Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla jalassa vamma, joka estää kävelemisen. Mies...

Vierailija
27.06.2018 |

Ehdotti huomiselle retkeä autoillen niin että voin tarvittaessa istua vaan autossa, olla rannalla tms että ei tarvitsisi kulkea paljoa ja pääsisin hieman ulos.
Mutta!!! Minun pitäisi aamulla siirtyä omasta kodistani hänen luokseen ennen lähtöä. Matkaa välillämme on 7 kilsaa ja yhdellä kulkuneuvoilla pääsee:
Musta silti kohtuutonta kun ottaa huomioon että hänellä on auto jolla voisi hakea mut suotaan kotoota.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei mies muka voisi koukata hakemaan sua kun tietää tilanteen??

Vierailija
2/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä! Miksi ei voisi?

Oonko taas päätynyt yhteen älykääpiön kanssa? Joka ei vaan jumalauta tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä! Miksi ei voisi?

Oonko taas päätynyt yhteen älykääpiön kanssa? Joka ei vaan jumalauta tajua.

Olet!

Vierailija
4/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuulostaa kohtuuttomalta. Itse naisena, tuossa tilanteessa kyllä, hakisin rakastamani miehen autollani ja olettaisin, jos tilanne olisi toisiappäin, että hän hakisi ja muuten huolehtisi musta. 

Ota aikalisä, ja sano, että sä et nyt lähde mihinkään kipeällä jalalla. Sitten pidät vähän etäisyyttävtä ja et soittele etkä tekstaile. Mä ainakin naisena, olisin vihanen, jos mies vaatii mua tuleen kipeellä jalalla, vaikka se vois hakea mut autollaan. Älä suostu tollaseen. vaikka sä kuinka tanssit sen pillin mukaan, niin se ei ala rakastaa sua sen enempää eikä se ton empaattisemmaksi muutu. jos sä otat vähän hajuraakoa eli et roiku siinä, niin se alkaa kaivata sua ja kohdella sua paremmin. Eli ystävällisesti selität sille että tilanne on se, että sun jalka on niin kipeä että sä et lähde että senkus itse lähdet mutta sä et. Sen jälkeen älä soittele äläkä tekstaa. Anna sen tehdä aloiten soittaa tai tulla katsoon sua.

Vierailija
5/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan. Mene vaikka ryömien, jos mies sitä mieltä on.

Näin ihan ohimennen. Mitä itse ajattelet ja haluaisit tehdä?

Vierailija
6/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli miesystävä, joka ei koskaan lähtenyt mun kanssa mihinkään. Se tiesi että en ole juoksija (vaan uimari) mutta ainoa mihin se pyysi oli juoksemaan, koska varmasti tiesi etten pysy sen vauhdissa. Kun kieltäydyin, tuo liero muisti aina, että silloinkin kun hän pyysi, et lähtenyt.

Eli pahimmillaan on valtapeliä. Parempi, ettei ole riippuvainen kenestäkään.

Vierailija
7/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kehtaisi edes moista pyytää ihmiseltä jolla on jalassa vikaa. En kaverilta, lapselta, vanhemmalta tai kumppanilta. En keneltäkään. Mautonta.

Matka vielä noin lyhyt.

Vierailija
8/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa, miksei voisi hakea? Mutta mulla just samanlainen mies. Aina pitää yrittää mankua kyytiä ja tarjota almuja. Eikä siis tosiaankaan liikahda jos ei itse jotenkin hyödy. Kai se sitten on jotain vallan käyttöä vai ajatteleeko että yritän hyötyä hänestä?

Mutta olen alkanut ajatella että parempi vaan ettei olisikaan riippuvainen tuollaisesta miehestä, kun ei kuitenkaan voi luottaa että rientää avuksi jos tarvetta.

Sanoisin ap:n asemassa etten jaksa kipeällä jalalla lähteä ollenkaan, jos menee vaikeaksi, eli jäisin kai sitten vain kotiin.

Kysy piruuttas tuleeko mies sitten sinne pitämään seuraa.

Vierailija
9/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt vaan on tyhmiä.

Vierailija
10/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka tietäen että kumppanilla on kipeä jalka, ehdottaa moista ilman että tarjoutuu hakemaan kipeäjalkaisen kotoa,ei  käy  ihan kaikilla tulpilla.

Harkitse ap mitä teet noin empätiakyvyttömän tyypin kanssa. Tilanne ei tule paranemaan tuosta.

Vierailija
11/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

O/5

Vierailija
12/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se pihi?

Laskee tarkasti kaiken?

Vierailija
13/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin loppui miesystävän tapailu siihen ettei minulla ole enää autoa. Periaatteessa ei erottu koskaan, on vain jäänyt tapailematta koska en pääse 70 km matkaa hänen luokseen. Vuosikaudet minä kuljin (taisi jotain 8 vuotta mennä) hänen luokseen, ja nyt kun en enää pääse niin siinäpä se oli.

Vierailija
14/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on just niitä arjen herrasmiehiä.

Pillua jos olisi tarjolla niin varmasti ajelisi.

Toisaalta on just niin tyhmä että ei osaa ajatella pidemmälle. Jos toimisi herrasmiehen tavoin niin ymmärtäisi että hyvällä käytöksellä saa naisen syttymään.

Antamalla ja luomalla turvaa ja huolenpitoa, nainen olisi tyytyväinen.

Vierailija
15/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7km bussilla yhdellä kulkuneuvolla.

Miten pääset pysäkille, jos on muuten meno kauppaan, lääkäriin, asioille ?

Vierailija
16/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vienyt mua lääkärille kyllä. Varsinkin alussa.

Kaupassa en ole käynyt vajaaseen viikkoon.

Toissa päivänä mies toi tänne vähän syötävää jne mutta sattui olemaan muutenkin tällä suunnalla.

Pääsen kepeillä pysäkille, mutta helppoa se ei ole.

Lisäksi mukaan tavarat.

Ihmettelen vain että matka kohteeseen jonne olisimme menossa pitenee ajallisesti 10 min mun kodilta.

Vierailija
17/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo mies.

Mun miesystävä hakee mut joskus kotoota tai vie kotiin vaikka pääsisin julkisilla. Välimatka 12km. Näin toimimalla nähään aikasemmin ja/tai voin olla hänen luona pidempään.

Vierailija
18/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais retkeillä tuo mies yksin mun puolesta.

Vierailija
19/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö siis, että voitko tulla hakemaan? Ja mies kieltäytyi?

Vierailija
20/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kysyin että jaksaako hakea mut täältä. Johon totesi että olisihan se helpompaa jos siirtyisin hänen luokseen tänään jo illalla tai huomenna aamulla ennen lähtöä. Helppo kenelle? Hänelle vai mulle???

Mutta en jaksa tänään lähteä, pitäisin kantaa yökamatkin mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi