Hävettääkö nuorempien miesten kanssa seurustelevia naisia omat rypyt ja muut vanhenemisen merkit?
Onko ikinä epäitsevarma olo alasti miehen edessä?
Kommentit (72)
Olen 96v nainen ja edelleen 19v mieslaumat juoksevat perässäni.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan itsevarmoja olette. Kunpa itsekin uskaltaisin kun eräs lähes 10v nuorempi vaikuttaa kiinnostuneelta..
No eivät he oikeasti ole. Netissä on vain niin helppo esittää sellaista ihmistä, jollainen toivoisi olevansa. Voimaantumisjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Onko vanhemmat naiset tai nuoremmat miehet saanut kokea ennakkoluuloista tai yleistävää asennetta?
31-v veljelläni on 50-v naisystävä, jolla on jo aikuinen lapsi. Sivusta katselleenakin tiedän, että he ovat joutuneet kohtamaan paljon ennakkoluuloista käytöstä. Myönnän aluksi sortuneeni siihen itsekin, kunnes tutustuin naiseen paremmin. Kun he olivat ensimmäisen kerran yhdessä suvun juhlissa, moni tuli ihmettelemään heidän ikäeroaan minulle tai vanhemmillemme, mutta ei suoraan heille itselleen.
N33 kirjoitti:
Ei hävetä näyttää vanhemmalta. Vaikkakaan vielä minulla ei ole vanhenemisen merkkejä, ei ryppyjä tai kulahtanutta vartaloa vaikka lapsiakin minulla on, mutta olenkin vasta 33. Miesystäväni on 20.
Mieheni pitää minua erittäin haluttavana eikä ole vaikea olla hänen edessään alasti.
Tuskin on sinun kanssasi ihan rehellisistä syistä. Lisäksi miksi olet suhteessa noin nuoren pojan kanssa jolla on kaikki edessä, sinulla vielä lapsiakin! Lapsen kanssa yhteen.. ei tervettä
Vierailija kirjoitti:
Ihanan itsevarmoja olette. Kunpa itsekin uskaltaisin kun eräs lähes 10v nuorempi vaikuttaa kiinnostuneelta..
En minä edes mikään erityisen itsevarma ole. Rankastikin maahan poljettu ihminen. Otin vain vastaan sen kiinnostuksen jota nuorempi mies tarjosi koska ulkonäkö ja luonne miellytti vaikka ikäero alussa epäilyttikin. Suosittelen tarttumaan tilaisuuteen jos sellaista tarjotaan. En siksi, että kyseessä on nuorempi mies vaan siksi jos hän ihmisenä sinua viehättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vanhemmat naiset tai nuoremmat miehet saanut kokea ennakkoluuloista tai yleistävää asennetta?
31-v veljelläni on 50-v naisystävä, jolla on jo aikuinen lapsi. Sivusta katselleenakin tiedän, että he ovat joutuneet kohtamaan paljon ennakkoluuloista käytöstä. Myönnän aluksi sortuneeni siihen itsekin, kunnes tutustuin naiseen paremmin. Kun he olivat ensimmäisen kerran yhdessä suvun juhlissa, moni tuli ihmettelemään heidän ikäeroaan minulle tai vanhemmillemme, mutta ei suoraan heille itselleen.
Onneksi yleensä käy juuri noin, ennakkoluulot hälvenee tutustumisen myötä niiltä ihmisiltä joilla on merkitystä. Meidänkin kohdalla miehen sukulaisista osa tuomitsi suhteemme aluksi, mutta nykyään ei juurikaan arvostelua enää ole.
Vierailija kirjoitti:
N33 kirjoitti:
Ei hävetä näyttää vanhemmalta. Vaikkakaan vielä minulla ei ole vanhenemisen merkkejä, ei ryppyjä tai kulahtanutta vartaloa vaikka lapsiakin minulla on, mutta olenkin vasta 33. Miesystäväni on 20.
Mieheni pitää minua erittäin haluttavana eikä ole vaikea olla hänen edessään alasti.Tuskin on sinun kanssasi ihan rehellisistä syistä. Lisäksi miksi olet suhteessa noin nuoren pojan kanssa jolla on kaikki edessä, sinulla vielä lapsiakin! Lapsen kanssa yhteen.. ei tervettä
Tuli tuota itsekin alussa mietittyä, mutta aika on vienyt epäilykset mennessään. Kyllä tämä parikymppinen jo ihan mies on, ulkoisesti ja henkisesti. Hyvin tasapainoinen ja tulevaisuuden suunnitelmat selkeät joita kohti tekee töitä. Omia lapsia hän ei halua tehdä, mutta viettää mielellään vapaa-aikansa pääosin minun ja lasteni kanssa ja ihan tavallista lapsiperheen arkea eletään. Mies osallistuu lasten juttuihinkin läksyistä hammaspyykkeihin. Hän huomioi minut hyvin ja käydään mukavia keskusteluja päivittäin. Alkoholinkäyttö ei häntä houkuttele kuin harvoin eikä notku baareissa. En usko, että kukaan seksin takia noin paljon vaivaa näkisi ja rahallisesti hän ei minusta hyödy niin ei ole kyse siitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi yleensä käy juuri noin, ennakkoluulot hälvenee tutustumisen myötä niiltä ihmisiltä joilla on merkitystä. Meidänkin kohdalla miehen sukulaisista osa tuomitsi suhteemme aluksi, mutta nykyään ei juurikaan arvostelua enää ole.
Lähisukumme, varsinkin äiti, eivät enää varsinaisesti tuomitse, mutta eivät silti tykkääkään. Vaikka nainen onkin nuorekas, ei meillä silti hirveästi ole puhuttavaa, mutta ystävälliset välit silti. Oudoltahan se edelleen tuntuu, että naisen lapsi on saman ikäinen kuin nuorin sisaruksemme. Mutta siis ymmärrän, että nainen ja veljeni ovat onnellisia yhdessä ja se on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
N33 kirjoitti:
Mieheni pitää minua erittäin haluttavana eikä ole vaikea olla hänen edessään alasti.Tuskin on sinun kanssasi ihan rehellisistä syistä. Lisäksi miksi olet suhteessa noin nuoren pojan kanssa jolla on kaikki edessä, sinulla vielä lapsiakin! Lapsen kanssa yhteen.. ei tervettä
Samat riskit on suhteessa minkä tahansa ikäisen kanssa ja 20 vuotias voisi olla jo perheen isä tai äiti. Itsekin olin jo vaimo ja äiti tuossa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kymmenen vuotta ei toki olekaan suuri ikäero.
Paitsi jos nainen 25 ja mies 35, amirite? 25 nainen katsoo korkeintaan ikäisiään, ei mitään 10v vanhempia kolmas hauta jalassa -paappoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos nainen 25 ja mies 35, amirite? 25 nainen katsoo korkeintaan ikäisiään, ei mitään 10v vanhempia kolmas hauta jalassa -paappoja.
Eh, siis kolmas jalka haudassa.
T: Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35 vuotiaalla miehellä harvemmin on kolmas jalka haudassa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä luulisi, mutta tältä palstalta olen lukenut muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä luulisi, mutta tältä palstalta olen lukenut muuta.
Harmi homma heille joilla se ongelma. Itse olen tapaillut miehiä ikähaitarilla 19-47 vuotta ja vain yhdellä 45 vuotiaalla oli ongelmia saada veijari pystyyn, kaikilla muilla on toiminut oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähisukumme, varsinkin äiti, eivät enää varsinaisesti tuomitse, mutta eivät silti tykkääkään. Vaikka nainen onkin nuorekas, ei meillä silti hirveästi ole puhuttavaa, mutta ystävälliset välit silti. Oudoltahan se edelleen tuntuu, että naisen lapsi on saman ikäinen kuin nuorin sisaruksemme. Mutta siis ymmärrän, että nainen ja veljeni ovat onnellisia yhdessä ja se on tärkeintä.
Se onkin tärkeintä, että molemmat ovat suhteessa onnellisia ja silloin muidenkin kannattaa olla onnellisia heidän puolestaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se jaksat.
Minun mielestäni vanheneminen on luonnollista.
Mitä muutakaan se olisi?
Joitakin meistä aika kohtelee hellemmin, toisia hiukan "rankemmin", vaikka olisi kuinka terveelliset elämäntavat.
-
Olen ihan ylpeästi viisikymppinen, vaikka tiedän, että näytän hieman nuoremmalta, mutten haluaisikaan näyttää kolmekymppiseltä eikö minua sen ikäiseksi kukaan enää arvaakaan.
-
Ainut asia, josta kanntaisi pitää kiinni on se, ettei päästä itseään lihomaan ylipainoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni vanheneminen on luonnollista.
Mitä muutakaan se olisi?
Joitakin meistä aika kohtelee hellemmin, toisia hiukan "rankemmin", vaikka olisi kuinka terveelliset elämäntavat.
-
Olen ihan ylpeästi viisikymppinen, vaikka tiedän, että näytän hieman nuoremmalta, mutten haluaisikaan näyttää kolmekymppiseltä eikö minua sen ikäiseksi kukaan enää arvaakaan.
-
Ainut asia, josta kanntaisi pitää kiinni on se, ettei päästä itseään lihomaan ylipainoiseksi.
Juuri näin. Ei pelkästään vanheneminen rumaksi tee. Itsestään huolehtimalla pysyy hyvännäköisenä läpi elämän.
Joissakin tapauksissa voi todella ollakin näin. Minun miehen kaverit pitivät melkoisena saavutuksena sitä, että hän onnistui "nappaamaan" minut. Olen 13 vuotta vanhempi eronnut äiti, mutta heidän mielestään vetävännäköinen ja mukava niin sillä pääsee jo pitkälle.