SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Tuloksia odotellessa voitaisiin tehdä pieni kysely.. Eli, miksi juuri sinun pitäisi saada unelmiesi opiskelupaikka? Miksi juuri sinut tulisi valita? :D
Mun tulisi päästä opiskelemaan, koska olen jo pitkään miettinyt alanvaihtoa. Vastaanotin aikaisemmin paikan yliopistosta terveysalalta myöskin, mutta opinnot ovat aina tuntuneet liian teoreettisilta makuuni enkä ole niissä oikein menestynyt. Nyt pari kolme vuotta myöhemmin pitkän pohdinnan ja epäröinnin jälkeen uskalsin hakea AMK:hon, joka tuntuu omalta. Löysin todella mielenkiintoisen alan ja nyt innokkaana odotan, että toteutuvatko unelmani vihdoin!
Kertokaa te muutkin tarinoitanne.
Vierailija kirjoitti:
Tamk tulokset tuli! Koulupaikka aukes! JES!
siis miten te meette tonne sivulle ja mistä katotte? kirjaudutteko sisään ? mitä tohon kirjautumistapaan pitää valita?? sekava sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamk tulokset tuli! Koulupaikka aukes! JES!
siis miten te meette tonne sivulle ja mistä katotte? kirjaudutteko sisään ? mitä tohon kirjautumistapaan pitää valita?? sekava sivu
Opintopolusta nähään jos on jo jotain valintoja tehty. Yli puolet kouluista on vielä ilmoittamatta noita lopullisia tuloksia. Lähinnä koulut jotka ei oo ollut mukana tossa yhteis valinta jutussa mukana, ovat ilmoittaneet jo tuloksiaan.
Ens viikolla alku viikosta alkaa varmasti tulemaan jo enemmän tuloksia.
Mä haluun päästä opiskelemaan, koska haluan ammatin, jossa voin olla yrittäjänäkin. Haluaisin, että on varaa valita, missä työskennellä.
Ootan vaan tuloksia.. jännät paikat!
TAMK on siis ainakin ilmoittanut jo valituille opiskelupaikasta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin opintopolussa näkyy, olin eilen varasijalla 2. ja tänään luki hyväsytty :) eli ilmeisesti myös yön aikana jonot liikkuneet
Mulla lukee TAMK:in kohdalla edelleen kesken? Sairaanhoitajaksi hain?
Tietääkö joku, paljonko ylioppilastodistuksesta saa pisteitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin opintopolussa näkyy, olin eilen varasijalla 2. ja tänään luki hyväsytty :) eli ilmeisesti myös yön aikana jonot liikkuneet
Kyllähän ne jonot tietysti liikkuu koko ajan, ei sitä ohjelmaa laiteta viikonlopuks tai öiksi tauolle😅
Onne pääsystä! Mikä koulutus kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Epäilisin, että et ole tullut valituksi.. Keväällä ainakin valituille tuli tieto ensin ja varasijoille jääneet saivat sitten tiedon, kun oli se viimeinen päivä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilisin, että et ole tullut valituksi.. Keväällä ainakin valituille tuli tieto ensin ja varasijoille jääneet saivat sitten tiedon, kun oli se viimeinen päivä..
Jaa kyllä keväällä minulla näkyi varasijat silloin kun sisäänpäässeillä näkyi. Eli enpä usko, että ihan noin menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa kyllä keväällä minulla näkyi varasijat silloin kun sisäänpäässeillä näkyi. Eli enpä usko, että ihan noin menee.
Kai tässäkin on eroja. Minulla meni keväällä juuri niin, että sisäänpäässeet saivat tiedon aiemmin ja minä vasta viimeisenä päivänä.
Onko Metropolia tai Laurea julkaissut mitään edes rajapinnassa/lähdekoodissa, muuta kuin todistusvalintalaisille?
Ainakin tamk ja lamk on antanu jo tulokset.
Mulle ei ainakaan ole vielä tullut metropoliasta mitään, ja viimeksi tietoja siellä muutettu 20.10.. tiiäppä sitten
Ei vissii diakista mitään kuulunu...
Ei oo diakista kuulunut ainakaan minulle mitään
Onko siis joku saanut jo koulupaikan Lamkista? Itsellä näkyy vielä opintopolussa valinta kesken.
Juu tuolta kopioin tuon tekstin tarkemmasta aikataulusta eli viimeistään 28.11 sähköpostit lähtee🙂