Oletko löytänyt viime aikoina jotain kivaa? Kerro olipa se leffa, ruoka, kirja, kauppa, mikä tahansa
Kommentit (32)
Olen jo pitkään halunnut ostaa pastakoneen ja tehdä huippukokkien tavoin tuorepastaa ruokiini. Ongelma on pastakoneen hinta joka on noin 60-100 euroa. Tänään on lidlissä pastakone tarjouksessa 20 eurolla joten viikonloppuna Suomen versio Gordon Ramsaysta valtaa keittiön.
Löysin ylikypsän parsakaalin - OMMON MOMMON - MOM MOM MOM!!!
Ennen kuolemaa tv-sarja ylellä tai yle areenasta kokonaan. Eritäin hyvä nordic noir.
Kors-Göranin kebab rìsillä. Hain tänään ensimmäistä kertaa. Nyt on hinta-laatusuhde kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pitkään halunnut ostaa pastakoneen ja tehdä huippukokkien tavoin tuorepastaa ruokiini. Ongelma on pastakoneen hinta joka on noin 60-100 euroa. Tänään on lidlissä pastakone tarjouksessa 20 eurolla joten viikonloppuna Suomen versio Gordon Ramsaysta valtaa keittiön.
Aiotko käyttää myös yhtä "värikästä" kieltä? :D
Oivallus siitä, että lapsettomilla on parempi elämä.
VInkki kaikille lapsille ja lapsenmielisille: Grizzy and the Lemmings -animaatio.
Olen laihtunut 42-44 koosta 38-40 kokoon ja
kirpparilta löytyy nyt ihan älyttömän paljon enemmän hyvännäköisiä vaatteita. Ei onneksi tule kalliiksi, kun joudun uusimaan koko vaatekaapin sisällön. Merkkifarkut 2-3 euroa.
T-paidat parista eurosta ylöspäin. Mekot ja hameet samoin.
Pyöräily! Ostin kalliin, kevyesti rullaavan polkupyörän, ja miten kivaa pyöräily voi olla verrattuna edelliseen pyörääni, joka oli joku marketin raskas halpamankeli.
Haiku- sushiravintola! Pakko päästä pian uudelleen.
Minä löysin vetskarin vessassa.
T: Sinkku-Mies