Mitkä miesten ulkonäköasiat on yhtä kliseisiä turn offeja naisille kuin miehille naisten tatuoinnit ja lyhyet tukat
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Ei tatuoinnit oo turn off.
Kyllä on, niin miehillä kuin naisillakin. Oli tosi onni löytää mies, jolla ei ole ihoon mustattuna yhtään mitään - niitä kuvia kun alkaa olla ns paremmissakin yhteiskuntaluokissa. Hyi että.
ÄIJJJÄ-tyyli, suuret suuta halkovat sanat, kalju, lihasvoima-ihannointi, kaljan ja kännin ihannointi, vapetus, agressivinen mölinä, tatuoinnit, rumat kengät, öhö-öhö-huumorintaju, maastohousut tai -vaatteet, ispä-tyyli, sandaalisukat, makkaran pitäminen gurmeeruokana, agressiivinen ajotyyli, velkaantuminen silmämuniin asti että on naapuria hienompi talo ja auto ja trampoliini.
Vierailija kirjoitti:
ÄIJJJÄ-tyyli, suuret suuta halkovat sanat, kalju, lihasvoima-ihannointi, kaljan ja kännin ihannointi, vapetus, agressivinen mölinä, tatuoinnit, rumat kengät, öhö-öhö-huumorintaju, maastohousut tai -vaatteet, ispä-tyyli, sandaalisukat, makkaran pitäminen gurmeeruokana, agressiivinen ajotyyli, velkaantuminen silmämuniin asti että on naapuria hienompi talo ja auto ja trampoliini.
Hyvä lista, paitsi mua ei haittaa tatuoinnit. Muuten allekirjoitan nämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus (eli lyhyys)
Silmälasit
Toisin kuin tatuointeihin ja lyhyeen tukkaan, noihin ei voi vaikuttaa.
Niin, deittimarkkinoilla nyt kuitenkaan ei saa mitään säälipisteitä jos sattuu olemaan lyhyt ja vaikka pieni muna. Se on vaan voi voi.
Minulle isompi turn off olisi mies, joka kokisi suurta tarvetta kertoa oman munansa koon "deittimarkkinoilla", kuten nettitreffi ilmoituksessaan. - Ja tuo lyhyyden pitäminen isona turn offina kai kertoo vain siitä, kuinka vähän loppuviimein on muuttunut viimeisen muutaman tuhannen vuoden aikana se, millaisen miehen oletetaan olevan raameiltaan hyvä ja sopiva kumppani. Toki voinee tietysti olla myös, että yht. lailla moni mies haluaa itseään lyhyempää/ pienempää kumppania uskoen, että voi hallita (/ alistaa) häntä tällöin paremmin.
Hygienian puute
"Överiys" missä tahansa asiassa (epäsuhtaiseksi treenattu, aliravitun näköinen, liian resuinen, lipevän sliipattu, liian tatuoitu jne)
Kiitospaidat, leijonakorut ja vastaavat
Muuten minkä tahansa näköinen tai oloinen mies voi olla tosi kiinnostava, jos kantaa itsensä hyvin, katsoo silmiin ja keskustelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus (eli lyhyys)
Silmälasit
Toisin kuin tatuointeihin ja lyhyeen tukkaan, noihin ei voi vaikuttaa.
Niin, deittimarkkinoilla nyt kuitenkaan ei saa mitään säälipisteitä jos sattuu olemaan lyhyt ja vaikka pieni muna. Se on vaan voi voi.
Sanoin jo ekalla sivulla, että lyhyys on minulle miehessä turn-on. Haluan itseni kanssa saman pituisen miehen, en mitään kurkoteltavaa hujoppia. Eli siinä ”säälipisteitä”.
Munan kokokin on yhdentekevää, kunhan mies ei ole sängyssä itsekäs. Tai kirjoittele vapaa-ajallaan jotain häppärivaatimuksia ylikselle.
Itse leikatut farkkushortsit. mielummin vielä joistain tosi vanhoista lökäreistä saksitut. Ei kiitos.
Onko yhtään ainutta naista, kenestä huono hygienia, epäsiistit vaatteet, alkoholismi/narkkaus ja öykkärimäinen käytös olisivat miehessä turn-on?
Tuskin. Joten turha listata näin itsestäänselvyyksiä.
Personaattomuus on pahin.. Saa olla hevari, hippi, gootti, lihava, rillipäinen tai mitä tahansa, kunhan kantaa itsensä hyvin ja persoona tulee esille. Tylsät tavikset eivät ole juttuni.
Rumat jalat, liian pitkät varpaankynnet ja likaiset kynnenaluset *puist*
Vierailija kirjoitti:
Onko yhtään ainutta naista, kenestä huono hygienia, epäsiistit vaatteet, alkoholismi/narkkaus ja öykkärimäinen käytös olisivat miehessä turn-on?
Ehkä hieman hassua kun ajattelee niin luulen, että riippumatta sukupuolesta, niin pahimmat turn offit ovat hyvinkin samanlaisia. - Uskoakseni vain harva ns. täyspäinen mies haluaa kumppanikseen ja tuskin tehdä lähempääkään tuttavuutta naisen kanssa, jolla on öykkärimäinen käytös, huono hygienia, epäsiistit vaatteet, joka on alkoholisti tai narkkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalju
Se on kiva, että on tuollainen piirre turn off, jolle mies ei oikeastaan voi yhtään mitään, luonto, kohtalo tai mikä lie on tässä kohtaa armoton. Sellaista lääkettä tai parannuskeinoa, joka kasvattaisi kaljuuntuneen päälle "luomusti" hiuksia ei yksinkertaistaiseksi toistaiseksi ole olemassa. Tokihan sitä voi hankkia peruukin, mahd. piilotella kaljunansa lippiksen tai vaikka pipon alla. Itse olen kaljuuntumassa vääjäämtää, eikä tässä mitään olen yrittänyt pitää nuppini siistissä kunnossa muutoin, enkä epätoivoisesti peittelemään tai muutoin kätkeä kaluuntumistani. Uskon vakaasti siihen, että helpompi minun on kaljuuntuvana miehenä löytää itselleni kumppani kuin jos olisin kaljuuntumisen asemasta alkanut keljuilemaan. Toisaalta tietysti kiva, jos kaljuuntumiseni on niin iso turn off naiselle, ettei hän halua sen vuoski edes hetkeä harkita tutustumista saati syvenpää suhdetta minun kanssani; tällainen asenne(vamma) kun kertoo minusta myös naisesta varsin paljon.
Älä huoli, ei täyspäistä naista kaljuuntuminen haittaa. Tuo on samanlainen kriteeri, kuin rintojen koko miehille.
nimim. kaljuuntuvan vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hieman hassua kun ajattelee niin luulen, että riippumatta sukupuolesta, niin pahimmat turn offit ovat hyvinkin samanlaisia. - Uskoakseni vain harva ns. täyspäinen mies haluaa kumppanikseen ja tuskin tehdä lähempääkään tuttavuutta naisen kanssa, jolla on öykkärimäinen käytös, huono hygienia, epäsiistit vaatteet, joka on alkoholisti tai narkkaa...
Siksipä sanoin että nämä ovat itsestäänselviä turn-offeja.
Lisäksi ap esitti että esim. tatuoinnit naisella ovat kaikista miehistä turn-off. Tämä ei pidä paikkaansa, onhan nettikin täynnä kuvia tatskatuista naisista hakusanalla "sexy tattooed women".
Isot lihakset, parta ja tatskat. Voi yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksipä sanoin että nämä ovat itsestäänselviä turn-offeja.
Lisäksi ap esitti että esim. tatuoinnit naisella ovat kaikista miehistä turn-off. Tämä ei pidä paikkaansa, onhan nettikin täynnä kuvia tatskatuista naisista hakusanalla "sexy tattooed women".
Niin, no. Voiko tällaiselta ketjulta odottaa jotain syvällisempää tai seikkaperäisempää analyysia. - On totta, että moni vastenmielisenä ja "turn offina" pidetty asia on useimmille kai itsestään selvyys; kuten nyt vaikka se, että harva ns. täyspäinen haluaa kumppanikseen hyvin huonosti hygieniastaan huolehtivaa öykkäröivää alkoholistia; ei vaikka itse olisi samanlainen.
Sen sijaan olisi mielenkiintoisempaa tietää, miksi jotkut -paremman termin puuttuessa- jotkut myös ns. täyspäisten asiat herättävät niin paljon vastenmielisyyttä. Esimerkiksi miksi miehissä löytyy heitä, joille naisten rintojen koko niin merkittävä? - Tai miksi niin moni nainen kokee miesten kaljuuntumisen yhtälailla vastenmielisenä? - Toisaalta on myös paljon heitä niin miehiä kuin naisia, joille kumpikaan ei ole ongelma; vaan esimerkiksi tajuavat sen, että niin rintojen koko kuin kaljuuntuminen on lähtökohtaisesti biologian sanelemaa, eivätkä ihmisten puhdasta omaa valintaa ja päätöksiä, toisin kuin vaikka päätökset siitä, että laittaako kaulaansa leijonakorun vai ei. Tai pukeeko tänäänkin saman paidan päälleen, joka on ollut päällä jo eilen ja toissapäivänäkin.
Entä sitten vaatteet? Uskaltaako kukaan, ilman teilaamisen pelkoa sanoa, että pitäisi esimerkiksi miehillä leijonakoruista tai huumori ja kiitos paidoista. - Ja kertoa miksi niistä pitää? Tai voisiko joku avat, miksi pitää tai miksi ei missään nimessä pidä minkäänlaisista tatuoinneista?
Maastokuvioiset cargo-shortsit, vaimonhakkaajapaita, Crocsit , vyölaukku,lippis,Prisman reppu täynnä Olvii. Lyhyenläntä ja itseensä täynnä oleva Napoleon-kompleksista kärsivä paikallinen Casanova. Rasvaiset jutut ja naisperse. Lähtee aina loppupeleissä yksin himaan. Paitsi jos onnistuu iskee sammumispisteessä olevan paikallisen Tuksun.
Lyhyt mies. Tiedän, olen ihmishirviö, mutta en koskaan voisi syttyä alle 180 senttisestä miehestä! En myöskään miehestä, jolla ei ole lainkaan lihaksia.
Sellainen harva pitkulaparta. Yleensä näitä on joillain it-nörteillä, myös bädipaita ja pitkä tukka.
En pidä mitään yhtä tiettyä asiaa kenessäkään epämiellyttävänä, kaikki riippuu kokonaisuudesta. Mutta tuo pötköparta kyllä olisi melkoinen este.