SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Vierailija kirjoitti:
Jäin keväällä pisteen päähän pääsystä ja olin varasijalla 3. Jono liikkui yhdellä. Tämä siis sairaanhoitajilla. Sosionomipuolella taisi liikkua neljä pykälää sijalta 8 sijalle 4 (tai 5,en muista varmaksi).
Tämä siis, minkä AMKn sosionomikoulus?
Hamkin monimuoto. Monimuodoksi liikkui aika monta sijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaankaan kyllä nähnyt viime syksynä sieltä lähdekoodista mitään tietoja todellisesta tuloksesta 😂 https://wiki.eduuni.fi/display/csckshj/Kelpoisuus-%2C+esivalinta-+ja+ko…
tuolta voi seurata tuloslaskentaa ja kuten näkyy niin aika moni amk ei ole edes tallentanut vielä valintakokeen pisteitä.
Itse näin kyllä omat pisteet siellä viime keväänä.
Mä en ymmärrä tälläistä alapeukuttamista. Hain kevään haussa ja näin omat pisteet siellä lähdekoodissa vai mikä onkaan vähän ennen kuin ne pisteet tuli oikeasti julki,enkä ollut ainoa. Mikä ongelma tää nyt on joillekin? Ette usko vai? Samapa tuo, mutta naurettavaa sanoa ettei ole mahdollista jos joku kertoo ihan omakohtaisen kokemuksen. Vai onko kyseessä vaan se,että olette niin typeriä että kuvittelette niiden pisteiden jotenkin maagisesti näkyvän siellä kuukautta ennen kuin tulokset tulee ja sitten keuhkoatte että ei ole mahdollista. No ei ole ei.
Tämä👍
Mitä koittanut täällä sanoa, että näkyy aiemmin tuon lähdekoodin kautta ne omat pisteet ja sijoitus. Sitten kun ne järjestelmään ajetaan niin näkyy kyllä. Näkyy myös monentenako on varasijoilla jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaankaan kyllä nähnyt viime syksynä sieltä lähdekoodista mitään tietoja todellisesta tuloksesta 😂 https://wiki.eduuni.fi/display/csckshj/Kelpoisuus-%2C+esivalinta-+ja+ko…
tuolta voi seurata tuloslaskentaa ja kuten näkyy niin aika moni amk ei ole edes tallentanut vielä valintakokeen pisteitä.
Täältä näkyy, että esim. Lapin AMK ja XAMK on tallentaneet pääsykoepisteet, joten pisteet näkee kyllä tolla lähdekoodilla, vaikka sijoitus ei tässä vaiheessa paikkaansa vielä pitäisikään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse näin kyllä omat pisteet siellä viime keväänä.
Mä en ymmärrä tälläistä alapeukuttamista. Hain kevään haussa ja näin omat pisteet siellä lähdekoodissa vai mikä onkaan vähän ennen kuin ne pisteet tuli oikeasti julki,enkä ollut ainoa. Mikä ongelma tää nyt on joillekin? Ette usko vai? Samapa tuo, mutta naurettavaa sanoa ettei ole mahdollista jos joku kertoo ihan omakohtaisen kokemuksen. Vai onko kyseessä vaan se,että olette niin typeriä että kuvittelette niiden pisteiden jotenkin maagisesti näkyvän siellä kuukautta ennen kuin tulokset tulee ja sitten keuhkoatte että ei ole mahdollista. No ei ole ei.
Tämä👍
Mitä koittanut täällä sanoa, että näkyy aiemmin tuon lähdekoodin kautta ne omat pisteet ja sijoitus. Sitten kun ne järjestelmään ajetaan niin näkyy kyllä. Näkyy myös monentenako on varasijoilla jne.
Ehkäpä halutaan elättää toivoa etteivät pidäkään paikkaansa, suurimmalle osalle kun ne pisteet eivät siellä kouluun pääsyn kannalta hyvältä näytä :)
Varmaan tyhmä kysymys, mutta miten lähdekoodi näyttää jos on päässyt opiskelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tyhmä kysymys, mutta miten lähdekoodi näyttää jos on päässyt opiskelemaan?
Samaa mietin itsekin, lähdekoodista löysin vain jononumeron, toisin en mitää pistämäärää ole löytänyt
Tulis jo ne tulokset. MÄHALUUNKOULUUN! en tajua miten kestän sen pettymyksen jos en pääse :(
Vierailija kirjoitti:
Tulis jo ne tulokset. MÄHALUUNKOULUUN! en tajua miten kestän sen pettymyksen jos en pääse :(
heh... Onnea vaan. Itse haen 7:ttä kertaa ja alkaa olemaan jo aika toivoton olo... Asun yksin ja säästöt alkaa olla lopussa, eikä porukat enää oikeen ymmärrä tätä :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin itsekin, lähdekoodista löysin vain jononumeron, toisin en mitää pistämäärää ole löytänyt
Niitä pisteitä ei ole vielä syötetty sinne,siksi ei näy. Jos jononumero on niin koskee todistusvalintaa, koska muita valintoja/pisteitä/sijoituksia ei ole vielä ajettu järjestelmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä näkyy, että esim. Lapin AMK ja XAMK on tallentaneet pääsykoepisteet, joten pisteet näkee kyllä tolla lähdekoodilla, vaikka sijoitus ei tässä vaiheessa paikkaansa vielä pitäisikään..
Oamk on myös tallentanut,mutta ei näy mitään pisteitä. Eikös ne näy vasta kun valinnat laitetaan sijoitteluun?
Miten voikaan tuntua odotus näin pitkältä. Tulispa tieto ennen kuun loppua.
Vierailija kirjoitti:
Miten voikaan tuntua odotus näin pitkältä. Tulispa tieto ennen kuun loppua.
Jep. Tuntuu ettei päivät liiku mihinkään, jos ei ole töissä. Tulee katottua kalenteriakin, että joko se päivä lähenee. Sit tajuaa että ei et sama päivä se on vieläkin menossa kuin äsken.
Ois vaan kiva päästä pälkähästä. Kun jos en pääse kouluun niin tietäs käydä kysyy sopparille jatkoa.
Miullaki syy malttamattomuudelle on juurikin se et paikkakunta saattaa vaihtua monen sadan kilsan päähän ja esimies kuumottelee vähän väliä että joko tiedän mitä teen..
Mä inhoan nykyistä duuniani mutten voi nyt vaihtaakaan koska pitää olla yli vuosi saman työnantajan palveluksessa että saa aikuisopintorahaa jos pääsee kouluun :(
Julia22@ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
heh... Onnea vaan. Itse haen 7:ttä kertaa ja alkaa olemaan jo aika toivoton olo... Asun yksin ja säästöt alkaa olla lopussa, eikä porukat enää oikeen ymmärrä tätä :/
Mistä sulla on jäänyt sisäänpääsy kiinni/mikä mennyt pieleen?
Aina laahuillut varasijoilla 20 - 30 jokaiseen hakupaikkaan. viime vuonna paras oli 12, mutta ei riittänyt loppupeleissä...
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoan nykyistä duuniani mutten voi nyt vaihtaakaan koska pitää olla yli vuosi saman työnantajan palveluksessa että saa aikuisopintorahaa jos pääsee kouluun :(
Sama! Nykyisessäni olen ollut noin 10v, viimeiset 3v olen hakenut kouluun. Pari kertaa päässyt pääsykokeisiin asti mut jos nyt jopa kouluun asti!