SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Kelle ei oo tullu, ei oo tullut valituksi.
Vierailija kirjoitti:
Kelle ei oo tullu, ei oo tullut valituksi.
Älä puhu paSkaa, kyllä sekin lukisi opintopolussa
Vierailija kirjoitti:
siis ymmärsinkö oikein, ketkä pääsi sisään heillä on tullut tieto siitä vai miten? miks muulle ei tullut vielä mitään mitä han se tarkoittaa.......
Ei oo. Joillekin on tullu tieto vaan jo kun kyseiset koulut on julkaissut lopulliset tulokset. Esim. Tamk on ainakin julkaissut niin silloin on menny kaikille sinne hakijoille tieto et pääskö sisään vsi ei.
Tuollahan on monet jo tehny sijoittelujen tarkistukset. Jes!
Mä oon hakenut 5 eri paikkakunnalle joten oletan et mun tulokset tulee vasta, kun valintakoeyhteistyötä tekevät koulut on kaikki julkistanut tulokset 🤔
Vieläköhän tänää saattas tuloksia
Vierailija kirjoitti:
Mä oon hakenut 5 eri paikkakunnalle joten oletan et mun tulokset tulee vasta, kun valintakoeyhteistyötä tekevät koulut on kaikki julkistanut tulokset 🤔
Mäkin hain 5 eri paikkakuntaan...mietin samaa😓
Ilmoittautuiko joku Metropolian polkuopintoihin?
1. Metropolia Ammattikorkeakoulu Sosionomi (AMK), sosiaaliala, päivätoteutus
Opiskelijavalinta kesken
2. Diakonia-ammattikorkeakoulu, Helsingin-kampus Sosionomi (AMK), monimuotototeutus
Opiskelijavalinta kesken
3. Laurea-ammattikorkeakoulu, Laurea Tikkurila Sosionomi (AMK), monimuotototeutus
Opiskelijavalinta kesken
4. Metropolia Ammattikorkeakoulu Sosionomi (AMK), sosiaaliala, monimuotototeutus
Opiskelijavalinta kesken
5. Laurea-ammattikorkeakoulu, Laurea Otaniemi Sosionomi (AMK),monimuotototeutus, verkko-opinnot
Opiskelijavalinta kesken
6. Metropolia Ammattikorkeakoulu Suuhygienisti (AMK), suun terveydenhuolto, monimuotototeutus
Opiskelijavalinta kesken
Kaikki kesken. hulluks tulee.
Vierailija kirjoitti:
Keväällä ainakin niitä tuloksia tuli eri aikaan ja sitä mukaa sit peruuntui jos tuli hyväksytty ylempään toiveeseen.
Minä! Saas nähdä kuinka siinä käy, sormet ihan puuduksissa napytttelin hakemusta kun niin jännitti 😂
Esivalintakokeessa saamasi pisteet nollautuvat lopulliseen valintakoe vaiheessa,pitääkö paikkansa?
Mun mielestä TAMK julkaisssut ne jotka on todistusvalinnan kautta päässeet?
Täällä taas trollit vauhdissa...
Valintakoeyhteistyötä tekevät julaisevat tuloksensa ryhmä kerrallaan! Eli vasta kun kaikki ovat tarkastaneet valintajonot.
Oisin ollu kyllä tänään ihan mielelläni töissä tän jännityksen ja sivujen jatkuvan kyttääminen vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Esivalintakokeessa saamasi pisteet nollautuvat lopulliseen valintakoe vaiheessa,pitääkö paikkansa?
Juuri näin ! Sen esivalintahomman on saanut unohtaa siinä vaiheessa kun kutsu valintakokeeseen on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Minä! Saas nähdä kuinka siinä käy, sormet ihan puuduksissa napytttelin hakemusta kun niin jännitti 😂
Sama. Kädet ihan tärisi. Mille linjalle hait?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä TAMK julkaisssut ne jotka on todistusvalinnan kautta päässeet?
Tamk on julkaissut kaikki. Eli jo valintakoe pisteilläkin sisään menijät on selvillä
siis ymmärsinkö oikein, ketkä pääsi sisään heillä on tullut tieto siitä vai miten? miks muulle ei tullut vielä mitään mitä han se tarkoittaa.......