropan puolesta mun ei tarvi hävetä, mutta kyllä naamasta näkee, että olen vanhempi.

En oikein tiedä mihin meidän polku johtaa, mutta itse vähän varovainen, että sydän ei särkyis jos mies päättää lähteä.

Molempien vanhemmat pitänyt meidän suhdetta vähän jännänä, mutta ei ole suoraan arvostellut.

Vierailija
62/72 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 33 ja mies on 24. Kropan puolesta mun ei tarvi hävetä, mutta kyllä naamasta näkee, että olen vanhempi.

En oikein tiedä mihin meidän polku johtaa, mutta itse vähän varovainen, että sydän ei särkyis jos mies päättää lähteä.

Molempien vanhemmat pitänyt meidän suhdetta vähän jännänä, mutta ei ole suoraan arvostellut.

Eihän tuo ikäero sinällään kovin suuri ole edes. Ainoastaan lasten suhteen alkaa tulla kiire jos niitä on toiveissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lasten hankinta jos nainen aika paljon vanhempi? Eikö miehenne halua lapsia vai onko niitä kiireellä ruvettu yrittämään vai onko tilanne se, että molemmilla lapset jo aiemmin tehty?

Vierailija
64/72 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teitä vanhempia leidejä kannattaa lähestyä? Mulla on ollut paljon silmäpeliä samalla lenkkipolulla lenkkeilevän naisen kanssa. Hän on noin 50v ja minä olen melkein 30v. Kysynkö suoraan jos tulisin käymään kahvilla hänen luonaan? Onko liian suoraa?

Ehdota yhteislenkkiä, kun se kerran teitä yhdistää.

Vierailija
65/72 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä seurustelisi nuoremman miehen kanssa.. tuntuu typerältä. Ei mitään pikkupoikia.

Vierailija
66/72 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lasten hankinta jos nainen aika paljon vanhempi? Eikö miehenne halua lapsia vai onko niitä kiireellä ruvettu yrittämään vai onko tilanne se, että molemmilla lapset jo aiemmin tehty?

Kumpikaan ei ole halunnut ikinä lapsia. Ikäeroa 10v, yhdessä 7v. Aloitimme seurustelun 21/31 ikäisinä. Kukaan ei ole vielä päin naamaa ihmetellyt, joskus kuulema yksi vanhoillinen työkaveri oli ihmeissään kun kuuli vihdoin suhteesta kun menimme naimisiin.

Vierailija
67/72 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikaan ei ole halunnut ikinä lapsia. Ikäeroa 10v, yhdessä 7v. Aloitimme seurustelun 21/31 ikäisinä. Kukaan ei ole vielä päin naamaa ihmetellyt, joskus kuulema yksi vanhoillinen työkaveri oli ihmeissään kun kuuli vihdoin suhteesta kun menimme naimisiin.

Kiva, kun ihmiset otti suhteenne niin hyvin. Minun kohdallani miehen sukulaiset tuomitsivat alkuun.

Vierailija
68/72 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on teininä saatu lapsi, hän ei halua enempää enkä minä ollenkaan. Lapsi on meillä vuoroviikoin ja ollaan tyytyväisiä tilanteeseen näin. Ja ollaan 35 ja 23.

Vierailija
69/72 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on teininä saatu lapsi, hän ei halua enempää enkä minä ollenkaan. Lapsi on meillä vuoroviikoin ja ollaan tyytyväisiä tilanteeseen näin. Ja ollaan 35 ja 23.

Hyvä tilanne. Meillä sama mutta toisinpäin, minulla lapsia enkä halua lisää ja mies ei halua omia niin sovitaan sen puolesta yhteen.

Vierailija
70/72 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin päin että mies on minua 9 vuotta nuorempi.  Me saatiin lapsi kun minä olin jo 36-vuotias, mutta onneksi mies oli jo valmis isäksi siinä vaiheessa.

Vierailija
71/72 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tilanne. Meillä sama mutta toisinpäin, minulla lapsia enkä halua lisää ja mies ei halua omia niin sovitaan sen puolesta yhteen.

Noin päinhän se useammin on. On meiltäkin kyselty, enkö halua ollenkaan omia lapsia, ei oikein uskota etten halua. Meidän ikäero taas on hyväksytty helpommin, varmaan siksi että mies on tavallaan ollut ikäistään aikuisemman asemassa, kun tuli isäksi 17-vuotiaana.

Vierailija
72/72 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin päinhän se useammin on. On meiltäkin kyselty, enkö halua ollenkaan omia lapsia, ei oikein uskota etten halua. Meidän ikäero taas on hyväksytty helpommin, varmaan siksi että mies on tavallaan ollut ikäistään aikuisemman asemassa, kun tuli isäksi 17-vuotiaana.

Ihmisten on todella vaikea käsittää sitä, että joku ei halua omia lapsia ollenkaan. Minun miesystävästäni useampi sanonut, että mitäs sitten, kun hänen mieli muuttuu. Itse olen ajatellut asian niin, että ei kenenkään kanssa voi olla 100% varma säilyykö kaikki mielipiteet samanlaisina vuosien läpi. Sitten jos hän joskus päättääkin haluta lapsia niin hänen on vaan erottava minusta ja otettava se riski, että löytyykö nainen jonka kanssa hän haluaa olla ja hankkia lapsia. Tällä hetkellä mennään kuitenkin sillä ajatuksella, että tämä on loppuelämän suhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi