Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hittoa nyt pitäis tehdä?! Parisuhde katkolla!

Vierailija
26.06.2018 |

Ollaan seurusteltu miehen kanssa nyt 1,5v ja nyt ollaan muuttamassa yhteen, mikä on ihanaa ja ollaan tähän tultu yhteisen harkinnan jälkeen ja hiljoksiin edeten. Tähän asti on asuttu eri kaupungeissa, joten muutos on minulle iso (muutan Helsinkiin pikkupaikkakunnalta). Mutta nyt on tullut eteen uskomaton, mutta silti ihan mahdottoman tuntuinen ongelma! Kissa ja koira! Minulla on 10v vanha kissa ja miesystävällä koira, pari vuotta ollut miehellä. Muutamme pieneen asuntoon, joten nämä ei mahdu samaan asuntoon; kokeiltu on. Kumpikaan ei ole valmis luopumaan lemmikistään ja aiheesta on nyt itketty ja riidelty, lähipiirissä ei oinein ole ketään, joka voisi ottaa toisen noista huomaansa, eikä meistä kumpikaan ole lemmikistään valmis luopumaan.
Pahinta lienee kuitenkin se, että miehen vanhemmat on alkaneet ottaa osaa tähän koirakissasotaan ja ovat mieheni ja koiran puolella. Soittelevat minulle ja vanhemmilleni ja syyttävät minua ja kissaani (kyllä!) julmiksi kun emme hyväksy miehen koiraa.
Vanhempani alkavat olla kyllästyneitä koko porukkaan ja ovat jo miehelleni alkaneet piikitellä herkkänahkaisesta koirasta.
Huhhuh.
Pitäisikö suosiolla jättää muuttoajatukset ja koko mies vanhempineen?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en huolisi kissaa kotiini millään ehdolla.

Koira- ja kissaihmiset on yleensä eri maata.

Sanot vähän kummallisesti että miehellä on ollut koira 2 vuotta. Yleensä sanotaan ikä. Vai onko se ottanut aikuisen koiran?

Huono yhtälö kaiken kaikkiaan.

Onko koiraihmiset aina näin sekopäitä?

Vierailija
42/43 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko kissa ja koira tavanneet toisiaan vielä? Usko tai älä mutta on paljon kissoja ja koiria jotka asuvat samassa asunnossa. Pienissäkin. Kissalle oma lepopaikka ylös jonnekin jonne pääsee koiralta rauhaan nukkumaan päiväuniaan ja koiralle tiukka koulutus että kissan annetaan olla. Ei siinä sen kummempaa ole.

Ihan kuin kissa ei voisi kiusata koiraa. Sillä on pahuksen terävät kynnetkin.

Kissa ei yleensä mene koiraa härnäämään. Se haluaa kävellä vain juuri itse valitsemiaan reittejä huoneistossa, kunnes hypähtää jonnekin omalle paikalleen. Kissan kulkiessa koira tulee hääräämään ja silloin kissa saattaa pysähtyä sähisemään ja puolustautumaan, huitoa tassuilla.

Meillä on opetettu koira olemaan härnäämättä kissaa, niin yhteiselo sujuu, kissa makaa sohvalla kahden koiran välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko kissa ja koira tavanneet toisiaan vielä? Usko tai älä mutta on paljon kissoja ja koiria jotka asuvat samassa asunnossa. Pienissäkin. Kissalle oma lepopaikka ylös jonnekin jonne pääsee koiralta rauhaan nukkumaan päiväuniaan ja koiralle tiukka koulutus että kissan annetaan olla. Ei siinä sen kummempaa ole.

Ihan kuin kissa ei voisi kiusata koiraa. Sillä on pahuksen terävät kynnetkin.

Kissa ei yleensä mene koiraa härnäämään. Se haluaa kävellä vain juuri itse valitsemiaan reittejä huoneistossa, kunnes hypähtää jonnekin omalle paikalleen. Kissan kulkiessa koira tulee hääräämään ja silloin kissa saattaa pysähtyä sähisemään ja puolustautumaan, huitoa tassuilla.

Meillä on opetettu koira olemaan härnäämättä kissaa, niin yhteiselo sujuu, kissa makaa sohvalla kahden koiran välissä.

Aivan näin. Kissan ja koiran yhteiselo on täysin mahdollista.

Meillä on 15 v kissa, 8 v koira, 5 v kissa ja 1v koira. Täysin sulassa sovussa ja nuorimmat jopa leikkivät keskenään.

Tähän tosin vaikuttaa myös koiran rotu, eli onko paljon metsästys viettiä tms.

Minkä rotuinen koira miehelläsi on, ap?