Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vihjailee laihduttamaan, v*tuttaa

Vierailija
30.06.2018 |

Ottaa päähän vihjailu. Olen yrittänyt ja yrittänyt ja ei vain itsekuri riitä. Salille en kehtaa, iltaisin käyn lenkillä mutta vain syksyllä ja talvella kun tulee ajoissa pimeä.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutan 5v sitten 78kilosta 68kiloon tupakka-kahvi-viili dieetillä, kävin ryhmäliikunta tunneilla 3xvko ja aamuisin tyhjään vatsaan 1h vaunulenkki.

Lopetin tupakanpolton Tammikuun ensimmäinen päivä 2014 ja nyt lihonut tähän sataan kiloon.

Juu ei yhtään lohduta että olen tupakista vapaa. AP 162cm

Vierailija
42/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olen alkanut syödä salaa esim suklaata, pasteijoita kun mies ei ole kotona.

Angsti tulee vain päälle noista vihjailuista.

Ap

Kiukkua myös lenkkipolulla spurtaten niin paljon kuin lähtee tai painojen kanssakin, että vielä menee pari ja sen jälkeen pari - kokeile...

Ja entä, jos aloittaisit jonkun ryhmäharrastuksen - jossa saisit ehkä uusia kavereitakin?

Enhalua ettö mies voittaa tän :D

Sinähän siinä voitat jos onnistut laihtumaan.

Mutta kun tiedän jo että en tule onnistumaan, olen valehtelematta sen 12x tänävuonna aloittanut laihdutuksen ja ei se kestä kauaa, max. Puolitoista viikkoa.

En jaksa enää turhaa sitä aloittaa. Luovutin jo ja saisi mieskin jo lopettaa.

En tiedä, miten olet yrittänyt laihduttaa, mutta ei tainnut olla sulle oikea tapa. Mitä jos muuttaisit tapaa?  Itsekurilla ei onnistu kukaan lopulta pysyvästi laihtumaan.  Tosin, jos sulla motivaatio puuttuu, niin silloin se on se ja sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin*

Vierailija
44/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiukkua myös lenkkipolulla spurtaten niin paljon kuin lähtee tai painojen kanssakin, että vielä menee pari ja sen jälkeen pari - kokeile...

Ja entä, jos aloittaisit jonkun ryhmäharrastuksen - jossa saisit ehkä uusia kavereitakin?

Mutta kun tiedän jo että en tule onnistumaan, olen valehtelematta sen 12x tänävuonna aloittanut laihdutuksen ja ei se kestä kauaa, max. Puolitoista viikkoa.

Et välttämättä pysty  tuohon itsenäisesti - ja sinun pitää itse haluta laihtumista.

Mieti kuitenkin terveyttäsi ja esim. laihdutustukiryhmiä, jos haluat laihtua ja esim. paino alkaa vielä noustakin.

Jos painosi on kuitenkin nyt lähiaikoina noussutkin, niin oletko muuten varma, ettei sinulla ole mitään painoa nostavaa sairautta? Tai hormonit tai sokerit selkaisin?

Vierailija
45/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Asennemuutos olisi paikallaan aivan ensimmäiseksi.

Vierailija
46/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoa koskevissa kysymyksissä kannattaa aina muistaa että tämä palsta on puolillaan ylipainoisia body-positive tyyppejä, joille normaalipainoon pyrkiminen (tai siihen kannustaminen) on alistamista ja kiusaamista.  Niinpä sitten saatkin kommentteja tyyliin "jos olet tyytyväinen niin älä laihduta". Sinun sydämesi ja muut sisuskalut eivät silti välttämättä ole kovin tyytyväisiä, vaikka sinusta olisikin kivaa syödä mitä ja miten huvittaa. Valitettavasti siinä vaiheessa kun elimistö alkaa esittää vastalauseita, saattaa olla jo ihan liian myöhäistä tehdä korjausliikkeitä. 

tl;dr: tutkitusti ylipaino ei ole terveellistä.

Kaikki muutokset lähtevät itsestä! Ylipaino ei ole terveellistä mutta jatkuva laihduttamiseen vihjailu ja painostusta ei ole kenenkään pakko sietää. Toisin sanoen toisen ylipaino ei ole kenenkään muun ongelma kuin asianomaisen. Kaikki tietävät että ylipaino ei ole hyvästä mutta jos joku ei halua eikä aio laihduttaa turha siinä on jäädä kiusaamaan! Eikä ainakaan kiusata itseään, voi lähteä hyvin mielin pois ja jakaa neuvojaan niille jotka niitä haluavat vastaanottaa.

Vierailija
47/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutan 5v sitten 78kilosta 68kiloon tupakka-kahvi-viili dieetillä, kävin ryhmäliikunta tunneilla 3xvko ja aamuisin tyhjään vatsaan 1h vaunulenkki.

Lopetin tupakanpolton Tammikuun ensimmäinen päivä 2014 ja nyt lihonut tähän sataan kiloon.

Tupakan tilalle on tainnut tulla napostelu? Kokeile veden juontia esim. pidä koko ajan hollilla pieni vesipullo, josta otat kulauksen, kun nälkä vilahtaa mielessä tai että otat purkan suuhun, kun tulee makeanhimo...

- tee isoja ja herkullisia salaatteja, joissa ei paljon kaloreita jne.  Opettele tekemään hyvää, mutta terveellistä ruokaa jo lapsenkin takia.  Ja kokeile myös säännöllistä rytmiä.

Kokeile myös sitä osapaastoa, että muutama päivä viikossa paastotaan, ei kuitenkaan täyspaasto, mutta roima vähennys kuitenkin..

MUTTA ole armahtavainen itseäsi kohtaan - sillä ei kaikkien tarvitse olla hoikkia.

Vierailija
48/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa päähän vihjailu. Olen yrittänyt ja yrittänyt ja ei vain itsekuri riitä. Salille en kehtaa, iltaisin käyn lenkillä mutta vain syksyllä ja talvella kun tulee ajoissa pimeä.

Herkuttele perseesi vain vieläkin jättimäisemmäksi. Olet ansainnut sen. Käske äijäsi hakea kaupasta sipsiä ja limpparia ja makaa sillä välin sohvalla.

Vierailija
49/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin 1,5v sitten puntarilla käynnin, vakaa silloin näytti 97kg. Sen jälkeen noussut paino. Huomaa vaatteista. Kokovartalopeiliä ei ole eikä tule :D

Mies lievästi ylipainoinen .

Puntari meni rikki, en ostanut uutta. Työterveydessä kolmen vuoden kuluttua vaaka näytti 9 kg vähemmän. Väitin, että vaaka on rikki. Ei ollut. Kokovartalopeiliä ei ole.

Vierailija
50/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun ei ole minkäänlaista motivaatiota. Ei yhtään. Itse olen ihan tyytyväinen näin.

Ap

Olet tyytyväinen noin?! Mutta miksi et sitten kehtaa lähteä salille ja lenkillekin vain pimeällä?

Vierailija
51/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäterveellinen dieetti ei auta - vaan sinun pitää oppia syömään terveellisesti joka päivä elämäsi loppuun asti.

Eivät hoikatkaan ihmiset ole koko ajan dietillä, vaan syövät vain suht terveellistä perusruokaa.

Ja moni hoikkakin herkuttelee, mutta kohtuudella.  Pitää syödä ns. kunnon ruokaa niin paljon, että herkut eivät enää edes maita. 

Vierailija
52/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ei ole minkäänlaista motivaatiota. Ei yhtään. Itse olen ihan tyytyväinen näin.

Ap

Olet tyytyväinen noin?! Mutta miksi et sitten kehtaa lähteä salille ja lenkillekin vain pimeällä?

No tän hetkiseen ruokavalioon ja siitä tulevaan hyvään oloon olen tyytyväinen. En tietysti 100% tyytyväinen ulkonäköön. Jos saisin ihmepillerin jonka avulla painasin taas 68kg niin tiestysti ottaisin sen! Mutta ei ole nin paljon motivaatiota, että jaksais sen vuoden verran kärsiä että laihtuisi siihen 68 kiloon.

Vierailija
53/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäterveellinen dieetti ei auta - vaan sinun pitää oppia syömään terveellisesti joka päivä elämäsi loppuun asti.

Eivät hoikatkaan ihmiset ole koko ajan dietillä, vaan syövät vain suht terveellistä perusruokaa.

Ja moni hoikkakin herkuttelee, mutta kohtuudella.  Pitää syödä ns. kunnon ruokaa niin paljon, että herkut eivät enää edes maita. 

Juu "kunnon ruokaa" söin juuri puoli uunivuallista, kinkkukiusaus kuohukermalla. Tiedän että ei saisi, mutta kun himo iskee niin syön. Ja satoja kertoja olen oksennellut ruokia, en nyt vuosiin tietysti, kun lihonutkin ;) Mutta en halunnut että tytöllä on äiti joka oksentelee ateroiden jälkeen. Tai poltaa, niin tässä sitä ollaan: ojasta allikkoon.

Vierailija
54/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla muka hyvä olla? Ei hengästytä eikä ole tukala olo? Itse aloitin elämäntaparemontin, vaikka omamies ei mitään ole vihjaillutkaan kun on itsekin ylipainoinen. Mutta haluan, että itsestäni tuntuu hyvältä.

Vierailija
55/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea sinua on ohjeistaa jos sinulla itselläsi ei ole yhtään motivaatiota.

Toisaalta omasta kokemuksesta voin kertoa, että laihiksen alussa on vaikeaa, mutta kun alkaa tulla tuloksia, niin ne itsessään jo kannustaa jatkamaan. Pienistä tai vähän isommistakin lipsumista ei kannata lannistua, vaan jatkaa siitä mihin on jäänyt. Hoikistunut ulkomuoto antaa itsevarmuutta ja vireyttä. Sun pitäisi nyt vaan ensiksi saada ajatuksesi pään sisällä järjestykseen. 

Vierailija
56/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu "kunnon ruokaa" söin juuri puoli uunivuallista, kinkkukiusaus kuohukermalla. Tiedän että ei saisi, mutta kun himo iskee niin syön. Ja satoja kertoja olen oksennellut ruokia, en nyt vuosiin tietysti, kun lihonutkin ;) Mutta en halunnut että tytöllä on äiti joka oksentelee ateroiden jälkeen. Tai poltaa, niin tässä sitä ollaan: ojasta allikkoon.

Maha kannattaa totuttaa pienempiin annoksiin, siihenhän lihavuusleikkaukset perustuvat, että ei pysty syömään paljon kerralla - mutta mahalaukun pystyy myös totuttamaan pienempiin annoksiin eli syö vähän, mutta useammin...

- tosin itse olen kyllä ollut jopa alipainoinen niin, että söin paljon kerralla, mutta vain pari ateriaa päivässä, toki sama ylipainoisena saattaisi laittaa elimistön vain säästöliekille...

Älä kuitenkaan stressaa liikaa painostasi ja nyt ei sitten välttämättä ole oikea hetki edes laihduttaa. Kerro miehellesi, että ei nyt, jos et kerta kaikkiaan pysty tai edes halua.

Vierailija
57/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikuntahan ei paljoa laihduta. Oletko saanut ruokavalion kuntoon? - ja miehellesi ei laihdutuksesi kuulu pätkääkään. Onnistut siinä, jos teet sen itsesi ja oman hyvinvointisi takia. Sillä tavalla saat motivaation pidettyä yllä.

Ei sillä ole itsekuria, eikä motivaatioo

Vierailija
58/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä ja näkkileipää pari viikkoa niin tapahtuu ihmeitä 👍

Vierailija
59/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se laihis auta, vaan pitää tehdä pysyviä muutoksia.

Vierailija
60/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No tän hetkiseen ruokavalioon ja siitä tulevaan hyvään oloon olen tyytyväinen. En tietysti 100% tyytyväinen ulkonäköön. Jos saisin ihmepillerin jonka avulla painasin taas 68kg niin tiestysti ottaisin sen! Mutta ei ole nin paljon motivaatiota, että jaksais sen vuoden verran kärsiä että laihtuisi siihen 68 kiloon.

Oliskos rasvaimu sitten sun juttu?

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi