Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittailu? useampien tapailu, ok or not?

Vierailija
02.07.2018 |

Ihan kujalla. En ole oikein koskaan deittaillut, suhteita ollut paljonkin mutta ne ovat alkaneet erilailla. Nyt siis olen tavannut ihanan tyypin, tapailtu vähän alle 2kk ..mies tapailee muitakin, yhtä tai kahta minun lisäksi. Minä en tapaile kuin häntä. Tää tuntuu musta tosi paskalta, eikä mies ymmärrä sitä. Hän pelkää laittaa kaiken yhden varaan. Mitä mieltä tästä ? Pliis. Kertokaa. Oonko mä nipo vai onko mies täys pleijeri? Ollaan jo ihan aikuisia, yli kolmekymppisiä ...

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suhde vakiintuu, ei tapailla muita. Toki voidaan sopia säännöt toisinkin, mutta itselleni on selvää, että yksi suhde kerrallaan molemmilla.

2/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan niin kauan ok kunnes sovitte, että ette enää tapaile muita. Kannattaisi varmaan ottaa puheeksi. Jos ei halua lopettaa muiden tapailua 2kk jälkeen niin tuskin taitaa olla kovin vakavissaan kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä turhaan hötkyilen, enhän itsekään vielä tiedä tuleeko tästä mitään . Mutta kyllä mä silti haluan tutustua yhteen kerrallaan.

ap

Vierailija
4/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se monien ihmisten tapailu lopu luonnostaan, kun (jos) alkaa tuntumaan, että joku on erityinen ja tulee vahvoja ihastumisen tunteita ja halu syventää suhdetta juuri kyseisen ihmisen kanssa. Pari kk on vielä aika lyhyt aika tuntea.

Vierailija
5/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse samanlainen.. Jos lähden saman tyypin kanssa jo esim. kolmansille treffeille, en enää sovi uusia tapaamisia toisten kanssa. Ainakin minusta tuntuisi oudolta olla kiinnostunut monesta henkilöstä samaan aikaan. Mutta toisaalta mitään väärää asiassa ei kuitenkaan ole, jos yhdessä ei olla sovittu muiden tapailun lopettamisesta. Toisaalta kuitenkin kaksi kuukautta on kyllä jo sen verran pitkä aika, että kyllä silloin pitäisi jo tietää onko toisesta oikeasti kiinnostunut. Eli kyllä silloin ainakin itse ottaisin puheeksi kummankin tuntemukset, eli ollaanko vain kavereita vai lopetetaanko toisten tapailu.

Vierailija
6/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista.. Otanpa taas puheeksi. Kyllä 2kk on lyhyt aika mutta minulle sen verran pitkä aika että tiedän että haluan tavata häntä jatkossakin ja kyllä on tunteita.

Että pitääpä jutella.

ap

Vierailija
7/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Jos olisi miehellä oikeasti kiinnostusta ei enää tapailisi muita. Tokihan tuossa tilanteessa voit itsekkin etsiä parempaa.

Vierailija
8/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
9/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että se ei tunnu kovin mukavalta, mutta naisilla on yleensä monta säätöä menossa yht'aikaa, tietysti myös siksi että he saavat matchejä huomattavasti enemmän joka mahdollistaa tämän kikkailun.

Kevyt deittailu on tullut jäädäkseen, siltä vaikuttaa.

Vierailija
10/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapailen lähinnä ajankuluksi, joten minusta se on ihan ok. Mutta tämä asia on puhuttu tapailu kumppaneiden kanssa läpi. Jos ajattelumalli eroaa silloin tapailu päättyy siihen. Joten, jos asia ei ole sinulle ok sinun pitää ihan itse tehdä omat valintasi, eikä odottaa että toinen ns. muuttuu sinuksi.

Vierailija
11/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joko se sopii sinulle tai sitten ei sovi! Miehen mielestä on parempi pari suhdetta kuin parisuhde! Näin pitää käydä sitten molemmille, ei siitä tietenkään mitään tule pisemmän päälle jos toinen haluaa kiinteämmän ja vakavamman suhteen. Sitten on etsittävä toinen kaveri.

Vierailija
12/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä siis pelottaa "jättää kaikki yhden kortin varaan"? Tuleeko kuolema, jos pariksi kuukaudeksi jättää muut tapailut sivuun? Ei ainakaan minulle ollut sinkkuaikana mikään ongelma keskittyä yhteen kerrallaan, vaikka monet deittikumppaneista osoittautuivat ajanhukaksi. 

Vierailija
13/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tutustun vaan yhteen kerrallaan. En vaan jaksa hurmata ja flirttailla useammalle samaan aikaan. Sitä paitsi ihastun jo ensi treffeillä ja tiedän jo ensi tapaamisella kiinnostaako tutustua enemmän vai ei. Olen kyllä ollut sinkku jo vuosia niin ehkä tämä minun tyyli ei toimi :D

Vierailija
14/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan kun ruvettiin seurustelemaan niin oletus oli, ettei ole muita. Nyt tuo amerikan malli eli deittailu on täällä, ja siitä näköjään pitää erikseen sopia. Samalla lailla jossain kohtaa sovitaan, että molemmat poistaa Tinderin. :D

Mies siis suomeksi haluaa panna muitakin. Ei ole kovin ihastunut sinuun, sori.

Jutelkaa. Jos sinulle ei ole ok, että on muita, kerro se. Kysy, missä mennään. Tosin jos mies tietää, että sinulla ei ole muita, hän takuulla tietää myös, että haluaisit parisuhteen vain hänen kanssaan.

Vaihtoehdot:

1. kestät tilannetta, joka tuntuu sinusta pahalta

2. mies laittaa kaikki yhden kortin varaan sinun kanssasi

3. mies toteaa että sorry, hän jatkas näin, ba suhteenne loppuu.

Näen oikeasti vain vaihtoehdot 1 ja 3. Pahoittelen. Puhu silti.

Vierailija
15/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette seurustele ja asu samankaton alla, niin eikö teillä ole silloin oikeus etsiä sitä oikeaa edelleen. Minusta kuitenkin on selvää, että deittikumppanisi ei halua vakiintua kanssasi ja sinun on ehkä syytä etsiä joku muu.

Vierailija
16/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mä turhaan hötkyilen, enhän itsekään vielä tiedä tuleeko tästä mitään . Mutta kyllä mä silti haluan tutustua yhteen kerrallaan.

ap

Jos tutustutaan, niin luulis et se tutustuu sit ilman muita siinä sivussa. Ite olin tinder naisen kanssa tilanteessa että hengailtiin 3 viikkoa ja se latas et pyörii parin muunkin kanssa. Olin ok ei siinä mitään ja jatka sit niiden parin muun kanssa, koska mä en kisaile kumppanista. Jos aidosti on kiinnostunut, niin eipä siihen sit muita väliin tarvita.

17/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä siis pelottaa "jättää kaikki yhden kortin varaan"? Tuleeko kuolema, jos pariksi kuukaudeksi jättää muut tapailut sivuun? Ei ainakaan minulle ollut sinkkuaikana mikään ongelma keskittyä yhteen kerrallaan, vaikka monet deittikumppaneista osoittautuivat ajanhukaksi. 

Itse myös mielummin kyllä keskityn yhteen, mutta ymmärrän, että moni nykyään deittailee useampia yhtäaikaa. Itselle se ei vain tunnu omalta tavalta.

Siihen en myöskään kyllä lähde, että alkaisin kilpailemaan yhdenkään naisen huomiosta. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Vierailija
18/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse myös mielummin kyllä keskityn yhteen, mutta ymmärrän, että moni nykyään deittailee useampia yhtäaikaa. Itselle se ei vain tunnu omalta tavalta.

Kyllä minäkin ymmärrän, mutta tuota en ymmärrä, että yhteen keskittyminen oikein pelottaa. 

Vierailija
19/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin ymmärrän, mutta tuota en ymmärrä, että yhteen keskittyminen oikein pelottaa. 

Nuo pelkääjät ovat niitä, jotka tekevät uuden profiilin tinderiin heti, kun suhteessa tulee vastoinkäymisiä tai vähänkin epävarmuutta tulevasta.

Vierailija
20/57 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama