Mies murjottaa, kun ei voi sanoa äidilleen totuutta.
Ei keksi mitä vastaisi kun lasten pitäisi kuulemma mennä mummolleen viikoksi ja teinit ei halua mennä kun ei tekemistä. Mies ei nyt keksi mitä sanoo äidilleen ja murjottaa mulle, vaikka olen syytön tilanteeseen.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos teinit itse kertoisivat mummolle miksi eivät halua tulla...
oli soittanut mummo toiselle lapselle ja lapsi oli sanonut vissiin ympäripyöreästi että voi tulla mutta nyt ei haluakaan kun ei tietokonetta mummolla.
ap
Jos lapset on kuvanneet mennä, niin menevät myös. Kyllä he siellä tekemistä keksivät. Tai sitten makaavat tylsistyneenä, eivätkä mene enää ensi kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Jos lapset on kuvanneet mennä, niin menevät myös. Kyllä he siellä tekemistä keksivät. Tai sitten makaavat tylsistyneenä, eivätkä mene enää ensi kesänä.
miten saat autoon raahattua 14v isokokoisen pojan?
ap
Lahjomalla. Tai kiristämällä. Kone kotona pois viikoksi! Ja soittajiin itse mummulle ja olkoon rehellinen. Oppii kantamaan vastuunsa.
Jos ap on siinä tilanteessa, että lasten hallitseminen hoituu ainoastaan fyysisellä pakottamisella ja sen jälkeen kun oma rakas tissiposki poika on kasvanut liian isoksi se ei onnistu, niin kaikki on menetetty jo.
Oma tietsikka tai puhelin mukaan sinne mummolaan, tai vielä mieluummin kirja.
Vaikeahan teinin on mummolle suoraan sanoa ettei halua tulla.
Been there eikä mua pakotettu menemään.
Itsekin jo mummo ja ymmärrän täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten saat autoon raahattua 14v isokokoisen pojan?
ap
Miten sä saat yleensä sen tottelemaan sääntöjä? Vai eikö teillä ole sellaisia?
Mitä jos teinit itse kertoisivat mummolle miksi eivät halua tulla...