SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt niitä tuloksia perkele!
Kiroiletko sinä siellä koulussakin.
No voi elämä mitä jeesustelua.. Martta 80v voi ottaa nyt vähän rennommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa työelämään, voin sanoa että et löydä yhtäkäön alaa jossa kyseistä käytöstä ei löytyisi 😂 ei oo pelkän sote alan ongelma vaikka onkin edelleen suht naisvaltanen ja sen takia se siellä tuntuu tulevan eniten esille ✌🏻
Tervetuloa vaan itsellesi, olen nelikymppinen alanvaihtaja jolla 15 vuotta kokemusta työelämästä ennen tätä, myös naisvaltaisilta työpaikoilta, eikä koskaan missään ole ollut tällaista.
T. Se vastavalmistunut sh
Oon ihan varma, että en päässy läpi sitä englannin luetun ymmärtämistä ja koko koe on kaatunu siihen😒😒 Muu koe sit menikin hyvin....
Vierailija kirjoitti:
Tulispa ne tänää 😫
Varmaan osalle tuleekin,mutta ei kaikille. Osa saa tänään,osa huomenna ja osa vasta keskiviikkona. Toivotaan ettei valtaosa tulis keskiviikkona vasta 😩
Kuinka moni täällä oottaa tuloksia oamk:sta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulispa ne tänää 😫
Varmaan osalle tuleekin,mutta ei kaikille. Osa saa tänään,osa huomenna ja osa vasta keskiviikkona. Toivotaan ettei valtaosa tulis keskiviikkona vasta 😩
Vähän luulen ettei vielä tänään, kun tänään vielä aikaa tarkastaa ne.
Mulla ei opintopolussa ole päivitetty mitään torstain jälkeen.
Mä aattelin et jotain tietoa ois tullu jo lähdekoodiin myös Vamkin osalta, kun sielläkin on sijoittelu tarkistettu kuten Tamkillakin, josta tulokset on jo tullu 😩
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi. Luulen että oamkilta tulee vasta ke, eivät oo edes tarkistaneet sijoittelua vielä.
Taas nähtiin kuinka hyvä toi lähdekoodi on :D ei siel näy vieläkään mitään vaikka koulut jo tehny kaiken muu kun julkaisemisen. Toki siel sitten näkyy kun tulokset on jo julkastu opintopolussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi. Luulen että oamkilta tulee vasta ke, eivät oo edes tarkistaneet sijoittelua vielä.
On tarkistaneet. Kannattaa aina käydä päivittämässä se sivu.
Tänne on muutamat laittaneet linkkejä lähdekoodiin, mutta ne ei ole ai ainakaan mulla johtaneet mihinkään. Joten jos joku haluaisi sanallisesti kertoa että mikä se lähdekoodi on 😂 Onko se se kun menee omaan opintopolkuun ja sieltä kohtaan "hakemukseni" ja siinä lukee se "valintatilanne" jonka alla lukee kaikki koulut joihin on hakenut. Mulla siis jokaisen perässä lukee valinta kesken. Vai olenko nyt ihan kujalla 🤣 Kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa selittää, puspus! Ja tsemppiä kaikille jännittämiseen, aikamoista kituuttamista nämä vikat päivät!
Vierailija kirjoitti:
Taas nähtiin kuinka hyvä toi lähdekoodi on :D ei siel näy vieläkään mitään vaikka koulut jo tehny kaiken muu kun julkaisemisen. Toki siel sitten näkyy kun tulokset on jo julkastu opintopolussa
Mulla näkyi keväällä muutoma tunti ennen julkaisua pisteet siellä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla näkyi keväällä muutoma tunti ennen julkaisua pisteet siellä..
Mulla taas näkyi varasijat useampaa päivää ennen julkaisua keväällä.
Tulispa jo tuloksia, niin loppuis tämä epätietoisuus!
Nyt on vihdoin Kareliakin saanut tarkistettua ryhmä 4 sijoittelun, jeee!
Ryhmä 4: tarkistamatta sijoittelu Hamk, Diak, Lamk, Seamk.
No tämän päivän aikana nekin vielä kun deadline tänään.
Joo etkö tiennyt että kaikki jotka kiroilee, niin tekee sitä aina ja joka paikassa? 😭