Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SOTELI syksy 2018

Vierailija
06.07.2018 |

Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.

Kommentit (3148)

Vierailija
1841/3148 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ainakaan ole vielä tullut metropoliasta mitään, ja viimeksi tietoja siellä muutettu 20.10.. tiiäppä sitten

Mulla on muutettu tietoja viimeks 22.11 ja Metropoliaan hain.

Vierailija
1842/3148 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ainakaan ole vielä tullut metropoliasta mitään, ja viimeksi tietoja siellä muutettu 20.10.. tiiäppä sitten

Mulla on muutettu tietoja viimeks 22.11 ja Metropoliaan hain.

Mulla sama, 22.11. Viim muokkaus ja metropoliaan haen. Tämän muokkauksen myötä lähti jonosijatieto eikä siellä ole tällä hetkellä mitään (väärinkään) tulkittavaa, kaikki vaan kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/3148 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, mullakin lukee siellä koodissa edelleen että 20.10 muokattu viimeks. Mut sit kuitenkin multa on hävinny ne jono- ja varasijat sieltä..

Vierailija
1844/3148 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, mullakin lukee siellä koodissa edelleen että 20.10 muokattu viimeks. Mut sit kuitenkin multa on hävinny ne jono- ja varasijat sieltä..

Sanoin mullakin lähtenyt sijat sieltä, sekä myös todistuksesta saadut pisteet. 🤔

Vierailija
1845/3148 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TAMK on siis ainakin ilmoittanut jo valituille opiskelupaikasta

Kyllä ainakin opintopolussa näkyy, olin eilen varasijalla 2. ja tänään luki hyväsytty :) eli ilmeisesti myös yön aikana jonot liikkuneet

Kyllähän ne jonot tietysti liikkuu koko ajan, ei sitä ohjelmaa laiteta viikonlopuks tai öiksi tauolle😅

Onne pääsystä! Mikä koulutus kyseessä?

Sairaanhoitaja monimuoto

Vierailija
1846/3148 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis joku saanut jo koulupaikan Lamkista? Itsellä näkyy vielä opintopolussa valinta kesken.

Jep 👍 Sosionomi, monimuoto ja näkyi opintopolussa jo torstaina. Oli kyllä ainoa, mihin hain, jos vaikka sillä on jotain merkitystä tuloksen näkymisen nopeuteen..

Vierailija
1847/3148 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mulla niin että koko hakemus ei näy enää opintopolku.fi:ssä? Onpa outoa...

Vierailija
1848/3148 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että olen pettynyt, miksi taas meni ohi paikansaanti.. olisi tärkeää että ne joiden koetulos on hylätty saisivat tietää jo kokeen jälkeen että nyt ei onnistunut :( tietäisi jo varautua vaihtoehto kakkosen etsimiseen mikäli sitä ei ole ehtinyt miettiä. Menee monta viikkoa odottamiseen, senkin ajan voisi käyttää hyödyllisemmin.. tää oli tässä.

Vierailija
1849/3148 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko muilla tuo opintopolku kun mulla kadonnut sieltä koko hakemus?!

Vierailija
1850/3148 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiharmi kirjoitti:

Voi että olen pettynyt, miksi taas meni ohi paikansaanti.. olisi tärkeää että ne joiden koetulos on hylätty saisivat tietää jo kokeen jälkeen että nyt ei onnistunut :( tietäisi jo varautua vaihtoehto kakkosen etsimiseen mikäli sitä ei ole ehtinyt miettiä. Menee monta viikkoa odottamiseen, senkin ajan voisi käyttää hyödyllisemmin.. tää oli tässä.

Tulokset ei ole vielä tulleet..ei kannata vielä lannistua

Vierailija
1851/3148 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko muilla tuo opintopolku kun mulla kadonnut sieltä koko hakemus?!

Mulla myös kadonnut hakemus,oli jo illalla näin. Varmasti ihan siitä johtuu,että päivitetään urakalla ja maanantaina rytisee. Toki osa saa varmasti ti tai ke tulokset,kuuluisipa siihen onnekkaiden joukkoon jotka saa ne jo maanantaina!

Vierailija
1852/3148 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiharmi kirjoitti:

Mistä tiedät, että hylätyn sait kokeesta?

Mihin hait?

Niin ja kyllähän valinnat on prosessi ja prosessiin kuuluu eri vaiheet kuten miettiminen ja arvostelu yms..

Vierailija
1853/3148 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiharmi kirjoitti:

Saitko jo tulokset vai onko tää omaa tulkintaa?

Vierailija
1854/3148 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävittekö siellä pääsykokeissa, joista olette tulokset saaneet?

Vierailija
1855/3148 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mul toimii opimtopolku

Vierailija
1856/3148 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok 😊

Vierailija