Mitkä miesten ulkonäköasiat on yhtä kliseisiä turn offeja naisille kuin miehille naisten tatuoinnit ja lyhyet tukat
Kommentit (112)
Epäsiisteys, huono hygienia, hienhaju, likaiset vaatteet, risuparta, pakeneva hiusraja, pitkät hiukset, tatuoinnit, lävistykset, korut (kellot Ok), kokomustaan pukeutuminen, bändi/suomipaita-karjalalippis-tyyli, ylipaino, naisperse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt tukka ja tatuoinnit on turn on. Omituinen alustus.
M37Tatuoitu nainen on kyllä aivan järkyttävän vastenmielinen.
M41
Yhtä vastenmielinen kuin sinä.
Perstuntumalla sanoisin, että huono hygienia ja epäsiisti tyyli/hiukset/parta.
Vierailija kirjoitti:
Kalju
= seksikästä. Mun pää kääntyy aina kaljujen miesten perään. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Ai että alkaa tehdä omaa miestä mieli kun tätä ketjua lukee. Nukutan lasta ja mies siivoaa keittiössä... Vitsit kohta meen sinne ja aijai. Tiedän olevani ihan tosi onnekas, että mulla on niin hottis mies. Mutta niinhän se menee, että vakka kantensa löytää. :))))
Eli miehesi on yhtä itserakas kuin sinä? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalju
Se on kiva, että on tuollainen piirre turn off, jolle mies ei oikeastaan voi yhtään mitään, luonto, kohtalo tai mikä lie on tässä kohtaa armoton. Sellaista lääkettä tai parannuskeinoa, joka kasvattaisi kaljuuntuneen päälle "luomusti" hiuksia ei yksinkertaistaiseksi toistaiseksi ole olemassa. Tokihan sitä voi hankkia peruukin, mahd. piilotella kaljunansa lippiksen tai vaikka pipon alla. Itse olen kaljuuntumassa vääjäämtää, eikä tässä mitään olen yrittänyt pitää nuppini siistissä kunnossa muutoin, enkä epätoivoisesti peittelemään tai muutoin kätkeä kaluuntumistani. Uskon vakaasti siihen, että helpompi minun on kaljuuntuvana miehenä löytää itselleni kumppani kuin jos olisin kaljuuntumisen asemasta alkanut keljuilemaan. Toisaalta tietysti kiva, jos kaljuuntumiseni on niin iso turn off naiselle, ettei hän halua sen vuoski edes hetkeä harkita tutustumista saati syvenpää suhdetta minun kanssani; tällainen asenne(vamma) kun kertoo minusta myös naisesta varsin paljon.
Voi, voi. Kyllä ne naistenkin turn offit tulevat geeneistä. Esim. jos hiuslaatu on ohut ja lasimainen, ei pitkä tukka ole mahdollinen. Myös pituus, vartalon malli ja rintojen koko ovat geneettisiä.
Vierailija kirjoitti:
makrilli muna ja kräpsähtänyt olemus
.
Makrilli voi kasvaa puolen metrin pituiseksi.
Alko, hammaslääkärin karttelu, lapsellisuus (jos on myös mies, saa olla lapsellinen hetkittäin), karvaton rinta ja kainalot, niska hiusten peitossa.
Epäsiisteys, huono hygienia, tyylitajuttomuus.
Vierailija kirjoitti:
Pituus (eli lyhyys)
Silmälasit
Toisin kuin tatuointeihin ja lyhyeen tukkaan, noihin ei voi vaikuttaa.
Huutista joka tuutista. Miehet haluavat naisilta tasan kahta asiaa: kauneutta ja nuoruutta. Kaikki tässä ikäännytään.
Miehissä en pidä katkeruudesta, naisvihasta enkä alkoholismista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalju
Se on kiva, että on tuollainen piirre turn off, jolle mies ei oikeastaan voi yhtään mitään, luonto, kohtalo tai mikä lie on tässä kohtaa armoton. Sellaista lääkettä tai parannuskeinoa, joka kasvattaisi kaljuuntuneen päälle "luomusti" hiuksia ei yksinkertaistaiseksi toistaiseksi ole olemassa. Tokihan sitä voi hankkia peruukin, mahd. piilotella kaljunansa lippiksen tai vaikka pipon alla. Itse olen kaljuuntumassa vääjäämtää, eikä tässä mitään olen yrittänyt pitää nuppini siistissä kunnossa muutoin, enkä epätoivoisesti peittelemään tai muutoin kätkeä kaluuntumistani. Uskon vakaasti siihen, että helpompi minun on kaljuuntuvana miehenä löytää itselleni kumppani kuin jos olisin kaljuuntumisen asemasta alkanut keljuilemaan. Toisaalta tietysti kiva, jos kaljuuntumiseni on niin iso turn off naiselle, ettei hän halua sen vuoski edes hetkeä harkita tutustumista saati syvenpää suhdetta minun kanssani; tällainen asenne(vamma) kun kertoo minusta myös naisesta varsin paljon.
Voi, voi. Kyllä ne naistenkin turn offit tulevat geeneistä. Esim. jos hiuslaatu on ohut ja lasimainen, ei pitkä tukka ole mahdollinen. Myös pituus, vartalon malli ja rintojen koko ovat geneettisiä.
Ei kai tuo edellinen väittänytkään, etteikö naisillakin olisi yhtälailla geneettisesti piirteitä, joita jotkut saattavat pitää turn offina... Mutta herrasmies ei tällaisia tuo esiin, ainakaan ensitapaamisella tai kieltäytyisi tämän vuoksi tutustumasta. - Vai haluatko sinä suhteeseen tai kieltäytyy tutustua lähemmin miehen kanssa, joka pitää hyvn vastenmielisenä (turn offina) jotain/ mitä hyvänsä synnynnäisesti ulkonäköösi vaikuttavaa seikkaa?
Ns. Tauski-tyyli ihan minkä ikäisellä miehellä tahansa on kyllä ehdoton nou-nou. Nuorilla ja isoissa kaupungeissa sitä ei juurikaan näe, mutta kehittyvien maakuntien Suomessa se taitaa olla yli kolmevitosten menevien miesten klasikkolook...
Kaljuuntuminen.
Siis se kun päälaki jo paistaa ja hiusraja noussut.
Pitkät kynnet ja keltaiset hampaat.
Turn offit:
- alkoholin suurkulutus. Kohtuukäyttö on ok mutta jos pitää salkkutolkulla kantaa kaljaa kotiin ja viinitötsät päälle, se on heippa.
- ei huolehdi itsestään. Sen verran pitää jaksaa että käy päivittäin suihkussa ja syö suht terveellisesti; herkuttelu silloin tällöin on hauskaa mutta jatkuva mässyttäminen ei.
- minkä tahansa kaljamerkin mainospaidat ja -lippikset
- negatiivinen asenne.
Turn on:
- pilke silmäkulmassa ja positiivinen yleisasenne
- huumorintajuisuus
- oma-aloitteisuus
- fyysisesti vahva niin että jaksaa vähintään saman kuin minä
- rehellisyys.
N48
Turn offeja minulle:
- hipsterimäisyys (piknikille puistoon kitaran kanssa, eväänä jotain itsetehtyä nokkospiirakkaa)
- sellainen täysin kritiikitön, ulkoa imetty ja sellaisenaan nielty maailmanhalaaja-asenne
- reppureissaaja ja himomatkailija muka-uniikkeihin kohteisiin (jep katsoin eilen Ulkolinjan turisti-dokumentin ja ymmärtämättömyyteni matkailijoita kohtaan kasvoi entisestään
- tatuoinnit
- sellainen täydellisen dorka linnakundilook
Varmaan näistä voisi tehdä yhteenvedon laumasieluisuudesta. Minun mieheni ovat olleet sellaisia ihania, voimakasluonteisia, kriittisiä ja järkeviä oman polun kulkijoita eivätkä pelkää kertoa mielipidettään vaikka siitä johtuen joutuisivat (ja ovat joutuneetkin) sukset ristiin joidenkin tahojen kanssa. Lähinnä hallinnollisia riitoja, ei mitään poliisin tuttavia tms.
spedekranssi, kaksoisleuka / olematon leuka, pienet tihrusilmät / valtavat mollosilmät, löysä olemus, keltaiset tai puuttuvat hampaat ja "en ole gynekologi, mutta voin vilkaista"-printit vaatteissa. Ja iso naismainen takapuoli,
Kalju, suomileijonakoru ja Kiitos-paita.
Kalju sellaisenaan on ok.
Uskoisin, että meillä on liian erilaiset maailmankatsomukset.
- Siinä lienee pieni ero, onko alkanut kaljuuntumaan luonnonsanelemana pakosta, vai onko itse päättänyt leikata päänsä kokonaan kaljuksi, joka saattaa luoda mielikuvan syöpäpotilaasta tai skinheadista... Sänkipäisestä miehestä taas saattaa joillekin tulla mieleen, joku armeija hullu, tai kapiainen... Toisaalta en nyt hirveästi antaisi painoa sille, mitä yksittäinen nainen (tai mies) on mieltä itse kunkin hiuksista tai hiuksettomuudesta.