SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Vierailija kirjoitti:
Pitääpä vinkata että laittavat kirjautumisen taakse tuon eduunin. Ymmärrän, että jännittää ja monella on elämän suunta opiskelemaan pääsemisestä kiinni, mutta ehkä olisi kaikkien mielenterveydelle parempi, että nuo seurantataulukoy olisivat piilossa. Täällä jotkut ihan turhaan syyllistävät joitakin amkeja ja toisaalta ei välttämättä osata tulkita taulukkoa oikein. Ei tämä prosessi amkeillekaan niin yksinkertainen ole, että nappia vain painetaan. Paljon pitää tarkistaa jonokohtaisesti, että hakijalla näkyy oikeat pisteet, hylkäyksen syyt jne. Malttia malttia, joka suuntaan.
😂😂😂päivän repeilyt kiitos tästä!
Eli luvassa on ihan helvetin pitkä viikonloppu, kun ei niitä tuloksia vielä tänään kuulunut. Toivottavasti viikonloppu menis nopeesti, kun on töitä. Sit maanantaina onkin vapaa niin tulee kytättyä koko päivä opintopolkua ja tätä keskustelua et joko jotakin kuuluu jostakin.
Onko täällä muita kareliaan hakeneita? Mitä teillä lukee lähdekoodissa?
Mulla näkyy nimittäin vaan false.
Tamk julkaissut opintopolkuun tulokset
No eipä ne ole luvannutkaan niitä tuloksia vasta kun viikon päästä. Kävin tosin minäkin malttamattomana kurkkaamassa josko jotain näkyisi :)
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muita kareliaan hakeneita? Mitä teillä lukee lähdekoodissa?
Mulla näkyy nimittäin vaan false.
Kesken ja false lukee miullaki siellä :)
Kesken ja falsea lukee täälläkin. Pitäsköhän lähteä vetää märkää :D
On julkaistu! TAMK kutsuu! :)
voisko vaikka kareliakin julkaista
Oho, Tamk.ko julkaisi..Julkaisiskohan Lapin amk vielä vklp aikana, kun hekin tehneet jo sijoittelun tarkistuksen kuten Tamk ja Vamk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääpä vinkata että laittavat kirjautumisen taakse tuon eduunin. Ymmärrän, että jännittää ja monella on elämän suunta opiskelemaan pääsemisestä kiinni, mutta ehkä olisi kaikkien mielenterveydelle parempi, että nuo seurantataulukoy olisivat piilossa. Täällä jotkut ihan turhaan syyllistävät joitakin amkeja ja toisaalta ei välttämättä osata tulkita taulukkoa oikein. Ei tämä prosessi amkeillekaan niin yksinkertainen ole, että nappia vain painetaan. Paljon pitää tarkistaa jonokohtaisesti, että hakijalla näkyy oikeat pisteet, hylkäyksen syyt jne. Malttia malttia, joka suuntaan.
😂😂😂päivän repeilyt kiitos tästä!
Ole hyvä :) Näiden asioiden parissa siis olen töissä. Joillakin hakukierroksilla on piilossa mutta nyt jäänyt taas näkyville. Nämä keskustelut on kyllä ihan viihdyttäviä minullekin.
Mutta hienoa, että TAMK sai jo tulokset julkaistua. Yhteistyötä tekevät saadaan vasta ensi viikolla ulos, kuten varmaan nyt on jo tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
On julkaistu! TAMK kutsuu! :)
mulla näkyy yhä kesken. Vai näkyykö kesken kun en päässy ees pääsykokeisiin kun ei esivalinta pisteet riittäny.
Vkonloppusin ei tuu tuloksia eikä päivittelyjä, tai ainakaan ennen ei oo tullu vaa menny seuraavaan arkipäivään jos perjantaina ei oo tullu
Eipä ole eilisen jälkeen tapahtunut yhtään mitään höh! Karelia kyseessä
Mulla näkyy edelleen, että kesken TAMK. En ollut kyllä siellä pääsykokeissa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole eilisen jälkeen tapahtunut yhtään mitään höh! Karelia kyseessä
Jep. Taitaa mennä ens viikolle 😪
Vaikka täällä oli niitä huhuja et Karelia julkaisee tänään tulokset mut tuskinpa. Ellei sit nyt illemmalla mutta epäilen vahvasti
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä väittelyä. Joillakin ne koodit näyttää ja joillakin ei, voisitteko jo hyväksyä sen?
Noo antaa ny ihmisten spekuloida, tässä muutakaan tekemistä ole tuloksia odotellessa.
Tamk tulokset tuli! Koulupaikka aukes! JES!
2. Hakuvaihtoehdossani lukee ettet saanut opiskelupaikkaa, pisteesi eivät riittäneet valintakoekutsuun. Kokeeni on kuitenkin hyväksytty(?) ja on mahdollisuus päästä vielä 1. vaihtoehtooni?