Huudellaanko muille läskeille oikeasti?
Olen sairaalloisen lihava, painoindeksi juuri 40 tuntumassa, mutta minulle ei ole kukaan koskaan kadulla/baarissa/salilla/kylpylässä/missään huudellut mitään läskeistäni. Muutenkaan en ole mikään kedon kaunein kukka, kauhea kyssäniska ja arpinen naama, mutta en silti ole joutunut huutelua kuulemaan.
Tapahtuuko sitä oikeasti? Missä te ihmiset oikein kuljette, kun joudutte kohtaamaan huutelua ja naurua? Oonko oikeasti vaan ollut onnekas?
Vai oonko vaan jo niin ruma, että pahinkin moukka menee sanattomaksi?
Kommentit (84)
Kerran joku jätkä vittuili baarissa. Bmi oli silloin 28. Olin n. 42v.
Kyllä nuo jää mieleen. Olisihan se kivempi, jos perään huudeltaisiin oot söpö. Ollessani 60-kiloinen (162 cm) minulle on lapset rallatelleet fläsk bomb, fläsk bomb Tom Jonesin tahtiin. Festareilla joku huusi kato mikä tankki tai jotain sinne päin. Ala-asteella haukuttiin valaaksi, ja yksi tyttö ihmetteli nähtyään minut uikkareissa, että ethän sä ookaan lihava. No enpä ole, enkä ole koskaan ollutkaan (nyt 52 kg). Pulleat posket kyllä, että kai sekin on vaikuttanut.
Joskus bussipysäkillä seisoessani huudeltiin huoraksi (en tuntenut). On kyllä myös vihelletty perään ja luultu enkeliksi.
Olen reilusti ylipainoinen ja kukaan ei huutele mitään. Ei ole koskaan huudellut. En ymmärrä, missä tee liikutte. Itse liikun sujuvasti lähiöissä, kaupungilla ostoskeskuksissa, marketeissa jne. On nuoria, vanhoja yms.