Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittailu? useampien tapailu, ok or not?

Vierailija
02.07.2018 |

Ihan kujalla. En ole oikein koskaan deittaillut, suhteita ollut paljonkin mutta ne ovat alkaneet erilailla. Nyt siis olen tavannut ihanan tyypin, tapailtu vähän alle 2kk ..mies tapailee muitakin, yhtä tai kahta minun lisäksi. Minä en tapaile kuin häntä. Tää tuntuu musta tosi paskalta, eikä mies ymmärrä sitä. Hän pelkää laittaa kaiken yhden varaan. Mitä mieltä tästä ? Pliis. Kertokaa. Oonko mä nipo vai onko mies täys pleijeri? Ollaan jo ihan aikuisia, yli kolmekymppisiä ...

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ihmeen mieshistorialla...??!! :O

ap

Vierailija
42/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin jälkeen ei kyllä tapailla muita, sinun jutusta ei tule suhdetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan harrastettu seksiä ..

ap

😮 Ahaa. No sä oot sitten helppo nakki.

Ei kun se mies oli helppo nakki.

Vierailija
44/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopimusasia. Minä en osaa tapailla montaa vaan aina olen keskittynyt vain yhteen alusta alkaen. Menisin vain sekaisin, että mistä olen kenenkin kanssa puhunut. Lisäksi tuntuisi oudolta, että jos olen miehestä kiinnostunut, niin seksiä joutuisi odottamaan kuukausitolkulla. Se kun on minulle tärkeä asia suhteessa. Kun oikea mies osui kohdalle, niin 2kk:n jälkeen oli asunnonetsintä käynnissä ja puolen vuoden jälkeen asuttiin yhdessä.

Vierailija
45/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä ihmeen mieshistorialla...??!! :O

ap

Alussa kerroit miten niitä suhteita ja miehiä todellakin on ollut. Et voi odottaa miehiltä kunnioittavaa käytöstä, jos et ole elänyt tavalla jolla sitä kunnioitusta ja arvostusta miehiltä saa.

Vierailija
46/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä siis pelottaa "jättää kaikki yhden kortin varaan"? Tuleeko kuolema, jos pariksi kuukaudeksi jättää muut tapailut sivuun? Ei ainakaan minulle ollut sinkkuaikana mikään ongelma keskittyä yhteen kerrallaan, vaikka monet deittikumppaneista osoittautuivat ajanhukaksi. 

Minua ei ainakaan pelota, mutta on sen verran matemaattisia taitoja, että ymmärrän että jos alan käydä naisia läpi yksi kerrallaan, niin sen oikeasti itselle sopivan kumppanin löytämiseen menee koko ikä.

Olen ehkä nirsonpuoleinen, koska tiedän mitä haluan. Toisessa ääripäässä ovat sitten ihmiset, joille käy kumppaniksi ensimmäinen, joka hymyilee.

Sitten jos ja kun se vastakappale löytyy, niin kaikki muut lentävät samalla liikkeellä ulos pelistä. Siinä ei ole mitään epäselvää.

Vierailija
47/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tuo kisailu fiilis on ihan perseestä! Pitäskö mun nyt tässä ruveta kisailee jonkun toisen naisen kanssa?? Ei kiitos. Tuo että pelottaa "jättää kaikki yhden kortin varaan"-tarkoittanee, että jos keskittyy yhteen ja menee vituiks niin sit se varamuija on voinut jo "lähtee menee".. ei jeesus, nyt kun mietin asiaa tarkemmin...

ap

Jos nyt pysähdyt ja hieman mietit tarkemmin. Olet tavannut ihmisen ja pidät siitä. Olette tapaillut ja ollu sängyssä. Niin mihin se tarvitsee niitä paria muuta jos se olis aidosti kiinnostunut susta. VOIN 100% varmuudella sanoa, että kun on sinua höylännyt, niin se myös tekee niiden muiden kanssa samaa. Niin valitettavasti on. Kun kaksi ihmistä tapaa toisensa ja se tuntuu heti hyvältä, niin ei siinä enää muita mieti jos on tosissaan. Kun ite tapailin naista ja hän ilmoitti että pari muutakin on, niin mietin miksi. En minä jääny siihen tilanteeseen enää vaan lähdin. Miksi tuhlaisin aikaa jos toinen ihminen pyörii muualla muiden kanssa ja miettii kenet valitsee sitten. En minä niin idiootti ole, että odotan vuoroani kuin bachelor ohjelmassa, että koska on mun vuoro viettää aikaa. Ei itestä kannata idioottii tehdä ja kyl se omanarvon tunne pitää olla. Eipä se tyypppi ainoa ole maailmassa. EI mua ainakaan laiteta tilanteeseen, että hei mä valitsen sut olit hakijoista paras.

Se on sit eriasia jos molemmat tekee heti alussa selväksi että tapailee muita. Joillekin toi sopii ja joilleki ei sovi.

Vierailija
48/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK jos yhteisesti sovitte että molemmat voi tapailla muita ihmisiä, ja että molemmat voi elää asian kanssa (myös sinä). NOT jos asia ahdistaa ja haluaisit jo jotain syvempää. Jos on jälkimmäiset fiilikset, niin suosittelisin vakavaa keskustelua. Jos muutosta ei tule, niin lopeta suhde suosiolla vielä kun se ei kirpaise niin paljoa. 

Vierailija
49/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun saman katon alle muutetaan, niin voi lopettaa muiden tapailun siinä sivussa. Vaikuttaa jotenkin typerältä sitoa itsensä yhteen ihmiseen, jos ei olla edes tosisaan yhteistä tulevaisuutta suunnittelemassa.

Vierailija
50/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut harvat on aviossa eri kattojen alla. Uskollisesti?

Vierailija
51/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis käytännössä olet juurikin Bachelor- ohjelman kandidaatti, joka koettaa hurmata miehen itselleen. Kilpailijoita sinulla on ainakin nuo kaksi, eikä mies kahden kuukauden jälkeen vielä tiedä, että onko kiinnostunut jostain teistä kolmesta enemmän kuin kahdesta muusta. Kaikkien kanssa voi toki silti harrastaa seksiä, koska seksi ihan kiva- naisenkin kanssa on parempi kuin ei seksiä ollenkaan. Itse päättelisin, että mies todennäköisesti odottaa edelleen sitä naista, joka on enemmän kuin ihan kiva, tai sitten mies ei halua seurustella tällä hetkellä ollenkaan. Pari viikkoa menettelisi, pari kuukautta ei.

Vierailija
52/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap -alku: Suhteita ollut paljon" .. Vai eikö?

Vierailija
53/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan harrastettu seksiä ..

ap

😮 Ahaa. No sä oot sitten helppo nakki.

Ai, jos parin kk:n tuntemisen aikana sänkyynkin on päädytty, niin on helppo? Ehkäpä ap ei silloin edes tiennyt jätkän muista tapailuista.

Vierailija
54/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, osa ketjun kirjoittajista on 50-luvulla. Älä välitä!

Ja nyt keskustelua miehen kanssa ja sitten jätät sen. Se ei osaa päättää ja valitsee ns rusinat pullasta. Jos itse haluat muuta, kävele pois.

Vierailija
55/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Seksin jälkeen ei kyllä tapailla muita, sinun jutusta ei tule suhdetta

Mikäs ihmeen puritaani sinä olet? Tottakai seksin jälkeen voi muitankin tapailla. Se on vain kiva tapa viettää aikaa ja samalla auttaa tutustumaan toiseen sekä tuomaan luottamusta suhteeseen. 

Vierailija
56/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa pyörittää useampaa naista samalla kertaa ja ei tuo touhu miksikään muutu.

Vierailija
57/57 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin että minulla on ollut useita suhteita, pitkiä ja pätkiä - mutta mikään ei ole alkanut tällä tavoin.

Mutta en sanonut että Todellakin on ollut suhteita :D veikkaisin että ihan normi määrä on niitä suhteita ollut. Tuo Bachelor vertaus sai kyllä miettimään :'(

Ehkä jätän tämän tähän..

ap