Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoma ei kestä lainkaan edes aiheellista kritiikkiä

Säälittävää
30.06.2018 |

vaan poisti taas priden vastaisen linkin, koska on siinä itse mukana.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaista saastaa pitää ja saa kritisoida!

Vierailija
2/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet säälittävä. Mitäs postaat jotain typeryyksiä tänne ja sitten pitää vielä itkeä, kun ne poistetaan. Nyyh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä linkki muuten oli?

Vierailija
4/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei sallita kritiikkiä, mutta esimerkiksi hesarin keskustelupalstalle päästetään kyllä suoraakin kritiikkiä. Varmaan pahimmat karsitaan sielläkin, mutta ei kaikkea kuten täällä.

Vierailija
5/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on kyllä aika säälittävää tämä miten ja mitä keskusteluja poistellaan. Ihan kuin häpeäisivät jotenkin itsekin Prideä ja pelkäisivät että tämä kritiikki saisi ihmiset tajuamaan että niinpä. Miksei täällä saisi olla avointa keskustelua kaikista mielipiteistä, kyllähän sinne kritiikkikeskusteluun varmasti positiivisia kommentteja tulisi... Enemmänkin niitä positiivisia, jotka voisivat opettaa jotain muillekin. Tällainen hiljentäminen ei hiljennä niitä keskustelijan negatiivisia ajatuksia vaan lähinnä vain pahentaa niitä, uskoisin.

Vierailija
6/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoma on per-seestä ja av pas-ka palsta.

Vierailija
7/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän palvelun ylläpitäjä saa ihan itse päättää, mitä materiaalia palvelussaan julkaisee.

Ei av palsta ole mikään sananvapauden totuudentorvi vaan kaupallinen alusta.

Jos ei tätä ymmärrä, niin voivoi..

Vierailija
8/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa Hesaria. Ja tämäkin kerran poistettiin kun vain mainitsin.

Vierailija
9/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei sallita kritiikkiä, mutta esimerkiksi hesarin keskustelupalstalle päästetään kyllä suoraakin kritiikkiä. Varmaan pahimmat karsitaan sielläkin, mutta ei kaikkea kuten täällä.

Hesarin kommenttiosio on nykyään aivan lukukelvoton, hommaforumin jatko-osa. Itse lopetin tilauksen juuri sen takia.

Vierailija
10/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesari julkaisee juttujakin, joista tällä palstalla seuraisi välittömät bännit "trollauksesta". Enkä tarkoita maahantulijoihin liittyviä uutisia.

Vierailija
11/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen pyysin poistamaan asiattomon ketjun joka koski Pridea. Oli todella törkeitä kommentteja. Taisi olla pari muutakin ketjua, jotka pyysin poistamaan. Terveisin ihan tavallinen mummo ilman mitään kytköstä Sanomiin.

Vierailija
12/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen pyysin poistamaan asiattomon ketjun joka koski Pridea. Oli todella törkeitä kommentteja. Taisi olla pari muutakin ketjua, jotka pyysin poistamaan. Terveisin ihan tavallinen mummo ilman mitään kytköstä Sanomiin.

Katos, ilmiantaja ilmoittautuu itse.

Taitaa olla moraalisaarnaajan vikaa. Hyväsäteilijät ei saa näppejään irti kärytysnappulasta.

Vierailija
13/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää kirjoitti:

vaan poisti taas priden vastaisen linkin, koska on siinä itse mukana.

Olisit mennyt Suviseuroille, ovat varmaan enemmän sinun mieleesi, turha sinun on täällä Pridesta inistä, joka asialla on paikkansa.

Vierailija
14/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

menemuualle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla moraalisaarnaajan vikaa. Hyväsäteilijät ei saa näppejään irti kärytysnappulasta.

Aion jatkaa käräytyksiä tänäänkin koko päivän.

Vierailija
15/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmekös tuo. 

Eikös Sanoman ammoisilla keulahahmoilla ollut natsisympatioita aikanaan... vapaa keskustelu ei näytä olevan jälkipolvillekaan mieleen :D

Vierailija
16/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menemuualle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion jatkaa käräytyksiä tänäänkin koko päivän.

Hyvä, minä autan asiassa! :)

Vierailija
17/17 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaas uskaltaako jalkapallohomot lähteä bilettämään Pietarissa... voi tulla kansan raivo päälle jos miliisin silmä välttää - ja sehän välttää