Mitkä miesten ulkonäköasiat on yhtä kliseisiä turn offeja naisille kuin miehille naisten tatuoinnit ja lyhyet tukat
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mies. Tiedän, olen ihmishirviö, mutta en koskaan voisi syttyä alle 180 senttisestä miehestä! En myöskään miehestä, jolla ei ole lainkaan lihaksia.
Osaatko muka arvioida miehen pituuden noin tarkasti? Mun mies on 178 ja älyttömän komea eikä ole käynyt ikinä mielessäkään että olisi liian lyhyt. Olen kyllä itse alle 170 eli jotenkin ymmärrän ettei 185-senttinen nainen välttämättä häntä haluaisi..
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mies. Tiedän, olen ihmishirviö, mutta en koskaan voisi syttyä alle 180 senttisestä miehestä! En myöskään miehestä, jolla ei ole lainkaan lihaksia.
Tiedemaailmakin olisi sellaisesta homo sapiensista kiinnostunut..
Jotain, jota ei ehkä ole vielä mainittu:
- lyhythihainen kauluspaita, yleensä vielä ruuduilla
- Hampaita puuttuu tai on muuten kauhea tuhkakuppi-suu
- Ei pidä eläimistä tai lapsista tai puolusta vaistomaisesti "heikompia"
- Naistenmies-elkeet, rehvastelu rahoilla tai tuttavilla
- Tosi kapeat pullohartiat
- Ei minkäänlaista huumorintajua
- Sivistys rajoittuu pitkävedon tekemiseen ja pintajulkkisten nimiin
Vierailija kirjoitti:
mä pidän kovasti noista miesnutturoista miehillä.
Kysymys oli esitetty naisille, ei nutturapäisille miehille.
Sellainen tosi pitkä ja ohut kaula, jossa on erittäin suuri ja selkeästi koko ajan näkyvä aataminomena, joka heilahtelee puhuessa. Yhdistettynä pieneen leukaan.
Rasvaiset hiukset, joissa näkyvää hilsettä.
Trikoot, semmoset tiukat ihonmyötäiset jollain pirtsakalla värityksellä ja liukkaankiiltävällä pinnalla. Erityisen huonosti sopii miehille, joilla on suhteessa ohuet ja lyhyet jalat.
Tupakointi ja kaljamaha on ehdoton turn-off.
Uskon vakaasti siihen, että helpompi minun on kaljuuntuvana miehenä löytää itselleni kumppani kuin jos olisin kaljuuntumisen asemasta alkanut keljuilemaan. Toisaalta tietysti kiva, jos kaljuuntumiseni on niin iso turn off naiselle, ettei hän halua sen vuoski edes hetkeä harkita tutustumista saati syvenpää suhdetta minun kanssani; tällainen asenne(vamma) kun kertoo minusta myös naisesta varsin paljon.
--
kyllä! sain lääkäriltä DHEA-hormonia, josta osa muuttuu testosteroniksi. Olen siis nainen jolla on kortisolinpuutos, mistä tulee DHEA-puutos monelle. tukka alkoi pudota. vähän testoa kuuluu naisellakin olla, luonnollisesti.
Testosteroni siis pudottaa hiuksia, enkä itse haluaisi "estrogeenivoittoista" miestä.
Ei ulkonäkö miestä pahenna, jos sielu on kaunis. Siitä huolimatta haaveilen hepusta, jolla on pitkä tuuhea vaalea jeesustukka.
Minun mieheni alkoi kaljuuntua alle kolmekymppisenä ja on koko ajan lyhentänyt tukkaansa muualtakin sen myötä. Nyt vetää lähes kaikki pois ja on minusta maailman seksikkäin ja ihanin. Eli ei pidä yleistää, kokonaisuus ratkaisee :-)