Kuinka kaunistaa viisikymppistä rumaa naista?
Pukeudun perusvaatteisiin. Sininen, valkea ja beige ovat mielivärejäni.
Hiukseni ovat vaaleat, silmät vihreät (inhoan silmiäni!) ja ihossani on couperosaa. En osaa meikata.
Vartaloni on omenamallia. Rinnat ovat pienehköt, vyötärö suora, joka kaartuu korkeintaan sivusta katsottuna ulospäin. Lyhyet jalat ovat hoikat. En rusketu eli en voi käyttää shortseja.
Muuten ihoni on rutikuiva. Otan vastaan kaikki ideat ja haluan kokeilla niitä koska minulla ei ole mitään menetettävääkään. Olen pienituloisen joten raha ei riitä luksusluomusten hankintaan.
Kommentit (96)
Miksi ei saa olla tätityylisiä kenkiä tai laukkuja? Jos niistä tykkää!
Miksi kaikkien pitää olla niin helvetin nuorekkaita hautaan asti? Onko se nuorekkuus niiiiiin tärkeää?
ihailen viiskymppistä naista joka on ensinnäkin aivan ihmisenä aivan huippu, vertaistukiryhmän vetäjä, hitto mikä pakkaus! ja se pukeutuminen! vaaleat hyvin leikatut hiukset ja sopivan väristä huulipunaa joka päivä, hyvä maltillinen meikki ja koruja. vaatteet sopii vartalolle hyvin ja kengät aina kauniita sandaaleita. kaunis kaulakoru kaulassa ja hyvin laitetut kynnet. Kyllä tekee vaikutuksen ja ihana että hän aina laittautuu!
Vierailija kirjoitti:
Näinpä, esim. musta väri on usein ikääntyvällä tosi armoton kasvoja vasten.
Riippuu toki kasvojen ja vartalon muodostakin, mutta itselleni ei sovi kovin pienet kaula-aukot, ei toki rintavakoa näytetä, mutta decolteeta kauniisti. Yhtenäinen, samanvärinen massa kasvojen alla ei vain toimi, kun vanhetessa kaulakin jotenkin lyhenee.
Myös huivit toimivat hyvin, kun ne myös rikkovat sen yhtenäisen yläosan.
Omien väriesi mukaan kylmiä tai lämpimiä sävyjä vaatteisiin. Värejä on niin paljon. En koskaan itse pidä mitään vaalenapunaista, mutta eilen löysin alesta kylmän roosan värisen tunikan joka sopi omiin väreihihin upeasti vaikka sanonkin! tuntui ihanalta hehkua sovituskopissa hyvän värisessä puserossa! valitettavasti ei löytynyt oikeaa kokoa ja sinne jäi. mutta opin olemaan avoin väreille, ne tosiaan kaunistaa ihmistä
Ja miksi rintavakoa ei voi näyttää? Jos on rinnat niin on myös se rintavako. Minulla on nytkin toppi ja näkyy rintavako eikä näytä mitenkään rivolta. Ihan normaali naisen kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi rintavakoa ei voi näyttää? Jos on rinnat niin on myös se rintavako. Minulla on nytkin toppi ja näkyy rintavako eikä näytä mitenkään rivolta. Ihan normaali naisen kroppa.
Jokainen tyylillään. Itse en miellään näytä rintavakoa, mutta tyylikkäällä dekolteella sekin näyttää hyvältä
Totta on. Juurikin aikuiselle sopivat siniset vedenvärit, turkoosi, jopa puuterinen vaaleanpunainen roosa. Kuvittelen juuri nämä värit tuhkanvaaleaan tukkaan ja hyvältä näyttää. Sopiva huulipuna vielä, ei liian punainen, mutta näkyä saa.
Jotenkin nyt tuntuu siltä, ettet ole itse tarpeeksi aktiivinen muutokseen.
Onko ongelma syvempänä, jokin muu persoonassa. Ei 5o iässä tarvitse itseään väheksyä.
Voi apua näitä joidenkin "sääntöjä"! Ei saa näkyä rintavakoa, ei saa näkyä allit, ei läskiä, ei suonia, ei jänteitä.
Entäs maksaläikät ja selluliitti? Pitääkö pukeutua telttaan jos ei ole täydellinen ja nuorekas?
Mistä nämä säännöt kumpuaa...äitikö opetti vai mummo. Nyt on 2018. Armahtakaa ja vapauttakaa itsenne hyvät naiset. Elämä ei ole niin vakavaa.
Vihreät silmät on kauniit ja joka niitä on haukkunut niin se on varmaan ollut kateutta. Outoa!
En ikinä dissaisi itseni näin ja kysyisi kuinka voisin kaunistaa RUMAA itseäni.
Juu en ole malli tai missi vaan ihan tavis ja se on ihan ok. Kyllä tässä iässä jo pitää hyväksyä itsensä sellaisena kuin on tai ainakin opetella tykkäämään itsestään.
No ensin pitäisi hankkia itsearvostus..
Mutta ensin laittaisin vartalon kuntoon. Se on 90 % viehätysvoimasta. Ryhti kuntoon!
Bmi tuonne 20 - 22. Vyötärö - lantio suhde on tärkeä!! Tähän päästään laihduttamalla ja määrätietoisella
treenillä.
Sitten kasvot. Botoxia ja restylanea ei tarvitse pelätä. Ne voidaan laittaa myös kaunistavalla tavalla!
Ja osta esim. ebaystä mikrovirtalaite sekä punainen ledvalohoitolaite. Näitä käytät kotona vuoropäivinä,
niin häipyy pienet rypyt ja iho kiinteytyy. Toki ei viikoissa, mutta kuukausissa. Naama saadaan näillä konsteilla 35 - 40 ikävuosien tasoon.
Ihonhoitoon a- c- ja e-vitamiiniseerumit. Poistuu naaman punakkuus.
Naisellinen kampaus ja pukeutuminen.
Tässä nyt joitakin, jotka ovat auttaneet minulla. :)
Hymyile! Hymy on paras (ja ilmainen) pikakaunistaja. Listaa asioita, joista pidät itsessäsi, olivat ne sitten ulkonäössä tai ihan muuta. Jos olet hyvä tekemään käsitöitä, teet maukkaita sämpylöitä, sinulla on vitsin kertomisen taito, kaikki hyvät asiat listalle! Ja muistelet listaa aina, kun meinaa usko loppua omaan ulkoiseen tai sisäiseen olemukseen. Anna arvo itsellesi ja uskalla ajatella itsestäsi kauniisti.
Sitten kun alkaa näkemään kauneutta itsessään alkaa näkeä kauneutta kaikkialla jokaisessa ihmisessä. Silloin on kuulkaa sellaset namikarkkiapajat silmien edessä ettei voi kuin ihastella! no meni vähän yli, mutta kyllä suomalainen mies on KOMEA!
Vierailija kirjoitti:
Laihduta
En ymmärrä miksi tämä neuvo saa aina niin paljon alapeukkuja. Jos nyt koitetaan olla ihan rehellisiä ja objektiivisia, niin laihduttaminen on se kaikista tehokkain keino saada itsensä näyttämään viehättävältä ja kauniilta. Näin siis ainakin miesten näkökulmasta. Mikäli taas pääasiallisena tarkoituksena on näyttää kauniilta naisten mielestä, niin silloin varmaan joku stylisti hoitaa homman parhaiten.
Ei minun ainakaan tarvitse laihduttaa sen takia että olisi itsetunto kohdillaan. Kelpaan oikein mainiosti itselleni tällaisena kuin olen ja olen tyytyväinen ja onnellinen.
Mies rakastaa. Ja lapsilla kaikki ok. Ei mitään valittamista. ja muiden mielipiteistä en sitten välitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta
En ymmärrä miksi tämä neuvo saa aina niin paljon alapeukkuja. Jos nyt koitetaan olla ihan rehellisiä ja objektiivisia, niin laihduttaminen on se kaikista tehokkain keino saada itsensä näyttämään viehättävältä ja kauniilta. Näin siis ainakin miesten näkökulmasta. Mikäli taas pääasiallisena tarkoituksena on näyttää kauniilta naisten mielestä, niin silloin varmaan joku stylisti hoitaa homman parhaiten.
Nuorella naisella voi ollakin. Yli 50 v voi näyttää ryppyiseltä ja kuivalta. Toimii erilailla vanhempana.
Näinpä, esim. musta väri on usein ikääntyvällä tosi armoton kasvoja vasten.
Riippuu toki kasvojen ja vartalon muodostakin, mutta itselleni ei sovi kovin pienet kaula-aukot, ei toki rintavakoa näytetä, mutta decolteeta kauniisti. Yhtenäinen, samanvärinen massa kasvojen alla ei vain toimi, kun vanhetessa kaulakin jotenkin lyhenee.
Myös huivit toimivat hyvin, kun ne myös rikkovat sen yhtenäisen yläosan.