Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla jalassa vamma, joka estää kävelemisen. Mies...

Vierailija
27.06.2018 |

Ehdotti huomiselle retkeä autoillen niin että voin tarvittaessa istua vaan autossa, olla rannalla tms että ei tarvitsisi kulkea paljoa ja pääsisin hieman ulos.
Mutta!!! Minun pitäisi aamulla siirtyä omasta kodistani hänen luokseen ennen lähtöä. Matkaa välillämme on 7 kilsaa ja yhdellä kulkuneuvoilla pääsee:
Musta silti kohtuutonta kun ottaa huomioon että hänellä on auto jolla voisi hakea mut suotaan kotoota.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kiinnosta mennä sun kanssa yhtään minnekään. Jos kiinnostaisi, tulisi hakemaan ihan automaattisesti

Vierailija
22/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei kiinnosta mennä sun kanssa yhtään minnekään. Jos kiinnostaisi, tulisi hakemaan ihan automaattisesti

Näinhän se näyttää olevan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tehdään tästä perinteinen.

Eipä kiinnosta muakaan enää. Antaa pillua. Ti mitään muutakaan.

Vierailija
24/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla hieno ja empaattinen mies.

Vierailija
25/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet retkelle ja jätät sen.

Vierailija
26/27 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin teet!

Vierailija
27/27 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miehen kannan siten, että hän antaa ap:lle mahdollisuuden toimia siten kuin ap itse haluaa, mitenkään tätä painostamatta. Eli ap ilmeisesti liikkuu kuitenkin itse sinne pysäkille jne. Mies ajattelee ehkä, että ap haluaa olla omatoiminen lievästä vammastaan (mikä se nyt sitten onkin, erittäin epäselvää) huolimatta. Meistä liikuntaesteisistä suurin osa kylläkin yrittää mieluummin tulla toimeen omillaan eikä kerjää apua joka välissä. Kuntokin pysyy parempana. Jos olisin ap, soittaisin miehelle ja sanoisin, että en pysty kulkemaan kepeillä ja samalla kantamaan kaikkia tavaroita, joten voisiko hän tästä syystä noutaa ap:n. Joillekin herrahenkilöille pitää vääntää rautalangasta, mistä kirjaimellisesti on kyse. Eikä nyt jumankauta mitään - varsinkaan hyvää - orastavaa suhdetta kaadeta tällaisen jutun takia. :o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan