Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vihjailee laihduttamaan, v*tuttaa

Vierailija
30.06.2018 |

Ottaa päähän vihjailu. Olen yrittänyt ja yrittänyt ja ei vain itsekuri riitä. Salille en kehtaa, iltaisin käyn lenkillä mutta vain syksyllä ja talvella kun tulee ajoissa pimeä.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vettä ja näkkileipää pari viikkoa niin tapahtuu ihmeitä 👍

Tällä kuurilla on pudotettu kymmeniä kiloja.

Sinkkumies

Vierailija
62/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus johtaa ennenaikaiseen kuolemaan. Välillä kannattaisi miettiä, mutta eihän se nykyihmiseltä onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita saliharjoittelu. Punttien nostelu on helppoa, sekä ne voi ostaa vaikka kotiin.

Sitten kun vähän laihdut niin kehtaatkin jo mennä salille.

Vierailija
64/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 162 cm ja painat yli 100 kg ja kehtaat kiukutella miehen vihjaillessa laihduttamisesta! Oikeassahan miehesi on ja tiedät sen varmasti itsekin. Taidat olla oikeasti vihainen vain itsellesi, kun sinulta ei löydy sisua eikä itsekuria. Miehesi on itseasiassa tosi kiltti, moni olisi sanonut asiasta suoraan ja aika pahastikin tai jopa jättänyt.

Vierailija
65/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet 162 cm ja painat yli 100 kg ja kehtaat kiukutella miehen vihjaillessa laihduttamisesta! Oikeassahan miehesi on ja tiedät sen varmasti itsekin. Taidat olla oikeasti vihainen vain itsellesi, kun sinulta ei löydy sisua eikä itsekuria. Miehesi on itseasiassa tosi kiltti, moni olisi sanonut asiasta suoraan ja aika pahastikin tai jopa jättänyt.

Taitaa olla vaan läheisriippuvainen.

Olen sanonut että lähtekööt jos ei kelpaa, mutta ku ei lähde.

Ap

Vierailija
66/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja itsepä kiloni kannan. Onko vain niin että vain hoikka saa loukkaantua vihjailusta? Samalla tavalla se lihavaakin loukkaa!

Vierailija
67/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa päähän vihjailu. Olen yrittänyt ja yrittänyt ja ei vain itsekuri riitä. Salille en kehtaa, iltaisin käyn lenkillä mutta vain syksyllä ja talvella kun tulee ajoissa pimeä.

Riittää kun seuraavan 12 kk:n ajan syöt 1/4 siitä mitä  normaalisti päivittäin lapat napaasi. Liikuntaa ei  tarvitse lainkaan.

Vierailija
68/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti voi melkein sanoa ainoaksi toimivaksi syödä usein ja vähän kerrallaan.

Vierailija
69/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos pistätte yhdessä miehen kanssa ruokavalionne kuntoon?

Vierailija
70/84 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olen alkanut syödä salaa esim suklaata, pasteijoita kun mies ei ole kotona.

Angsti tulee vain päälle noista vihjailuista.

Ap

Vähän vaikea uskoa, että olet tyytyväinen itseesi. Et kehtaa mennä salille, et käy lenkillä kuin pimeään vuodenaikaan, syöt salaa kaakaovoita, sokeria, suolaa ja rasvaa (kts. muuten miten ne vaikuttavat aivotoimintaasi). Hoidat tunteitasi syömällä.

Angstisi voi johtua siitä, että tiedät miehen olevan oikeassa. 

10

Vierailija
71/84 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olen alkanut syödä salaa esim suklaata, pasteijoita kun mies ei ole kotona.

Angsti tulee vain päälle noista vihjailuista.

Ap

Vähän vaikea uskoa, että olet tyytyväinen itseesi. Et kehtaa mennä salille, et käy lenkillä kuin pimeään vuodenaikaan, syöt salaa kaakaovoita, sokeria, suolaa ja rasvaa (kts. muuten miten ne vaikuttavat aivotoimintaasi). Hoidat tunteitasi syömällä.

Angstisi voi johtua siitä, että tiedät miehen olevan oikeassa. 

10

No onhan se oikeassa. Mutta kun ei onnistu niin ei. Ei jaksa enää välittää miltä näyttää. Haluan vaan nyt elää mukavasti, ilman ukon kitinää.

Ap

Vierailija
72/84 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä jos pistätte yhdessä miehen kanssa ruokavalionne kuntoon?

No mies ei syö kasviksia. Banaania ja viinirypäleitä kyllä kuitenkin.

Vierailija
73/84 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttäresi oli motivaattorina tupakoinnin lopettamiseen, niin miksei myös laihduttamiseen? Tiedät kai, että tyttösi ottaa sinusta mallia kaikesta, myös syömisestä ja liikkumisesta. Ja haluat kai voida hyvin ja olla mahdollisimman terveenä vielä silloinkin, kun tyttäresi on aikuinen? Tytär kaipaa äitiään vielä aikuisenakin ja erityisesti silloin, kun perustaa omaa perhettä.

Oma äitini kuoli ennenaikaisesti keuhkosyöpään. Kaipaan häntä joka päivä vaikka olen jo 40+. Olet tyttärellesi se kaikkein tärkein ihminen maailmassa :)

Vierailija
74/84 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tyttäresi oli motivaattorina tupakoinnin lopettamiseen, niin miksei myös laihduttamiseen? Tiedät kai, että tyttösi ottaa sinusta mallia kaikesta, myös syömisestä ja liikkumisesta. Ja haluat kai voida hyvin ja olla mahdollisimman terveenä vielä silloinkin, kun tyttäresi on aikuinen? Tytär kaipaa äitiään vielä aikuisenakin ja erityisesti silloin, kun perustaa omaa perhettä.

Oma äitini kuoli ennenaikaisesti keuhkosyöpään. Kaipaan häntä joka päivä vaikka olen jo 40+. Olet tyttärellesi se kaikkein tärkein ihminen maailmassa :)

Yleensä repsahtaminn tulee kun menee hermot johonkin. Ajattelen sitten jos elämä on tällaista p*skaa niin miksi kärsiä vielä jollakin dieetillä. Siinä hetkessä ei ajattele pitkälle

Vierailija
75/84 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vissiin sitten ehkä masentunutkin? Ei sitä muuten ajattele hermoja menettäessä noin...Hae apua ensin mielenterveysongelmiin ja sen jälkeen saat ehkä uutta tsemppiä elämänmuutokseen.

Vierailija
76/84 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vissiin sitten ehkä masentunutkin? Ei sitä muuten ajattele hermoja menettäessä noin...Hae apua ensin mielenterveysongelmiin ja sen jälkeen saat ehkä uutta tsemppiä elämänmuutokseen.

En voi kun pelkään että tulee ls ilmotus.

Vierailija
77/84 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahda rauhassa rakkaani mun.

Vierailija
78/84 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengenvaarallisesti lihava kirjoitti:

Rupsahda rauhassa rakkaani mun.

Juu