Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kumppanin löytäminen on niin vaikeaa?

Mies 30v
07.07.2018 |

Tulipa eilen oharit eräältä naisimmeseltä; jälleen uusi kappale huimaan deittailuhistoriaani. Alkoi kuulemma pelottaa ja sit blokkasi kaikki viestiyhteydet... Ja näin viikon hauskan ja aktiivisen viestittelyn jälkeen (lähinnä työkiireiden takia).

Tämmönen pienen piirin mies, joka ei ole edukseen yökerho/baari/festariympyröissa; eipä sillä että joisikaan.
Mistä tämmönen voi löytää mukavan perusfiksun omanikäisensä tai nuoremman naisen, jota ei ole henkisesti jo niin rikottu, että ei uskalla antaa tutustumismahdollisuutta?

Ainakin nettideittien ja tinderin puolelta havaittuja miinuksia
-en ole korkeakoulutettu (tai julkkis, mikä voisi kompensoida sen)
-en ole sosiaalinen, mikäli tarkoitetaan isoissa porukoissa hillumista
-tylsä, kun en juo tai polta, tai myöskään ole fitness/ vege/ tai muu ideologiafanaatikko

Mitä olisin oikealle naiselle, joka ennakkoluulottomuudessaan sietää omituisuuttani.
-uskollinen ja halukas ymmärtämään
-tavoitettavissa myös viikonloppuisin

Ja vähän ulkoisesta habituksesta: 183cm suurinpiirtein normaalipainoinen ja joku on joskus komeanakin pitänyt

Ja sori tää pitkä avautuminen. Mielipiteet ovat tervetulleita

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 30v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos sinun vahvuuksiisi kerran kuuluu looginen ajattelu ja olet muutenkin pohtiva ja ilmeisen oppimiskykyinen, niin miksi et sitten opiskele pidemmälle? En itse usko, että koulutuksen puute on todellinen ongelmasi, mutta jos kerran itse olet sitä mieltä, että työhön ja koulutukseen se naisten kiinnostus aina lopahtaa, niin miksi et tekisi asialle jotain?

Koska olen aina inhonnut hälyisiä ja ihmisten täyteisiä ympäristöjä, kouluista ei ole hirmuisen huviä muistoja (ihan hyvin , peruskoulu, lukio ja aikuis ammis meni arvosanojen puolesta) ja teoreettinen papereiden pyöritys sen itsensä vuoksi ei houkuta.

Kouluttautuminen alalle, jolle en halua, tuskin on vaivan väärti. Varsinkin kun kyseistä arvostavat naiset tuskin tykkäisivät ideasta etten halua tehdä kyseistä työtä - ei loistokasta uraa.

Okei, eli akateemiset ammatit ovat sinulle teoreettista papereiden pyöritystä sen itsensä vuoksi. Alan ymmärtää, miksi naiset "pelästyvät" hetken aikaa kanssasi keskusteltuaan.

En sitä tarkoita vaan koulutusta niihin ja se ettei minua kyseinen työ houkuta, ei kumppanin valinnan tarvitse olla valinnut samoin

Vierailija
42/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde tosielämään ja hae ihmistä joka pitää samoista asioista kuin sinä, joka haluaa elämältä samoja asioita. Kuuntele toista äläkä keksi toiselle ominaisuuksia.

Siis jos joku ulkonäöllisesti viehättää sinua kuuntele silti sillä suurempi merkitys on yhteisillä pyrkimyksillä.

En tiedä luitko kuinka pitkälti mitä olen vastaillut. Kuitenkin refereroiden, olen introvertti, joille sosiaalinen kuhina aiheuttaa enemmän uupumusta kuin ilonaiheita ja todennäköisesti kaltaiseeni en törmäisi ainakaan sillä taktiikalla. Hyvä taktiikka, jos on sosiaalinen ja nauttii ihmisten keskellä olosta, mutta tuskin mulle erityisen toimiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä tavoitteita sinulla on elämässä? Haluatko kehittyä jossain asiassa? Mitä harrastat?

Uskoisin, että akateemisen koulutuksen puute ei yksin ole aito ongelma. Koulutetut naiset usein arvostavat, että miehellä on kunnianhimoa tai halua menestyä/kehittyä jossain. Tämä ei välttämättä tarkoita taloudellista menestystä vaan ylipäätään kiinnostusta elämää ja sitä ympäröivää maailmaa kohtaan. Kouluttautuminen on helppo tapa osoittaa, että jokin asia kiinnostaa niin paljon, että jaksaa monta vuotta elämästään pyöritellä teoreettisia papereita, vaikka koulutuksen jälkeinen työelämä käytännössä olisikin jotain aivan muuta kuin akateemisten teorioiden testaamista.

Sinulta koulutus puuttuu, joten pyri tuomaan esiin asioita, jotka sinua kiinnostavat ja mitkä motivoivat sinua elämässä eteenpäin. Näin teet itsestäsi kiinnostavan etkä ”liian tavallisen”.

Vierailija
44/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä tavoitteita sinulla on elämässä? Haluatko kehittyä jossain asiassa? Mitä harrastat?

Uskoisin, että akateemisen koulutuksen puute ei yksin ole aito ongelma. Koulutetut naiset usein arvostavat, että miehellä on kunnianhimoa tai halua menestyä/kehittyä jossain. Tämä ei välttämättä tarkoita taloudellista menestystä vaan ylipäätään kiinnostusta elämää ja sitä ympäröivää maailmaa kohtaan. Kouluttautuminen on helppo tapa osoittaa, että jokin asia kiinnostaa niin paljon, että jaksaa monta vuotta elämästään pyöritellä teoreettisia papereita, vaikka koulutuksen jälkeinen työelämä käytännössä olisikin jotain aivan muuta kuin akateemisten teorioiden testaamista.

Sinulta koulutus puuttuu, joten pyri tuomaan esiin asioita, jotka sinua kiinnostavat ja mitkä motivoivat sinua elämässä eteenpäin. Näin teet itsestäsi kiinnostavan etkä ”liian tavallisen”.

Kiitoksia tämä on niitä rakentavia neuvoja joita kaipaankin.

Itse vierastan sanaa kunnianhimo, totuus ja tieto on intohimoni, kunnianhimo on monasti vastakkaisiin suuntiin vievä voima. Tehdä jotain siksi että muut huomaisivat, eikä siksi että näkee sen tarpeelliseksi ja itselleen oikeaksi. Totuuden määrittää toki jokainen itse.

Omien kokemusten pohjalta vain hyvinkin sujunut keskustelu on monasti tyssännyt tyystin, kun nainen on halunnut tietää koulutuksen; osa jopa suoraan toitottaa, että tapailee vain akateemisia/kirkeakoulutettuja.

Ehkäpä annan intohimottoman vaikutelman, kun en heittäydy järjettöminpien nielitekojen vietäväksi vaan tarkastelen mailmaa logiikan suodattimen läpi:/

Vierailija
45/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vähättelet itteäsi? Opettele rakastamaan ja olemaan ylpeä itsestäsi niin kaikki elämässä sujuu paremmin. Tee mistä tykkäät, hanki kiinnostuksen kohteita jne.

Vierailija
46/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa mutta tutkiessani treffipalstoja en saa niistä mitään irti. Kaikki miehet kuvaavat itsensä mukaviksi, hauskoiksi ja huumorintajuisiksi mutta kun se ei vaan riitä eikä kuvaa ihmisen oikeaa luonnetta. Kyllä "sen oikean" löytäminen on kuin lottovoitto ja olen usein ihmetellyt miten toisille löytyy niitä oikeita useampi kappale kun taas jotkut eivät löydä sitä millään. Olen 40 sinkkunainen ja todellakin toivoisin löytäväni jonkun mutta kun sitä vaan ei löydy. Kukaan ei ole kolahtanut,tuntunut ns. omalta jonka kanssa olisi helppo olla.

Tässä iässä alkaa jo onneksi nähdä ns. metsää puilta. Koulutusvaatimukset miesten suhteen olen unohtanut aikoja sitten, rapajuoppoa en halua.

Vierailija
47/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan neuvon vaikka en tiedä miksi vaivautua.

Jos ihminen haluaa oikean suhteen.hän miettii miten toinen sopii hänen tulevaisuuden haaveisiinsa. Ei siis nykypäivään vaan tulevaisuuteen. Siksi ota selvää toisen haaveista. Jos pyrkimyksenne ja haaveenne tulevaisuuden suhteen ovst samat niin on paremmat mahdollisuudet onnistua.

Sitä voi olisuhteiden pakosta elää elämää joka ei ole aivan sellaista kuin haluaa.

Itselleni ainakin seuraa tarjonnut väärät ihmiset ihan siksi kun eit ole viitsineet edes tutustua ja kysyä mitään. Joku oletus lätkäisty vaan, nimenomaan oma fantasia.

Vierailija
48/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan neuvon vaikka en tiedä miksi vaivautua.

Jos ihminen haluaa oikean suhteen.hän miettii miten toinen sopii hänen tulevaisuuden haaveisiinsa. Ei siis nykypäivään vaan tulevaisuuteen. Siksi ota selvää toisen haaveista. Jos pyrkimyksenne ja haaveenne tulevaisuuden suhteen ovst samat niin on paremmat mahdollisuudet onnistua.

Sitä voi olisuhteiden pakosta elää elämää joka ei ole aivan sellaista kuin haluaa.

Itselleni ainakin seuraa tarjonnut väärät ihmiset ihan siksi kun eit ole viitsineet edes tutustua ja kysyä mitään. Joku oletus lätkäisty vaan, nimenomaan oma fantasia.

Toivottavasti joku enemmän nykyhetkiorientoitunut saa tästä avun :) Mylle tulevan mietiskely ei ole uutta tai ihmeellistä; joskus jopa nykyhetken kustannuksella.

Vierailija
49/49 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa näin todella kauniin naisen. Ei meikannut ja pukeutui huonosti. Olemus oli sellainen, että melko varmasti ei huolehdi ulkonäöstään muutenkaan paljoa. Olin kavereiden kanssa enkä uskaltanut lähestyä. Olisi pitänyt. Ap, tartu hetkeen ja pidä pää ylhäällä.