Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vihjailee laihduttamaan, v*tuttaa

Vierailija
30.06.2018 |

Ottaa päähän vihjailu. Olen yrittänyt ja yrittänyt ja ei vain itsekuri riitä. Salille en kehtaa, iltaisin käyn lenkillä mutta vain syksyllä ja talvella kun tulee ajoissa pimeä.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Melkein kiinnostavaa.

Vierailija
2/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun terveyttä se vaan ajattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntahan ei paljoa laihduta. Oletko saanut ruokavalion kuntoon? - ja miehellesi ei laihdutuksesi kuulu pätkääkään. Onnistut siinä, jos teet sen itsesi ja oman hyvinvointisi takia. Sillä tavalla saat motivaation pidettyä yllä.

Vierailija
4/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua että miksi mies ei tajua jo lopettaa.

Ei v*ttu onnistu. Pari päivää tai viikko ja sitten kosahtaa.

Vierailija
5/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi ettei ole pakko olla sinun kanssa jos paino ei miellytä??

Vierailija
6/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kirjoittama provo. Aiheena naisen ylipaino (turn off) ja etenkin itsekurin puute.

Vierailija
7/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanottu on, haluaa olla. 10v yhdessä, ei varmaan niin helppo lähteä.

Vierailija
8/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kirjoittama provo. Aiheena naisen ylipaino (turn off) ja etenkin itsekurin puute.

Olisikin mutta ihan oikea tilanne kyseessä. Olen itkenytkin eilen illalla tätä tilannetta yksinään. Koko ajan tuntuu pala kurkussa kun tietää ettei oikeasti kelpaa.

Vierailija
9/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanottu on, haluaa olla. 10v yhdessä, ei varmaan niin helppo lähteä.

Sitten miehesi ei kannata valittaa. Jos haluaa sinulle parempia elintapoja voisi itse näyttää myös hyvää esimerkkiä syömällä terveellistä ruokaa ja liikkumalla.

Vierailija
10/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vihjailuilla on ilmeisesti katetta, eivät ts. ole ilkeilyä.

Kehitä itsekuria (sen määrä ei ole synnynnäinen ja muuttumaton). Käy vaikka lenkillä myös kesäilloin. Usko huviksesi, ettei ventovieraita, muita ulkoilijoita sinun painosi kiinnosta. 

Laita ruokavalio kuntoon. Kun olet "yrittänyt ja yrittänyt", sinulla täytyy olla käsitys siitä, mitä ja miten syöt ja mikä siinä on turhaa/ haitallista. Olet oikeasti jo päässyt alkuun, nyt vain pitää korjata asenne, lopettaa marina riittämättömästä itsekurista.  Ja alkaa liikkua enemmän ja syödä fiksummin. Onnistuu kyllä. :)

Vierailija
11/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun terveyttä se vaan ajattelee.

Niin varmaan, eiköhän se ajattele eniten ulkonäköä.

Vierailija
12/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla ei ole mikään pakko käydä laihtuakseen. Lenkilläkään ei ole pakko käydä, mitään liikuntaa ei tarvitse harrastaa. Laihduttaa voi ihan pelkällä ruokavalion muutoksella.

Vierailija
13/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikin mutta ihan oikea tilanne kyseessä. Olen itkenytkin eilen illalla tätä tilannetta yksinään. Koko ajan tuntuu pala kurkussa kun tietää ettei oikeasti kelpaa.

Lopeta vinkuminen ja selvitä itsellesi, mitä kannattaa syödä, jotta painonhallinta onnistuu.  Itsekurilla et pitkälle pötki, sitä ei kukaan jaksa kauaa. Liikunta on hyväksi, mutta ei riitä laihtumiseen.

Vierailija
14/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö miehesi että hänen vihjailunsa aiheuttaa sinulle riittämättömyyden tunnetta? Jos tietää ja vihjailee silti mieti onko mies oikea sinulle tai sinä miehellesi. Minun mielestäni parisuhde ei toimi jos pinnan alla kytee halu muuttaa kumppaniaan "sopivammaksi". Se ei ole reilua sinua kohtaan ja miehen ei kannata tuhlata aikaansa naisen kanssa joka ei miellytä!

Vierailija
15/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei ole minkäänlaista motivaatiota. Ei yhtään. Itse olen ihan tyytyväinen näin.

Ap

Vierailija
16/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun ei ole minkäänlaista motivaatiota. Ei yhtään. Itse olen ihan tyytyväinen näin.

Ap

Ok, olet tyytyväinen, joten älä laihduta. Älä myöskään viitsi rypeä itsesäälissä.

Vierailija
17/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen alkanut syödä salaa esim suklaata, pasteijoita kun mies ei ole kotona.

Angsti tulee vain päälle noista vihjailuista.

Ap

Vierailija
18/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoska ja riksa käyttöön. Pääsee nainenkin baarikierrokselle mukaan. Kuka sanoo että laihduttamisen pitäisi olla ikävää?

Vierailija
19/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ok, olet tyytyväinen, joten älä laihduta. Älä myöskään viitsi rypeä itsesäälissä.

No ei itsesäälittäisi jos mies tajuaisi lopettaa.

Vierailija
20/84 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoska ja riksa käyttöön. Pääsee nainenkin baarikierrokselle mukaan. Kuka sanoo että laihduttamisen pitäisi olla ikävää?

???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan