Mitkä miesten ulkonäköasiat on yhtä kliseisiä turn offeja naisille kuin miehille naisten tatuoinnit ja lyhyet tukat
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt tukka ja tatuoinnit on turn on. Omituinen alustus.
M37Tatuoitu nainen on kyllä aivan järkyttävän vastenmielinen.
M41
Tuo on totta. Tulee mieleen, että mikähän kriminaali se on.
Turn offeja:
-ylipaino
-huono iho
-kalju, ellei se ole sitten ainoa miinus (tyyliin Juha Tapio)
-huono hygienia, paha haju, myös halvat ns. Axe-hajusteet huono
-nörttihenkinen pukeutuminen
-ns. insinööripokat, muuten tyylikkäät lasit komealla miehellä on Hot hot
-tatuoinnit, etenkin sellaiset tosi halvan, lapsen piirtämän näköiset
-ns. Suomileijona-tyyli, maastokuviohousut, musta huppari ym.
-iso takapuoli
-huonot, keltaiset hampaat
-TUPAKOINTI
-LIIKAA ALKOA YM. KAMAA
-lyhyt ns. Mikrofonitukka
-heavy metal - tyylinen pukeutuminen tai muuten kovin erikoinen pukeutumistyyli, esim. Gootti
-likaiset kengät, etenkin jos eivät sovi tilaisuuden luonteeseen
-pituus alle 170 cm
Tuossa nyt varmaan keskeiset mitä tuli mieleen äkkiseltään...
Vierailija kirjoitti:
Mulle semmoinen on miehellä turn off, jos näkyy että väsää itsensä kanssa alvariinsa. Minusta semmoinen että on hyvin pikkutarkka ja turhamainen ulkonäkönsä suhteen, on jotenkin feminiinistä. Monta kertaa on käynyt niin, että joku näyttelijä on tosi hot jossain roolihahmossaan, ja sitten kun tästä näkee hyvin poseerauspainotteisen PR-kuvan josta tajuaa että ääää se onkin tommonen, menee ihan fiilarit.
Tämä ei tietenkään tarkoita, että miehen pitää olla hielle haiseva törkykasa - suurin osa miehistä menee näiden ääripäiden välille ihan luontaisesti.
Tämä on mullakin.
Ja sitten se, jos mies poistaa vartalokarvat (myös initiimialueella kuuluu olla karvat) ja nyppii kulmakarvoja, tosi epämiehekästä. Ja en yhtään pidä siitäkään, jos mies puleeraa hiustensa kanssa liikaa. Toki kammata kannattaa, mutta jos aletaan kaikenmaailman tököttien kanssa leikkimään ja jokaista hiusta yksitellen ojentamaan, niin hus pois mun silmien alta.
Ehkä mä sitten kaipailen sellasta "luolamiehen" tyyppistä miestä, joka kuitenkin huolehtii hygieniastaan, mutta ei liikaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Kalju
Se on kiva, että on tuollainen piirre turn off, jolle mies ei oikeastaan voi yhtään mitään, luonto, kohtalo tai mikä lie on tässä kohtaa armoton. Sellaista lääkettä tai parannuskeinoa, joka kasvattaisi kaljuuntuneen päälle "luomusti" hiuksia ei yksinkertaistaiseksi toistaiseksi ole olemassa. Tokihan sitä voi hankkia peruukin, mahd. piilotella kaljunansa lippiksen tai vaikka pipon alla. Itse olen kaljuuntumassa vääjäämtää, eikä tässä mitään olen yrittänyt pitää nuppini siistissä kunnossa muutoin, enkä epätoivoisesti peittelemään tai muutoin kätkeä kaluuntumistani. Uskon vakaasti siihen, että helpompi minun on kaljuuntuvana miehenä löytää itselleni kumppani kuin jos olisin kaljuuntumisen asemasta alkanut keljuilemaan. Toisaalta tietysti kiva, jos kaljuuntumiseni on niin iso turn off naiselle, ettei hän halua sen vuoski edes hetkeä harkita tutustumista saati syvenpää suhdetta minun kanssani; tällainen asenne(vamma) kun kertoo minusta myös naisesta varsin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle semmoinen on miehellä turn off, jos näkyy että väsää itsensä kanssa alvariinsa. Minusta semmoinen että on hyvin pikkutarkka ja turhamainen ulkonäkönsä suhteen, on jotenkin feminiinistä. Monta kertaa on käynyt niin, että joku näyttelijä on tosi hot jossain roolihahmossaan, ja sitten kun tästä näkee hyvin poseerauspainotteisen PR-kuvan josta tajuaa että ääää se onkin tommonen, menee ihan fiilarit.
Tämä ei tietenkään tarkoita, että miehen pitää olla hielle haiseva törkykasa - suurin osa miehistä menee näiden ääripäiden välille ihan luontaisesti.
Tämä on mullakin.
Ja sitten se, jos mies poistaa vartalokarvat (myös initiimialueella kuuluu olla karvat) ja nyppii kulmakarvoja, tosi epämiehekästä. Ja en yhtään pidä siitäkään, jos mies puleeraa hiustensa kanssa liikaa. Toki kammata kannattaa, mutta jos aletaan kaikenmaailman tököttien kanssa leikkimään ja jokaista hiusta yksitellen ojentamaan, niin hus pois mun silmien alta.
Ehkä mä sitten kaipailen sellasta "luolamiehen" tyyppistä miestä, joka kuitenkin huolehtii hygieniastaan, mutta ei liikaa. :D
Ja taas ollaan niin eri mieltä!!! 😂 Mulle taas ihokarvojen poistaminen ja tukan laittaminen on miehessä iso plussa! Nimenomaan mitään alkukantaista känsäkättä en kaipaa, vaan siistin kliinin sivistyneen kaupunkilaisen.
Ihana ketju. Ei luulis olevan miehillä hätää, kun makuja on näin monia!
karvojen poisto miehellä on mulle turn off. pidän miehestä aitoine karvoineen!
Mielipideasioitahan nämä ovat.
- paksut, turpeat huulet
- olematon leuka
- matala otsa (robin)
- harva karvoitus (pahempi kuin tuuhea, esim. yksinäiset rintakarvatupot nännien välissä - yäk)
- pienet sirot jalat
- hyvin leveä lantio tai isot pakarat
- rumat kengät
Naiselliset reidet/lantio on turn off, mutta jos mies olisi muuten hyvä, niin ei kai siinä sitten mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalju
Se on kiva, että on tuollainen piirre turn off, jolle mies ei oikeastaan voi yhtään mitään, luonto, kohtalo tai mikä lie on tässä kohtaa armoton. Sellaista lääkettä tai parannuskeinoa, joka kasvattaisi kaljuuntuneen päälle "luomusti" hiuksia ei yksinkertaistaiseksi toistaiseksi ole olemassa. Tokihan sitä voi hankkia peruukin, mahd. piilotella kaljunansa lippiksen tai vaikka pipon alla. Itse olen kaljuuntumassa vääjäämtää, eikä tässä mitään olen yrittänyt pitää nuppini siistissä kunnossa muutoin, enkä epätoivoisesti peittelemään tai muutoin kätkeä kaluuntumistani. Uskon vakaasti siihen, että helpompi minun on kaljuuntuvana miehenä löytää itselleni kumppani kuin jos olisin kaljuuntumisen asemasta alkanut keljuilemaan. Toisaalta tietysti kiva, jos kaljuuntumiseni on niin iso turn off naiselle, ettei hän halua sen vuoski edes hetkeä harkita tutustumista saati syvenpää suhdetta minun kanssani; tällainen asenne(vamma) kun kertoo minusta myös naisesta varsin paljon.
itse kerroin tuolla aiemmin, että mun mielestä kalju on tosi hyvännäköinen monella miehellä. joten ei syytä huoleen :)
eri
Vierailija kirjoitti:
Naiselliset reidet/lantio on turn off, mutta jos mies olisi muuten hyvä, niin ei kai siinä sitten mitään.
pakko myöntää ettei mullakaan vastaa jotain miesihannevartaloa. mutta kun luonne on kunnossa ja synkkaa niin iloitsee siitä että miehellä on ylipäätään jalat!
Vierailija kirjoitti:
Tatskat, parta ja kalju on itselle pahimmat turn-offit. Sen sijaan ketjussa mainitut lyhyys ja silmälasit olis vain plussaa.
Naisilla tosin on sen verran laajempi skaala miesmaussa kuin miehillä naismaussa, että tämä ketju menee nopeasti henkkohtaisten turn-offien luetteloinniksi.
Hmm, oletko homokammoinen?
Kyllä tässä ketjussa myös miehet voivat kertoa turnoffeja miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalju
Kyllä ne hiukset vaan taitaa suurimmalle osalle naisista olla aika tärkeä juttu. Kaupassakin yksi työntekijänainen katseli aina kauheasti, kun minulla oli sellainen normaalinpituinen kuontalo, mutta jännästi vaan loppui kiinnostukset heti kuin seinään ajettuani pään sängeksi.
Turn-offeja miehessä: Tatuoinnit. Huono hygienia, epäsiisteys. Toisaalta ylikorostunut huolehtiminen ulkonäöstä, kiiltokuvamaisuus. Hirveän bodatut, pullistelevat lihakset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatskat, parta ja kalju on itselle pahimmat turn-offit. Sen sijaan ketjussa mainitut lyhyys ja silmälasit olis vain plussaa.
Naisilla tosin on sen verran laajempi skaala miesmaussa kuin miehillä naismaussa, että tämä ketju menee nopeasti henkkohtaisten turn-offien luetteloinniksi.
Kyllä tässä ketjussa myös miehet voivat kertoa turnoffeja miehistä.
Hmm, oletko idiootti?
Otsikko: ”Mitkä miesten ulkonäköasiat on yhtä kliseisiä turn offeja NAISILLE kuin miehille naisten tatuoinnit ja lyhyet tukat”???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt tukka ja tatuoinnit on turn on. Omituinen alustus.
M37Tatuoitu nainen on kyllä aivan järkyttävän vastenmielinen.
M41
murr.. karhutappelu tulossa....murr...Jatkakaa vaan M37 ja M41.
Kalju on ok, pitkä tukka on ok, ananas on ok mutta sellainen munkkikalju on ikävä. Eli jos ne karvat alkaa harventua päälaelta niin vetaskaa ne pois sieltä. Ellette ole aasialaisen näköisiä, jolloin vähän aikaa samuraikampaus voi olla hotti ;)
Ai että alkaa tehdä omaa miestä mieli kun tätä ketjua lukee. Nukutan lasta ja mies siivoaa keittiössä... Vitsit kohta meen sinne ja aijai. Tiedän olevani ihan tosi onnekas, että mulla on niin hottis mies. Mutta niinhän se menee, että vakka kantensa löytää. :))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä ketjussa myös miehet voivat kertoa turnoffeja miehistä.Hmm, oletko idiootti?
Otsikko: ”Mitkä miesten ulkonäköasiat on yhtä kliseisiä turn offeja NAISILLE kuin miehille naisten tatuoinnit ja lyhyet tukat”???
En kirjoittanut sanaa "naisille" isoilla eli älä vääristele tekstejäni. Ap.
Huono ryhti, huono hygienia, pälyilevän epävarma tai mannetyylisen rehvakas käytös. En tykkää myöskään Suomi ensin -stailista. Itse olen akateeminen, johtavassa tehtävässä ja keski-ikäinen.
Eniten kiinnostaa rauhallinen, itsevarma mutta ei ylimielinen mies. Hyvä ryhti, hyvä hygienia. Roteva olemus iso plussa, vatsa ei haittaa. Kiva jos olemuksessa on jotain mikä viestittää luonnonläheisistä harrastuksista (purjehdus, retkeily tms).