Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasooni nähden liian hyvännäköinen mies vaikuttaa kiinnostuneelta

Vierailija
26.06.2018 |

Onko tommoset nyt niitä pelimiehiä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sisäinen maailma on ihmisellä, joka miettii jotain tasoja ihmisten suhteen? Tällaisella ihmisellä tuskin on kovin paljon muuta annettavaa kuin ulkonäkönsä. Tai sen puute. Miten jotkut voivatkin olla sisältä niin tyhjiä?

Vierailija
22/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt lähdetään tässä tasoajattelussa armollisesti siitä, että KAIKKI ovat (jonkun silmään) hyvännäköisiä omana itsenään. niin ei tarvitse kelata päivästä toiseen miten se oma ulkomäkö suhteutuu toisiin. Kun kaikissa on kaunista. Tosin iän myötä vasta alkaa näkemään asioita muutenkin kuin vain ulkoisesti.

Kerron esimerkin, pidän itseäni todella rumana ajoittain. on kehuttu nätiksi ja vaikka mitä, mutta omat standardit on jossain sfääreissä eikä niihin meinaa yltää millään. sitten matkustelin ulkomailla seinäruusuna ja sain siellä tuntemattomilta kommentteja kuinka nätti nainen olen. Vihdoinkin alan ymmärtää mistä se "nätteys" kumpuaa. Sisältä suomalaisuudesta! Me ollaan nätti kansa!

Hirveetä tuubaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei oikeasti erota pelimiehiä ja muita miehiä. Römpsästä ne kaikki on vaan kiinnostuneita, se vähän vaihtelee millaisia temppuja osaavat ja viitsivät sitä saadakseen tehdä. No okei, joskus mies voi haluta joksikin aikaa vakirömpsän kun on kyllästynyt etsimään aina uutta, tai voi jossain keski-iän kriisin lähestyessä haluta jopa synnyttäjärömpsän jotta saa perheenisän statuksen ja pari poikaa. Oli miten oli, römpsän ympärillä se kaikki pyörii.

Vierailija
24/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei oikeasti erota pelimiehiä ja muita miehiä. Römpsästä ne kaikki on vaan kiinnostuneita, se vähän vaihtelee millaisia temppuja osaavat ja viitsivät sitä saadakseen tehdä. No okei, joskus mies voi haluta joksikin aikaa vakirömpsän kun on kyllästynyt etsimään aina uutta, tai voi jossain keski-iän kriisin lähestyessä haluta jopa synnyttäjärömpsän jotta saa perheenisän statuksen ja pari poikaa. Oli miten oli, römpsän ympärillä se kaikki pyörii.

Heh, äitien pojat ja isien tyttäret ei liene tuttu logiikka sinulle. Pikku prinsessathan on isien rakkain ja kaikkein varjeltu aarre. Siksi pojat hemmottelee pilalle yleensä äiti ja tyttären isä.

Toki miehet voivat jauhaa poikalapsista etukäteen, kun mielessä siintää kaikki ne lelut, pelit ja leikit.

Vierailija
25/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen sisäinen maailma on ihmisellä, joka miettii jotain tasoja ihmisten suhteen? Tällaisella ihmisellä tuskin on kovin paljon muuta annettavaa kuin ulkonäkönsä. Tai sen puute. Miten jotkut voivatkin olla sisältä niin tyhjiä?

Miten ihminen voi olla noin tosikko? :)

Mutta asiaan, periaatteessa minäkään en tasoja mieti, mutta se johtuu siitä, että minulla on ollut lapsesta saakka hyvä itsetunto ja olen ihan kivan näköinen. Tai ehkä jonkun mielestä en ole hyvännäköinen, mutta en ole kiinnostunut asiasta. Tosi asia kuitenkin on, että ulkonäössä on tasoja, jotka vaikuttavat suurimmalla osalla ihmisiä. Tasoajattelu tulee viimeistään yläkouluikäisille ja siellä kyllä joka ikinen tyttö ja poika tietää tasonsa. Se, pääseekö tasoajattelusta eroon, on eri asia. Joillakin se jää päälle koko elämäksi, joillakin sen unohtuu ja ihmiset otetaan vastaan sellaisina kuin he ovat ulkonäköä sen enempää miettimättä.

Olen asiakaspalvelutyössä ja eteeni tulee ihan kaiken näköistä ihmistä ongelmineen. En osaa enää jaotella heitä mitenkään, sillä jokaisesta "tasosta" löytyy helmensä ja sontiaisensa.

Vierailija
26/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö! Voitko sanoa tämän esimerkiksi vanhemmistasi tai isovanhemmistasi? Vaikka olet ilmeisen nuori ja tyhmä, niin älä nyt paljasta sitä heti koko maailmalle! :D

Vierailija
27/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi lapsrakas, elämä vielä edessä ja silti jotain jo tuhottu mitä on vaikea rakentaa. Siunausta polullesi

Vierailija
28/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt lähdetään tässä tasoajattelussa armollisesti siitä, että KAIKKI ovat (jonkun silmään) hyvännäköisiä omana itsenään. niin ei tarvitse kelata päivästä toiseen miten se oma ulkomäkö suhteutuu toisiin. Kun kaikissa on kaunista. Tosin iän myötä vasta alkaa näkemään asioita muutenkin kuin vain ulkoisesti.

Kerron esimerkin, pidän itseäni todella rumana ajoittain. on kehuttu nätiksi ja vaikka mitä, mutta omat standardit on jossain sfääreissä eikä niihin meinaa yltää millään. sitten matkustelin ulkomailla seinäruusuna ja sain siellä tuntemattomilta kommentteja kuinka nätti nainen olen. Vihdoinkin alan ymmärtää mistä se "nätteys" kumpuaa. Sisältä suomalaisuudesta! Me ollaan nätti kansa!

Hirveetä tuubaa.

Eiku voimafantasiaa.

Vierailija
29/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi lapsrakas, elämä vielä edessä ja silti jotain jo tuhottu mitä on vaikea rakentaa. Siunausta polullesi

Kiva että palstalta löytyy ainakin yksi romani!

Vierailija
30/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tuo Sinkkumies on nokkela. Minkähän takia on sinkku? Luulisi tuollaisella sanasepolla olevan vientiä.

Life is just.

Sinkkumies

Kielimiehiäkin vielä.

Vierailija
31/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpiiriini kuuluu muutama tosi hyvän näköinen mies ja joskus heidän kanssaan yöelämässä liikkuessani huomasin tasoajattelun selkeästi. Minä, lyhyen läntä tavallinen nainen sain osakseni hyvin ihmetteleviä ja jopa äkäisiä katseita ja kohtelua kauniimmilta naisilta ja miesten kanssa tästä juttelimmekin. Olen tuntenut miehet taaperoikäisestä lähtien, joten minun silmissäni he ovat vain Janne, Sami ja Petri, eivätkä mitään ultrakomistuksia.

Vierailija
32/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt lukuisia pariskuntia, joissa nainen on vähemmän kaunis ja mies nuori ja komea.

Nettimaailma antaa kaiken ymmärtää väärin.  Avatkaa silmänne.

Vierailija
33/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä. Minuun on ottanut yhteyttä hyvännäköiset miehet, jotka ovat pitäneet ulkonäöstäni vaikka omasta mielestä olen tavis. Nyt tapailen pitkää, komeaa ja tosi mukavaa miestä, joka on vielä viisi vuotta minua nuorempi. Hänen mielestään olen kaunis ja vielä ihan älyttömän mukava.

Vierailija
34/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö! Voitko sanoa tämän esimerkiksi vanhemmistasi tai isovanhemmistasi? Vaikka olet ilmeisen nuori ja tyhmä, niin älä nyt paljasta sitä heti koko maailmalle! :D

Sanoinko mä että miehet ei voi tuntea esimerkiksi kiintymystä? En. Pointti oli vaan se että aina kun mies lähestyy naista pyrkien johonkin läheisempään suhteeseen, viimekädessä kyse on römpsästä. Siksi pelimiesten ja muiden erottelu on tavallaan turhaa. Jos joku mies osoittaa kiinnostusta, kannattaa selvittää mitä mainituista mies tavoittelee: kevytsuhdetta, vakisuhdetta vai jotain jonka kanssa perustaa perhe.

Vierailija
35/35 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissäni on muutama pari, joissa miehet ovat selvästi keskimääräistä komeampia ja naiset, luvalla sanoen, vähemmän kauniita. Joskus ihmetyttää kuinka eriparia ulkoisesti ovat, mutta onnellisia ja toisiinsa erittäin kiintyneet ovat muuten. Kaikki ns. hyvännäköiset miehet eivät arvosta pelkkää ulkoista kauneutta, vaan näkevät pintaa syvemmälle ja muut arvot nousevat tärkeämmiksi heidän silmissään.