Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä miesten ulkonäköasiat on yhtä kliseisiä turn offeja naisille kuin miehille naisten tatuoinnit ja lyhyet tukat

Vierailija
05.07.2018 |

?

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju

monelle miehelle sopii kyl tosi hyvin, makuasioita

Vierailija
22/112 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off:ina huono ryhti ja hoitamaton risuparta, muutenkin huonosti hoidettu hygienia on suuri ällötys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle semmoinen on miehellä turn off, jos näkyy että väsää itsensä kanssa alvariinsa. Minusta semmoinen että on hyvin pikkutarkka ja turhamainen ulkonäkönsä suhteen, on jotenkin feminiinistä. Monta kertaa on käynyt niin, että joku näyttelijä on tosi hot jossain roolihahmossaan, ja sitten kun tästä näkee hyvin poseerauspainotteisen PR-kuvan josta tajuaa että ääää se onkin tommonen, menee ihan fiilarit.

Tämä ei tietenkään tarkoita, että miehen pitää olla hielle haiseva törkykasa - suurin osa miehistä menee näiden ääripäiden välille ihan luontaisesti.

Vierailija
24/112 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munanjatkeauto? Ei kai se kenellekään ole turn on, lähinnä signaali tyyliin "vinkvink tää vois ostella sulle vuittonit ja tukanpidennykset".

Vierailija
25/112 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn offeja: miesnuttura, naismainen olemus ja ääni/puhetapa, rastat, huono hygienia, naama/kaulatatskat.

Vierailija
26/112 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miesihanne vartalon puolesta ois sellanen sopivasti lihaksikas ja jäntevä mutta hoikahko. Toiset tykkää sitten isommasta tai pienemmästä.

Vierailija
27/112 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turn off:ina huono ryhti ja hoitamaton risuparta, muutenkin huonosti hoidettu hygienia on suuri ällötys.

Joo, tosi harva parta on viehättävä sinällään. vaikka monet miehet taitaa olla hyvin kiintyneitä niihin ja hyvä niin, ei siinä mitään. itse varmaan yrittäisin aika jo alussa saada hänet ajamaan sen pois :)

Vierailija
28/112 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntikausia peilin edessä trimmattu hipsterilook.

Vierailija
29/112 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pidän kovasti noista miesnutturoista miehillä. 

Vierailija
30/112 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmälasit miehellä on Hot..

Minun mielestäni pilottilasit ja sellaiset Kummeli-ruudut ovat aivan kauheita. Silmälasit tekevät jo ennestään kuivakkaasta poliitikko -tyypistä vieläkin rapeamman. Itsellänikin on silmälasit. 

Vierailija
31/112 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turn offeja: miesnuttura, naismainen olemus ja ääni/puhetapa, rastat, huono hygienia, naama/kaulatatskat.

Miesnuttura on kuuminta heti silmälasien jälkeen!!! Eikä feminiinen olemuskaan haittaa, ennemmin vähän neiti kuin joku odin-maskuliinisuus.

Itse vastaan SALIMAKE. Hyiiiiiii, kaikki portsarityyliset melonikainalot on niiiiin kuvoja.

Vierailija
32/112 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät kynnet. Kynnenaluset saa olla mustat työnteon jälkeen mutta pitkät naismaiset kynnet ovat turn-off. Transukynnet erikseen, heillä se kuuluu rooliin.

Transukynnet? Mitä ne on? En ole moisista kuullutkaan. Ainakaan minä en lakkaa kynsiäni ja pidän ne yleensä lyhyinäkin. T. Joku transsukupuolinen. Vai meinaistko tässä nyt transvestiittejä eli (tiittejä) tai drag queeneja.

Vierailija
33/112 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ryhti

Vierailija
34/112 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljamaha ja silmät, joista näkyy että alkoholi vaan tuppaa maistumaan. Joskus se juominen ei näy muusta kuin silmistä ja kyllä se liika alkoholin käyttö on se turn off.

Pitkät hiukset. Polkkapituus on vielä ok, mutta sitä pidemmät ei.

Liian laihat miehet eivät ole myöskään makuuni. Ennemmin vaikka hieman ylipainoinen kuin liian laiha.

Vierailija
35/112 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni pahin olisi sellainen leijonakoru kiitospaita kaljalippis tyyppi. Tietysti huono hygienia ällöttää ketä vaan. Ulkonäkö sinänsä on yhdentekevä, sisältö on tärkeintä, ja kyllä se jonkin verran heijastuu uloskinpäin.

Vierailija
36/112 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillmäälasitt tuo uskotttavuutta.

Ilmeisesti tällainen makujuttu aktivoituu naisilla vasta tietyn ikälukeman jälkeen, koska ei tytöt/nuoret naiset ainakaan minun nuoruudessani pitäneet rillejä miehellä seksikkäinä. Vaan rillipäinen mies oli surkea nörtti, hyi yök.

Vierailija
37/112 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, vaikka kriteereitä tässä tulee, niin sisältö on silti se tärkein. ja se muuten heijastuu yllättävän helposti jo pienistä jutuista ulospäin. sympaattinen mies on ihana aina. 

Vierailija
38/112 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarranauhasandaalit, onko mitään tyylittömämpää

Vierailija
39/112 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti tällainen makujuttu aktivoituu naisilla vasta tietyn ikälukeman jälkeen, koska ei tytöt/nuoret naiset ainakaan minun nuoruudessani pitäneet rillejä miehellä seksikkäinä. Vaan rillipäinen mies oli surkea nörtti, hyi yök.

En tiedä sinun nuoruudestasi, mutta itse olen tykännyt silmälaseista ja nörteistä niin kauan kuin olen pojista edes tajunnut tykätä (eli jostain viisivuotiaasta asti). Teininä suurin idolini oli John Lennon ja pidin häntä silmälaseineen upeimpana miehenä ikinä.

N32

Vierailija
40/112 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan naiset ovat yksilöitä. Minä en ole koskaan ollut kiinnostunut muista kuin silmälasipäisistä nörteistä, ja nuorena menin sellaisen kanssa naimisiin. Meitä on monia. Toki me olemme itsekin niitä silmälasipäisiä nörttejä, joita te ette tarkoita, kun puhutte ’naisista’.