Deittailu? useampien tapailu, ok or not?
Ihan kujalla. En ole oikein koskaan deittaillut, suhteita ollut paljonkin mutta ne ovat alkaneet erilailla. Nyt siis olen tavannut ihanan tyypin, tapailtu vähän alle 2kk ..mies tapailee muitakin, yhtä tai kahta minun lisäksi. Minä en tapaile kuin häntä. Tää tuntuu musta tosi paskalta, eikä mies ymmärrä sitä. Hän pelkää laittaa kaiken yhden varaan. Mitä mieltä tästä ? Pliis. Kertokaa. Oonko mä nipo vai onko mies täys pleijeri? Ollaan jo ihan aikuisia, yli kolmekymppisiä ...
Kommentit (57)
Just tuo kisailu fiilis on ihan perseestä! Pitäskö mun nyt tässä ruveta kisailee jonkun toisen naisen kanssa?? Ei kiitos. Tuo että pelottaa "jättää kaikki yhden kortin varaan"-tarkoittanee, että jos keskittyy yhteen ja menee vituiks niin sit se varamuija on voinut jo "lähtee menee".. ei jeesus, nyt kun mietin asiaa tarkemmin...
ap
Ja taas jännä mies vetelee naisia nokasta, on nukketeatterin maestro eli puppetmasteri ja naisilla tämä passaa. Entäpä kiltti mies? Niin.. kiltti miehen ainoa rikos oli, että hän halusi rakastaa vain yhtä naista.
Älytöntä.
En mä tollasta kattelisi.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas jännä mies vetelee naisia nokasta, on nukketeatterin maestro eli puppetmasteri ja naisilla tämä passaa. Entäpä kiltti mies? Niin.. kiltti miehen ainoa rikos oli, että hän halusi rakastaa vain yhtä naista.
Kiltti miehen rikos on olla vinkuva ja saamaton nössö.Niin nössö, ettei osaa edes tavallisesti sitä ihastustaan lähestyä.
2 kk ettekä ole edenneet vielä mihinkään fyysiseen?
Et kai sentään tarkoita miehellä on sun ja parin muun kanssa suhde yhtäaikaa?
Se nyt olisi sairasta.
Vaikuttaa ainakin siltä että 35-45v aivan tavallisen miehen on todella vaikeaa löytää ketään, paitsi ehkä jotkut pitkät, komeat ja rikkaat ovat poikkeus.
Ei jää enää muuta vaihtoehtoa kuin napakymppi tai "postimyyntivaimo"
M39
Deittailu ei ole minusta samaa kuin seurustelu. Deittaillessa käydään leffassa ja syömässä ja kävelyllä, kuulostellaan olisiko tyyppi tarpeeksi kiinnostava ja kiinnostunut. Ja jos molempien mielestä kiinnostusta löytyy tarpeeksi, silloin jutellaan että mitäpä mieltä olet jos tapailtais tästä lähtien vain toisiamme. Ja jos se ei toiselle sovi, silloin tietää ettei ne tunteet ole samanlaisia, ja voi joko lopettaa tapailun kokonaan, tai jatkaa tapailua, mutta ilman sitoutumista. Mikä siinä on hankalaa?
Kaikki kivet on jo käännetty kirjoitti:
Vaikuttaa ainakin siltä että 35-45v aivan tavallisen miehen on todella vaikeaa löytää ketään, paitsi ehkä jotkut pitkät, komeat ja rikkaat ovat poikkeus.
M39
Miten tää liittyy aloitukseen?
Siis sulleko kelpaa kuka vaan?
Arvaapa haluaako monikin olla "kuka vaan"?
M39
Aloita siitä, että etsit ikäistäsi.
Turha valittaa, jos yrittää tunkea samoille apajille 10-15 vuotta nuorempien miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Deittailu ei ole minusta samaa kuin seurustelu. Deittaillessa käydään leffassa ja syömässä ja kävelyllä, kuulostellaan olisiko tyyppi tarpeeksi kiinnostava ja kiinnostunut. Ja jos molempien mielestä kiinnostusta löytyy tarpeeksi, silloin jutellaan että mitäpä mieltä olet jos tapailtais tästä lähtien vain toisiamme. Ja jos se ei toiselle sovi, silloin tietää ettei ne tunteet ole samanlaisia, ja voi joko lopettaa tapailun kokonaan, tai jatkaa tapailua, mutta ilman sitoutumista. Mikä siinä on hankalaa?
Ei, täähän on ok. Tosin en kyllä itse rupeaisi, mutta mikäs siinä, jos kaikki osapuolet tietää missä mennään.
Mulle olisi turn off, että seuraavia treffejä olisi vaikea sopia, koska molemmat kävisivät toisilla treffeillä siinä välissä. Kyllä sen verran saa olla keskittymiskykyä, että tutustuu yhteen potentiaaliseen kumppaniin kerralla.
Hahhahaa voi teitä naisia.. voi voi.. milloin te opitte..
Vierailija kirjoitti:
Ollaan harrastettu seksiä ..
ap
😮 Ahaa. No sä oot sitten helppo nakki.
Tollasella mieshistorialla sulla ei ehkä ole paljon varaa valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan harrastettu seksiä ..
ap
😮 Ahaa. No sä oot sitten helppo nakki.
Helppo nakki? Elätkö sä jossain viiskytluvulla, jossa ainakaan naiset eivät saisi harrastaa seksiä ennen sitoutumista? Hyi.
Vierailija kirjoitti:
M39
Aloita siitä, että etsit ikäistäsi.
Turha valittaa, jos yrittää tunkea samoille apajille 10-15 vuotta nuorempien miesten kanssa.
Meidän työpaikalla o kanssa 39-vuotias mies, joka on etsinyt jo monta vuotta sitä 25-vuotiasta. Oli todella hämmästynyt ja närkästynyt, kun ehdotin oman ikäluokan tapailua. Hän haluaa lapsia ja ennen perheen perustamista tutustua kunnolla.
Mä en harrasta seksiä kuin yhdenillanjuttujen ja seurustelu/avo/aviokuviossa. Miksi antaa piparia deitille, joka tapailee muita ja itse haluaa parisuhteen?
Ootte kaikki varasijalla. Ei kuulosta houkuttelevalta tilanteelta.
Samaa mieltä. Minäkään en alkaisi kisailemaan jostain kumppanista.