Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö nuorempien miesten kanssa seurustelevia naisia omat rypyt ja muut vanhenemisen merkit?

Vierailija
07.07.2018 |

Onko ikinä epäitsevarma olo alasti miehen edessä?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kymmenen vuotta ei toki olekaan suuri ikäero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mutta ainakin minun miestäni hävettää oma vanheneminen rinnallani. Päivittäin nyppii harmaita irti ja kaapissa kolminkertainen purkkikavalkaadi omaani verrattuna estämään ryppyjen tuloa. Päivittäisiä puheenaiheita on "pitäisi ostaa salikortti" ja silmäpussit. Alkaa kyllästyttää.

Vierailija
4/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Mun kanssa ollaan ihan vapaaehtoisesti, lähtekööt jos ei tykkää!

T. Nainen 52, mies 36

Vierailija
5/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Me hihhuloidaan melkein aina alasti. 

Vierailija
6/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä.

Vierailija
7/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Itsevarmuus on viehättävää.

Vierailija
8/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on mua 16 vuotta nuorempi enkä mitenkään hänen takiaan häpeä ikääntymistäni mutta ihan itseni kannalta tietysti surettaa katsoa peiliin ja nähdä iän tuomat muutokset ihossa, hampaissa ja hiuksissa. Myös vartalon linjojen pehmentyminen ja katoaminen harmittaa. Ei ikääntyminen varmaan kenenkään mielestä ole kivaa ja tietysti siinä itsetuntokin kärsii.

Vierailija
9/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanheneminen on luonnollista.

Miesten käyttämä peili pitäisi olla jokaisen naisen kylpyhuoneessa. Siinä rypyt siliäisivät, hiukset näyttäisivät paremmilta ja (tynnyrimahainen) vartalo hoikalta ja nuorelta. 

Vierailija
10/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Näytän meistä kahdesta nuoremmalta. Mies 21 ja mä 27.

Vierailija
11/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on 18 vuotta nuorempi. Yhdessä ollaan oltu 12 vuotta, siitä aviossa 11.

Miehen halusta vihillekin aikoinaan mentiin, minä olisin voinut elää kyllä avosuhteessakin.

Olen sanonut että ovi on auki siitä sopii mennä jos halu tulee, ei vaan ole lähtenyt. Sanoi heti jo vihille mennessä että loppuelämäksi. Niin tässä saattaa käydä.

Meillä ei ole lapsia mutta koira on ja kaksi kissaa. Kumpikin on vakituisessa työssä, talo on yhdessä hankittu ja meillä on aina kivaa! Ollaan kumpikin omalla tavallamme sitten kai sillä laillla hulluja.

Riitaakin totta kai on, mutta mies on se joka pyrkii rauhaa rakentamaan. Mitä mieltä muut on, se on meille kummallekin yhden tekevää- Tämä on meidän elämä. Eläkää te omaanne.

Vierailija
12/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä näyttää vanhemmalta. Vaikkakaan vielä minulla ei ole vanhenemisen merkkejä, ei ryppyjä tai kulahtanutta vartaloa vaikka lapsiakin minulla on, mutta olenkin vasta 33. Miesystäväni on 20.

Mieheni pitää minua erittäin haluttavana eikä ole vaikea olla hänen edessään alasti.

Vierailija
13/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen edessä, hän on 13 vuotta nuorempi, ei hävetä. Hän vanhenee myös omaa tahtiaan, ei ole ulkonäkökeskeinen tyyppi ja muutenkin pitää minua kuin kukkaa kämmenellä.

Muiden ihmisten katseet joskus häiritsevät ja mietin, näytänkö häntä paljon vanhemmalta. Ei pitäisi olla mitään merkitystä muiden mielipiteillä.

Vierailija
14/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Olen omasta mielestäni edelleen hyvännäköinen, ja sitä mieltä taitaa olla nuoret miehetkin, koska seuraa riittää. Enemmän häpesin itseäni nuorena. Luojan kiitos, niistä ajoista olen päässyt pitkälle.

Vierailija
15/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen edessä, hän on 13 vuotta nuorempi, ei hävetä. Hän vanhenee myös omaa tahtiaan, ei ole ulkonäkökeskeinen tyyppi ja muutenkin pitää minua kuin kukkaa kämmenellä.

Muiden ihmisten katseet joskus häiritsevät ja mietin, näytänkö häntä paljon vanhemmalta. Ei pitäisi olla mitään merkitystä muiden mielipiteillä.

Ei kannata muiden mielipiteistä välittää. Oli asia mikä tahansa ja mitä tahansa teetkään aina joku on tuomitsemassa ja paheksumassa. Perempi olla välittämättä ja elää elämää siten kuin hyvältä tuntuu kunhan ei satuta muita.

Vierailija
16/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hävetä. Olen omasta mielestäni edelleen hyvännäköinen, ja sitä mieltä taitaa olla nuoret miehetkin, koska seuraa riittää. Enemmän häpesin itseäni nuorena. Luojan kiitos, niistä ajoista olen päässyt pitkälle.

Jos mies kirjoittaisi näyttävänsä yhä hyvältä, olisi paskamyrsky taas valmis.

Vierailija
17/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet eivät voi vastustaa hopeakalkkunan charmia.

Vierailija
18/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että nämä naiset ovat lähtökohtaisesti varsin hyvällä itsetunnolla varustettuja. 

Vanhenemistaan murehtivia ei nuorempi mies kauan katsele. Olen 49-vuotias ja siippani 38. 

Jos häntä alkaa haitata ikäero, niin on täysin vapaa tietysti lähtemään. Mitä minä häpeäisin täysin luonnollista asiaa. Tietysti tulen tässä rypistymään ja harmaantumaan ennen häntä. Nyt näytämme yllättävänkin samanikäisiltä vielä. 

Mitään ulkopuolisten kommentointia emme ole kuulleet. Toki ikäero onkin melko pieni ja toisinpäin olisi täysin mitätön ja tuiki tavallinenkin. 

Vierailija
19/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vanhemmat naiset tai nuoremmat miehet saanut kokea ennakkoluuloista tai yleistävää asennetta?

Vierailija
20/72 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei voisi toimia suhde ihmisen kanssa jonka seurassa häpeää häntä tai itseään. Mieheni on minua reilun 10 vuotta nuorempi ja vain vajaa 10 vuotta esikoistani vanhempi, minulla siis lapsiakin, mutta hänellä ei. Alussa osa kummeksui suhdettamme, mutta tutustuttuaan ja huomattuaan, että kumpikaan ei ole toisen "lelu" on suhteemme hyväksytty eikä enää aiheuta ihmettelyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi