SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vihdoin Kareliakin saanut tarkistettua ryhmä 4 sijoittelun, jeee!
Saisivatpa valintaryhmä 1 tarkistettua niin ois ihan kiva
Te jotka jännäätte ja aiempaa kokemusta löytyy, niin pitääkö olla koko taulukko ruksattu ennenkuin näkyy mitään tuloksissa, siis opintopolun omilla sivuilla??
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan ne loput tulokset vasta kun kaikki on saaneet tarkistettua? Tietääkö kevään haussa olleet?
Varmaankin aika rytinällä tulevat kun tekevät sitä yhteistyötä
Kuinka moni täällä odottaa tuloksia Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu, Xamk, Mikkelin kampus amk:sta?
Vierailija kirjoitti:
Te jotka jännäätte ja aiempaa kokemusta löytyy, niin pitääkö olla koko taulukko ruksattu ennenkuin näkyy mitään tuloksissa, siis opintopolun omilla sivuilla??
Viime keväänä toi taulukko oli piilossa. Mä en ainakaan sitä onnistunut millään löytämään kuten nyt syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime keväänä toi taulukko oli piilossa. Mä en ainakaan sitä onnistunut millään löytämään kuten nyt syksyllä.
Joo ei keväällä tuota pystynyt seuraamaan.
Mutta tosiaan tuon aikataulun mukaan menee eli tänään kaikki tarkastukset loppuun ja sen jälkeen alkaa vasta tippumaan tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni täällä odottaa tuloksia Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu, Xamk, Mikkelin kampus amk:sta?
Sieltähän tuli jo viime viikolla osalle?
Vierailija kirjoitti:
Hep hep! Täällä yksi!
en sitte päässy taaskaan, vittu jo 6. kerta kun haen!! olen tampio!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltähän tuli jo viime viikolla osalle?
Oikeesti :( voi kökkö.
Yleensä suurin osa kouluista julkistaa tulokset päivää ennen deadlinea, mitä olen keskusteluita seurannut aiempina vuosina. Eli luultavasti keskiviikkona vasta julkistetaan suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
Ai Xamk Mikkeliin?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiiät? Mihin hait :(
Mitkä koulut nyt on muka julkaisseet lopullisia valintoja ?
En päässy minäkään.. páskat, pakko kai jäädä duunariksi loppuiäksi.
Jaahas trollit on heränny ....
Vierailija kirjoitti:
En päässy minäkään.. páskat, pakko kai jäädä duunariksi loppuiäksi.
Tää "trolli"'ainakin savoniasta..
Tuleekohan ne loput tulokset vasta kun kaikki on saaneet tarkistettua? Tietääkö kevään haussa olleet?