Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, joiden ei tarvitse tehdä ruokaa miehelleen ja pestä tämän pyykkejä?

Vierailija
30.06.2018 |

Minun mieheni hoita itse pääosin ruokansa, käy itsenäisesti kaupassa ja ostaa sitä mitä tykkää syödä. Samoin teen minä. Ruokamakumme poikkeavat jonkin verran toisistaan. Toki välillä syömme koko perhe yhteistä ruokaa tai grillataan kaikille, mutta pääosa arjesta menee niin, ettei kumpikaan vanhemmista ole päävastuussa ruoanlaitosta. Samoin mies pesee itse pyykkinsä ja osittain lastenkin.

Tämä tyyli sopii meille oikein mainiosti. On ihanaa, ettei kummankaan tarvitse uhrata elämäänsä hellan vieressä, kun kumpikaan ei sitä halua tehdä. Eikä ole koskaan tullut riitaa asian tiimoilta. Olenkohan poikkeuksellisen onnekas, kun olen löytänyt näin sopivan puolison itselleni.

Kommentit (181)

Vierailija
181/181 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni hoita itse pääosin ruokansa, käy itsenäisesti kaupassa ja ostaa sitä mitä tykkää syödä. Samoin teen minä. Ruokamakumme poikkeavat jonkin verran toisistaan. Toki välillä syömme koko perhe yhteistä ruokaa tai grillataan kaikille, mutta pääosa arjesta menee niin, ettei kumpikaan vanhemmista ole päävastuussa ruoanlaitosta. Samoin mies pesee itse pyykkinsä ja osittain lastenkin.

Tämä tyyli sopii meille oikein mainiosti. On ihanaa, ettei kummankaan tarvitse uhrata elämäänsä hellan vieressä, kun kumpikaan ei sitä halua tehdä. Eikä ole koskaan tullut riitaa asian tiimoilta. Olenkohan poikkeuksellisen onnekas, kun olen löytänyt näin sopivan puolison itselleni.

Kirjoitit näin: "On ihanaa, ettei kummankaan tarvitse uhrata elämäänsä hellan vieressä, kun kumpikaan ei halua sitä tehdä."

Ja kuitenkin myöhemmin kerrot, että teillä toimitaan ihan samoin kuin muissakin perheissä eli valmistetaan ruokaa. Välille sen teet sinä ja välillä miehesi.

Mikä siis oli tämän aloituksen pointti?

Paitsi että nää käyttää sihen tuplasti aikaa, koska kumpikin käy erikseen kaupassa. Lisäksi uskoisin että tuplasti rahaa, koska tossahan on pakko olla kummllekin omat mausteet, kahvit, jauhot, ketsupit, maustekastikkeet. 

Mietin miten tällaisessa taloudessa ostetaan pyykinpesuaineet, muut pesuaineet, tiskirätit, suihkusaippuat, shampoot, vessapaperit,...luettelen nyt vaan mitä ekana mieleen tulee. Ruuoanlaittokin koostuu niin monista aineksista joita ostetaan harvoin, mutta ne on melko pakollisia. Onko näillä siis esim. suolapurkit erikseen? Jos ei ole, kumpi huolehtii että suolaa on? Jos toinen käyttää ruokaansa viimeiset suolat, niin miten toinen tekee ruoan?

Tää on kyllä outo systeemi, täytyy olla se banaanikakkutyyppi.

Tekeydytkö tahallasi tyhmäksi vai oletko tosiaan näin yksinkertainen. Miksi muka olisi pakko olla omat mausteet, jauhot yms.? En ole sellaisesta maininnut sanaakaan. Tomppelit vain vetävät omia typeriä olettamuksia. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme