Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huudellaanko muille läskeille oikeasti?

Vierailija
27.06.2018 |

Olen sairaalloisen lihava, painoindeksi juuri 40 tuntumassa, mutta minulle ei ole kukaan koskaan kadulla/baarissa/salilla/kylpylässä/missään huudellut mitään läskeistäni. Muutenkaan en ole mikään kedon kaunein kukka, kauhea kyssäniska ja arpinen naama, mutta en silti ole joutunut huutelua kuulemaan.

Tapahtuuko sitä oikeasti? Missä te ihmiset oikein kuljette, kun joudutte kohtaamaan huutelua ja naurua? Oonko oikeasti vaan ollut onnekas?

Vai oonko vaan jo niin ruma, että pahinkin moukka menee sanattomaksi?

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus huudeltiin, mutta ala-asteelta päästyä se väheni ja loppui.

Vierailija
42/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tätä palstaa vaivaa?? Ensimmäinen viesti ei mennyt läpi ja jouduin kirjoittamaan koko jutun uudelleen, ja nyt tuo ekakin on näkyvillä! 38 ja 41 ovat siis samalta ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kait huudeltu, ainakin kun nuorempi olin, mutta noin vuosi taaksepäin yksi iäkkäämpi mies tuli minun luokse ja sanoi suoraan "Sano ukolles, että pistää jääkaapin ovet kii ja tuo sulle pelkkää salaatinlehtä syötäväksi. Ihme, että sinua katselee ja jakaa sängynkin!".. jep ja minä en ole edes suhteessa.

En edes tehnyt mitään, vaan seisoskelin ison supermarketin seunustalla ja odottelin ystävää töistä. Tuon jälkeen tuntui vahvasti siltä, että vedän ranteet auki ja hyppään vielä junan alle.. kyllä, minä yritän laihduttaa, vaikka olenkin vaikeasti masentunut ja sairastan sosiaalisten tilanteiden pelkoa. 

En ymmärrä, että mitä mielihyvää tuollaiset ihmiset saa siitä, että aiheuttaa toiselle pahan mielen. :(

Halaus sulle. Muista, että tuollainen käytös kertoo aina enemmän siitä henkilöstä, joka noin kommentoi. Joko hän on sairas, esim. dementikko, persoonallisuushäiriöinen, tai yksinkertaisesti epämiellyttävä ja ilkeä huonotapainen ihminen.

Vierailija
44/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tervettä huudella tuntemattomille. Kielii mielenterveysongelmista.

Vierailija
45/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut kommenttia ulkonäöstä vieraiden taholta monessa eri kaupungissa. Sanojina on ollut nuoria naisia, ja nuoria ja vanhempia miehiä. Vikaa on ollut painossa, ruumiin rakenteessa, kasvojen rakenteessa ja kaiken huippuna jopa ilmeessäni.

Sitten sanotaan, että ole vain oma itsesi, niin saat olla rauhassa. No, olen aina luullut olleeni oma itseni, mutta olenkin kai ollut joku ihan muu.

Vierailija
46/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Espoossa asuessa saa olla aika rauhassa, kun vielä Helsingissä asuin, huudeltiin ja naureskeltiin perään, parhaiten ehkä mielessä erään tuntemattoman ämmän kommentti "Tollanen vitun läski" ja ilkeä virnuilu perään sekä juoppojen "Mennäänkö pomppulinnaan"-naureskelut.

Vierailija
47/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisiällä lihavuuttani on kommentoitu julkisella paikalla tasan kerran. Joku känninen äijä sanoi jotain.

Olen kyllä muuten kuulemma ihan kivan näköinen. Pukeudun siististi ja koitan olla huolitellun näköinen. Hiuksia ovat pitkät, paksut ja kauniiksikin sanotut. Mutta painoa on aivan liikaa, eikä sitä kokonaan saa peitettyä vaatteilla eikä millään.

Onneksi en ole joutunut epäkohteliaiden mökkien kommenttien kohteeksi kuin tuon yhden kerran. Eikä itsellenikään tulisi mieleenkään alkaa kenenkään ulkonäköä negatiivisesti kommentoimaan.

Vierailija
48/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tervettä huudella tuntemattomille. Kielii mielenterveysongelmista.

Ei todellakaan oo tervettä, niinkun ei oo moni muukaan asia täl pallolla.

Älkää oikeesti huutelun kohteena olleet loukkaantuko liikaa noista, ette te ruumiillenne mitään mahda, eikä vähääkään terve ihminen näe tai pidä teitä jotenkin vääränlaisina tai kammottavina!

Mua oikeesti ihmetyttää, että mikä tää ihmisyys oikein on? Kaikki poikkeavat asetetaan naurunalaisiksi, pilkataan, väärän väriset ihmiset tai uskoiset teurastetaan yms

Ihmiset varustelevat armeijoita ja aseita, puolustaakseen "omaa" maataan toisilta ihmisiltä. Ei MITENKÄÄN voi elää sovussa toisia kunnioittaen, ei siis mitenkään.

Just noitten itsestäänselvien asioiden takia, jotka ei jostain käsittämättömästä syystä toteudu tällä pallolla, niin ei jaksais elää täällä.

Mut eletään nyt kuitenkin ja sillä tavalla niinkun toisia ja itseään kunnioittavan ihmisen kuuluukin.

Suututtaa, kun niin turhan takia ihminen on toiselle ilkeä ja julma.

Vierailija
49/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kait huudeltu, ainakin kun nuorempi olin, mutta noin vuosi taaksepäin yksi iäkkäämpi mies tuli minun luokse ja sanoi suoraan "Sano ukolles, että pistää jääkaapin ovet kii ja tuo sulle pelkkää salaatinlehtä syötäväksi. Ihme, että sinua katselee ja jakaa sängynkin!".. jep ja minä en ole edes suhteessa.

En edes tehnyt mitään, vaan seisoskelin ison supermarketin seunustalla ja odottelin ystävää töistä. Tuon jälkeen tuntui vahvasti siltä, että vedän ranteet auki ja hyppään vielä junan alle.. kyllä, minä yritän laihduttaa, vaikka olenkin vaikeasti masentunut ja sairastan sosiaalisten tilanteiden pelkoa. 

En ymmärrä, että mitä mielihyvää tuollaiset ihmiset saa siitä, että aiheuttaa toiselle pahan mielen. :(

Halaus sulle. Muista, että tuollainen käytös kertoo aina enemmän siitä henkilöstä, joka noin kommentoi. Joko hän on sairas, esim. dementikko, persoonallisuushäiriöinen, tai yksinkertaisesti epämiellyttävä ja ilkeä huonotapainen ihminen.

Kiitos <3

Itse myös pohdin, että olisiko se mies jotenkin sairas, mutta se miten hän oikein mittasi minua katseellaan päästä varpaisiin ja tuli luokse oli hyvin ahdistava kokemus. Sen verran se haavan teki, että en mielelläni enää mene tuohon kyseiseen rakennukseen

Vierailija
50/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita kommentteja ootte saaneet osaksenne :( onneksi suurin osa ihmisistä on kuitenkin normaaleita, itselle ei tulisi mieleenkään kommentoida jonkun ulkonäköä noin. Keskittyisivät omien elämiensä parantamiseen. 

Vierailija
51/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on esim. takaa päin tuleva polkupyöräilijä ilmoittanut, että "eihän täällä mahdu ajamaan kun on norsuja tiellä". Kerran olin pullonpalautusautomaatilla palauttamassa paria kassillista vissypulloja. Siihen tuli joku viisikymppinen täti ilmoittamaan, että "etkö sä tiedä että nuo limsat sua lihottaa". 

Vierailija
52/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten keski-ikäinen nainen ohimennessään  sanoi jotain ilkeää painostani. Hetken nikottelin, mutta marssin arvon rouvan perään ja kysyin, millä oikeudella hän huomauttelee. Nainen säikähti ja nosti kädet suojakseen. Luuli, että lyön, olin varmaan niin vihaisen näköinen. Huutelijat ovat vain pelkureita, joilla  itsellään on paha olla.

Vierailija
53/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko epäkohteliasta olla huolestunut toisen leikistä omalla terveydellä? Mun mielestä tervepainoisilla on suorastaan velvollisuus herättää ylipainoiset todellisuuteen. Sairaaloissa on muutenkin ihan riittävän pitkät jonot, että on ihan järjetöntä ihan tekemällä tekemään niitä vieläkin pidemmäksi.

Vierailija
54/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori, ja juuri eronnut poikaystäväni kanssa. Eli muutenkin herkillä. Olin kävelemässä töihin kun 4 miehen joukko päätti kommentoida painoani "v*t*n läski, hehtaari perse, rumennan maisemaa".

Onneksi olin yksin vuorossa, sain itkeä tarvittaessa pahaa oloa.

Muitakin kertoja on mutta tämän muistan aina. Enkä ole mikään herkkä hippiäinen luonteeltani.

Vierailija
55/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että kun tiedotusvälineissä on ollut juttua ylipainon haitoista, huutelu ja kommentointi lisääntyy. Taannoin vanhempien miesten joukko seisoi keskeisellä paikalla ja kommentoi kovaan ääneen ohi kulkevien naisten painoa. Vain naisten. Miehet olivat itse samaa kokoa arvostelemiensa naisten kanssa. Onneksi minua ei liikuta pätkääkään, mitä joku iäkäs minulle tuntematon mies on mieltä painostani

Vierailija
56/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 kg nainen kirjoitti:

Onko epäkohteliasta olla huolestunut toisen leikistä omalla terveydellä? Mun mielestä tervepainoisilla on suorastaan velvollisuus herättää ylipainoiset todellisuuteen. Sairaaloissa on muutenkin ihan riittävän pitkät jonot, että on ihan järjetöntä ihan tekemällä tekemään niitä vieläkin pidemmäksi.

Ja hah hah. Provo.

Luuletko, että ylipainoinen ei tiedä ylipainostaan? Ja luuletko, että kommentointi saa ihmisen havahtumaan 'ei jukra, minähän olen lihava, nyt alan laihduttaa'.

Itsellä oli ylipainoa öpaut 10 kg, joten en vielä ollut ihan kuolemassa siihen, mutta kommentteja riitti.

Vierailija
57/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 kg nainen kirjoitti:

Onhan se aivan älyttömän epäkohteliasta puuttua toisten ihmisten asioihin.

Etenkin jos se on törkeyksien huutelua, kuten "v*tun läski!"

Säkö luulet, että tuo auttaa lihavaa ymmärtämään, mitä jo tietää. Ei lihavat tietämättömiä ole omasta tilanteestaan.

Vierailija
58/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytös paljastaa sielun kehittyneisyyden tason.

Vierailija
59/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suoraan, mutta vieressä kyllä puhutaan ja naureskellaan ilman aikeitakaan peittää sitä.

"Hyi *ittu mikä oksettava läski"

"No toi on ollu ruoka-aikaan kotona ja syöny muunkin perheen ruoat" "Eiku sen koko muun perheen se on syöny"

"Kato miten toi sotanorsu hikoilee, hyi *ittu"

"Mä en ainakaan kehtais ikinä kulkee ihmisten ilmoilla jos olisin tollanen virtahepo"

Tossa muutama tämän vuoden puolella kuultu kommentti. Ja kyllä, olen huomattavan isokokoinen, lihava, läski. Mutta olen paljon muutakin kuin kiloni, muun muassa ajatteleva ja tunteva ihminen.

Vierailija
60/84 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole huudeltu sen sijaan välillä on kaupassa jne yritetty tulla iskemään tosin se johtunee vain isoista tisseistä ja kivasta naamasta tai no kyllä ne tissit taitaa viedä voiton.

Teininä sen sijaan koulussa pojat haukkui ja nimitteli. Kerran kuulin kun työkaveri kuvaili toiselle työkaverille joka ei vielä ollut nähnyt minua että "tosi mukava ja tosi tanakka" :D Mua toi lähinnä huvitti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi