SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Vierailija kirjoitti:
Tamkilla on nyt virallisestikin julkaistu.
Ääääh ku ei tiedä suus Turku vai Tampere
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Xamk, Mikkelin kampusSairaanhoitaja (AMK), monimuotototeutus
Et saanut opiskelupaikkaa. Valintakokeen pakollinen osio on hylätty
MITÄ TOI PAKOLLINEN OSIO TARKOITAA!!
Se tarkoittaa jotakin niistä osioista mitä on ollut pääsykokeissa. Oisko ryhmä- tai yksilöhaastattelu? Kannattaa soitella sinne koulun hakupalveluun joulukuun alussa niin voivat kertoo enemmän.
Sähän saat tarkemmat tiedot ja palautteen kokeesta kun pyydät. Jonkun osion pisteet ei riittänyt mikä aiheutti sen, että koko tulos hylätty.
Vierailija kirjoitti:
Oon varasijalla 14 kakkosvaihtoehdossa sosionomin monimuotototeutukseen Kotkaan. Nyt jännittää riittääkö pisteet (57) Lamkiin päivätoteutukseen, joka oli ykkösenä.
Mikä siel oli maximi pistemäärä? 70?😮😲
Mä pääsin ei-ensikertalaisena xamkiin Kotkaan! En voi uskoa!!!
Vierailija kirjoitti:
kiitos viestistäsi meillä ei ollut ryhmätehtävä ja haastattelu meni todella tosi hyvin melkein 10 min juteltiin haastattelijan kanssa ja hän oli sitä mieltä,että mun pitää olla alalla ihmetelen mitä tässä mättää,mut en usko lahteen eikä jyväskylän amk:sta tulee mitään hyvä,koska mikkelissä suoritin sen kokeen :))
Eli mitä oli kokeessa? Haastattelu ja ne kirjalliset testit vai?
Kun sait hylätyn kokeesta niin et voi päästä mihinkään muuallekkaan, se on sinänsä aika perseestä kun hyväksyttyä tulosta tarvitaan nykyään myös useaan kouluun jos hakee polkuopintoihin.. kaikki ei sitä sentään vaadi.
Sait varmasti ohjeet koepäivänä siitä miten voit palautteen kokeista saada?
Onko kukaan saanut kolmosryhmän tuloksia vielä?
Onks kukaan saanu ykkösryhmän tuloksia vielä?
Vierailija kirjoitti:
En oo saanut mitään.
Mulla lukee yhessä kohteessa valintakokeen tulos on hylätty, muita ei siis viel näy. Eli tarkottaa siis kaikkia paikkoja mihin hain? :((
Vierailija kirjoitti:
Ei oo näkyny tai kuulunu
Vierailija kirjoitti:
Mulla lukee yhessä kohteessa valintakokeen tulos on hylätty, muita ei siis viel näy. Eli tarkottaa siis kaikkia paikkoja mihin hain? :((
Mihin hait, löysitkö tiedon lähdekoodista vaii tuliko sille "viralliselle" sivulle.
Ei oo ykkösryhmän tuloksia kuulunu täälläkään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin hait, löysitkö tiedon lähdekoodista vaii tuliko sille "viralliselle" sivulle.
Iha opintopolun sivuilta
Vierailija kirjoitti:
No jos teit vaan yhden valintakokeen ja tekevät valintakoeyhteistyötä niin kyllä siinä tapauksessa et voi päästä muihinkaan kun valintakokeen tulos hylätty.
Mikä kestää? Ei voi olla näin vaikeeta!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiitos viestistäsi meillä ei ollut ryhmätehtävä ja haastattelu meni todella tosi hyvin melkein 10 min juteltiin haastattelijan kanssa ja hän oli sitä mieltä,että mun pitää olla alalla ihmetelen mitä tässä mättää,mut en usko lahteen eikä jyväskylän amk:sta tulee mitään hyvä,koska mikkelissä suoritin sen kokeen :))
Eli mitä oli kokeessa? Haastattelu ja ne kirjalliset testit vai?
Kun sait hylätyn kokeesta niin et voi päästä mihinkään muuallekkaan, se on sinänsä aika perseestä kun hyväksyttyä tulosta tarvitaan nykyään myös useaan kouluun jos hakee polkuopintoihin.. kaikki ei sitä sentään vaadi.
Sait varmasti ohjeet koepäivänä siitä miten voit palautteen kokeista saada?
Kyllä kokeessa oli haastattelu ja ne kirjalliset testit-ja olin itseasiassa melko varma,että pääsen kunhan mikkelin päätös ei vaikuttaisi ensisijaisesti hakemani lahteen ja toisena jyväskylään päätökseen,mut varmaan npeli on jo menetetty vaikka siinä lukee Valintakokeen pakollinen osio on hylätty eikä kokonaan hylätty voiko muut amk käsitellä sen ertavalla mitä luulet?
tosi ärsyttävää ku kaikki on valmina, pitäis vaa julkasta ne mut ei
Vierailija kirjoitti:
tosi ärsyttävää ku kaikki on valmina, pitäis vaa julkasta ne mut ei
Siis mistä tiedät että kaikki on valmiina?
Äääää kuumottaa!!!!