Hävettääkö nuorempien miesten kanssa seurustelevia naisia omat rypyt ja muut vanhenemisen merkit?
Onko ikinä epäitsevarma olo alasti miehen edessä?
Kommentit (72)
Hävettää, ensimmäiset juonteet silmien ympärille tuli pari vuotta sitten. Muutenkin ihon kimmoisuus vähentynyt ja silmäpussit ilmestyneet. Olen 24v ja poikaystävä 22v. Olisinpa 18-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää, ensimmäiset juonteet silmien ympärille tuli pari vuotta sitten. Muutenkin ihon kimmoisuus vähentynyt ja silmäpussit ilmestyneet. Olen 24v ja poikaystävä 22v. Olisinpa 18-vuotias.
Oletko tosissasi? :D Itse olen 33 eikä tuommoisista ole riesaa. Ruokavalio kuntoon, runsaasti vettä ja liikuntaa niin pysyy naama paremmassa kunnossa.
Minua ei hävettänyt mutta miestä hävetti niin paljon että häipyi.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei hävettänyt mutta miestä hävetti niin paljon että häipyi.
No eipä tuommoisella olisi sitten mitään tehnytkään.
Mulla ei edes ole ryppyjä :D Eli ei hävetä. Vartalo on aika lösähtänyt, mutta en oleta tulevani arvioiduksi vartaloni perusteella, joten ei sekään ole ongelma.
Miten teitä vanhempia leidejä kannattaa lähestyä? Mulla on ollut paljon silmäpeliä samalla lenkkipolulla lenkkeilevän naisen kanssa. Hän on noin 50v ja minä olen melkein 30v. Kysynkö suoraan jos tulisin käymään kahvilla hänen luonaan? Onko liian suoraa?
Mieheni on vain 7 vuotta nuorempi, eikä hänen seurassaan hävetä - uskon että rakastaa minua tämmöisenä - mutta itsetunto rutistuu rusinaksi hänen kavereidensa läsnäollessa. Miestä itseään ei haittaa, mutta pelkään, että toiset katsovat, että tuollaisen ruppananko tuo vain on saanut. No, moni pitää miestäkin vanhempana kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Miten teitä vanhempia leidejä kannattaa lähestyä? Mulla on ollut paljon silmäpeliä samalla lenkkipolulla lenkkeilevän naisen kanssa. Hän on noin 50v ja minä olen melkein 30v. Kysynkö suoraan jos tulisin käymään kahvilla hänen luonaan? Onko liian suoraa?
Olen 50 ja kolmekymppisen olisi aivan turha tulla mitään ehdottelemaan, ellei olisi tosi puoleensavetävä. Tähän ikään on tullut nähtyä ja koettua nuoret miehet, mutta vanhoja ukkoja ei :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 50 ja kolmekymppisen olisi aivan turha tulla mitään ehdottelemaan, ellei olisi tosi puoleensavetävä. Tähän ikään on tullut nähtyä ja koettua nuoret miehet, mutta vanhoja ukkoja ei :)
Juu mon ami, mutta nyt ei puhuttu sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä vaan kahville. :) Ei ehkä hänen tao sinun luo vaan ihan kahvilaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on vain 7 vuotta nuorempi, eikä hänen seurassaan hävetä - uskon että rakastaa minua tämmöisenä - mutta itsetunto rutistuu rusinaksi hänen kavereidensa läsnäollessa. Miestä itseään ei haittaa, mutta pelkään, että toiset katsovat, että tuollaisen ruppananko tuo vain on saanut. No, moni pitää miestäkin vanhempana kuin on.
Turhaan tuommoista häpeilet. Jos olet hyvännäköinen nainen niin olet vaikka olisit vanhempi.
Häh?? Ei hävetä.
Mies 13v nuorempi, yhdessä jo 20v
Vierailija kirjoitti:
Häh?? Ei hävetä.
Mies 13v nuorempi, yhdessä jo 20v
Itsellä sama ikäero mieheen. Vasta vuosi yhteistä taivalta takana, mutta toivottavasti monta edessä. Alussa oudoksuin ajatusta suhteesta ikäeron takia, mutta annoin homman edetä omalla painollaan koska hänen kanssaan on niin hyvä olla.
Palstan naiset aina pilkkaavat miehiä siitä, että nämä eivät näe omaa vanhenemistaan. Kyllä tämä ketju ja sen vastaukset osoittavat, että sama "ongelma" vaivaa molempia sukupuolia. 😁
Yllättävän monella kuulostaa olevan nuorempi mies. Tällä palstalla kun väitetään aina, että miehet etsii vain itseään 10v nuorempia. Minuakaan ei uskottu, että etsin itseni ikäistä +-5v.
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt, kaverit on vaan kateellisina.
M35 kirjoitti:
Yllättävän monella kuulostaa olevan nuorempi mies. Tällä palstalla kun väitetään aina, että miehet etsii vain itseään 10v nuorempia. Minuakaan ei uskottu, että etsin itseni ikäistä +-5v.
Tuntuu kyllä olevan yleinen käsitys tuo. Varsinkin jos kyse eronneesta miehestä.
Ihanan itsevarmoja olette. Kunpa itsekin uskaltaisin kun eräs lähes 10v nuorempi vaikuttaa kiinnostuneelta..
Ei. Ryppyineni se on mut halunnut.