Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Kommentit (1574)
Vierailija kirjoitti:
Hiuksia eri vahvuisia ja värisiä. Kiharaa ja suoraa. Pehmeää ja karkeaa. Jos keskelle laittaa jakauksen, niin toinen puoli huomattavasti paksumpi, ja kasvaa ihan eri pituutta. Haastavaa laittaa tukkaa siististi.
Olen hyvin toispuoleinen kuten moni muukin täällä. Korvat ja silmät ovat eri tasoilla, hymyillessä toinen puoli nousee ensin ja toinen vasta kun kunnolla hymyilen. Tukka kasvaa osittain lainelle, osittain kiharalle, jossain on suoraa ja värisävyjä on paljon. Ärsyttävintä on se, että tukkaa kasvaa toisella puolella enemmän.
Olen jokseenkin varma, että minussa on sikiöaikana yhdistynyt kaksi eri naista. Ehkä olen kimeeri :D
Vierailija kirjoitti:
Pystyn täristyttämään kuuloluitani niin että teen ääntä jonka itse kuulen. Vähän kuin ukkosen jyrinää.
Osaan myös liikuttaa korviani, se liittyy olellisesti yllä olevaan.
"ear rumbling" jos haluat googlettaa.
Erehdyin kerran katsomaan sieraimiani alapuolelta peilistä. Ne ovat erikokoiset.
Kutisevia ja nestettä täynnä olevia rakkuloita ympäri kehoa ja naamaa. Vituttaa 24/7 ja kiva kun luullaan apinatautiseksi vaikka ollut nämä jo pitkän aikaa eikä mikään hoito tunnu auttavan. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämeni on käynyt 3 tuntia vähemmän mitä olen elänyt.
? ei ole mahdollista.
Veikkaan että on ollut sydänleikkaus jonka ajaksi pumppu stopattu ja sydön-keuhkokone hoitanut pumppuhommelit. Menikö oikein?
Mä olen ollut kahdeksisen tuntia ilman maksaa. Vanha poistettiin ja uus käytetty laitettiin tilalle.
Ajattelen aina kiitollisuudella niitä omaisia jotka menettivät terveen aikuisen perheenjäsenen. Kun menin siirtoon, minulla oli kolmivuotiaa lapsi. Toivoin että saisin muutaman vuoden lisää että saisin kasvattaa lapseni. Pääsin kotiin runsaan kahden viikon päästä ja palasin työelämään hyvissä voimissa. Lapsesta tuli hyvä, kunnon ihminen, kasvatuksellani tai siitä huolimatta.
Juuh sydänleikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Kestän kuumuutta keskivertoa paremmin. En hikoile lämpimällä kelillä, kuin jos on todellinen tappohelle. Viihdyn tulikuumassa suihkussa ja kylvyssä ja voin siirrellä kuumia astioita polttamatta käsiäni kovinkaan helposti.
Hikoilen kuin pieni sika. Hikoilen syömisen jälkeen, kävelyn jälkeen, nauramisen jälkeen. Hikoilen normaalipainossa ja hyvässä kunnossa, jos lihon hikoilen vähän enemmän. Hikoilen yölläkin.
Kuumalla en mene ulos ollenkaan, pelkkä ajatus hikoiluttaa.
Mutta.. viihdyn sekä kuumassa kylvyssä - ja hikoilen siinä - sekä jääsuihkussa (win hof -metodia noudattaen). Olen polttanut käsiäni keittiössä kuumiin pelteihin ja kerran kaadoin kiehuvaa vettä käden päälle - jääkylmä vesi ja aloe vera limaa päälle enkä saanut edes ensimmäisen asteen palovammaa.
Kehoni lämpötila on se (kaikkia ärsyttävä "mittaat vaan väärin") on 34-35 enkä saa koskaan kuumetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kohtua :)
Ei enää yhtään kohtua :)
Kohdunpoistoa jouduin ruinaamaan toden teolla lääkäreiltä. Kuulemma naiseus häviää ja seksi kuihtuu ja kaikkea kamalaa. Todellisuus aivan muuta. Kaikki kuukautisvaivat ja vatsakivut ja selkävaivat poissa. Samoin raskaudenpelko ( 3 lasta varttumassa hyvää kyytiä). Seksi nautinnollista ja mikään ei satu, paina tai hierrä.
N48Kohdunpoisto on antiikkista silpomista, jota vaativat tietämättömät naiset. Lämpöpallohoidolla saa saman tuloksen pienemmällä riskillä ja ilman laskeumaa, ilman miehen nautinnon loppumista kohdunnapukan kadottua. Mutta jospa miehelläsi on niin lyhyt ettei ikinä ennenkään osunut napukkaan.
Tässä meillä on mies, joka ei tiedä että kun naisen napukkaan osutaan niin nainen tuntee sen kipuna. Ja tämä ilmenee tietyissä asennoissa helposti ja nainen pyrkii välttämään sitä, sillä kukaan ei halua kesken mukavan session ilkeää vihlaisevaa kipua!
Pate Perkkonen kirjoitti:
Olen muuten valkoihoinen, mutta kikkelini on ruskea. Kikkelini on myös todella iso, sellainen mustan miehen kalu.
Olen itse todella tummaihoinen luonnostani, vaikka vanhempani ja kaikki isovanhempani ovat vaaleaihoisia. Minulla on kiharat mustat hiukset, vaikka vanhemmillani on suorat ruskeat, tähän todennäköisyys alle prosentin luokkaa, ja minulla on todella jäätävän mittainen kalu. Geenitestit tehty, en ole vanhempieni lapsi ja isovanhempieni lapsenlapsi. Geenit eivät todellakaan ole niin simppeli juttu!
Vierailija kirjoitti:
Selkäakne. Koko selkä näyttää ihan gotlerilta.
Tiedän että nämä "kokeiles tätä tuotetta" -neuvot on joskus tosi ärsyttäviä, mutta silti: mun miehellä lähti finnit pois kun hän alkoi syödä säännöllisesti D-vitamiinia. Jos et jo syö niin kokeile. Aloita niillä suositusannoksilla ja käy mittaamassa vaikka 3 kk kuluttua verikokeella millä tasolla se on. Jos tarvitsee lisätä annosmäärää.
Vierailija kirjoitti:
Yksi vitivalkoinen silmäripsi, joka kasvaa todella pitkäksi. Kasvaisi varmaan rajatta, mutta leikkaan sen aika pois.
Mulla kasvaa toisinaan keskeltä päälakea tulipunainen hius todella pitkäksi ja huomaankin sen yhtäkkiä, luulen irtokarvaksi kun on 10 senttiä pidempi kuin muu tukka ja tajuan, että se on päänahassa kiinni.
Valitettavasti 99% hiuksista kasvaa normaalivauhtia maantiesävyssä :D
Minulla on toinen jalka 3 cm lyhyempi kuin toinen. Mutta toinen jalka on vastaavasti saman verran pidempi.
Olen kankea ja niveleni eivät ole yliliikkuvat. Käteni ovat pienet ja sirot. Saan peukalon siirrettyä suppuun kämmenen keskelle niin, että käden ympärysmitta on sama kuin ranteen. Olen varma, että pääsisin nippusiteistä ja käsiraudoista pienellä manööverillä irti.
Kissa pystyy menemään päänsä kokoisesta reiästä läpi, koska sen lapaluut ovat irtonaiset toisin kuin ihmisellä. Ajattelen, että mun suppukäsi on samanlainen.. vaikka kiinnihän ne luut ovat. Ehkä mulla on vaan sellainen "kapea käsi". Onko muita samanlaisia?
Vierailija kirjoitti:
Olen mieheksi ns. hukkapala. Pituutta on 173 senttiä. Mutta vastapainoksi olen kasvanut maata pitkin. Kengän koko on siinä 46 ja 47 välillä. Pukeuduin kuinka hyvänsä, arvatkaa mikä osa näykyy ensin? Puhumattkaan sitten kun ollaan alasti.
Tom Cruise on tuon pituinen ja ihan kelpo mies. En voi sietää tuollaista nimittelyä, enkä käsitä ylipitkien friikkien ihailua. Tällaisena 160-senttisenä naisena kaikki 170 pituiset miehet ovat jo namipaloja.
Kuulin tällaisen väittämän, että jos pikkuvarvas on sellainen pikkuriikkinen töpö, ihan kuin lapsen varvas ja siinä oleva kynsi on sellainen todella pieni muutaman millin vauvakynsi niin sukujuurista pitäisi löytyä skotlantilaista ja/tai irlantilaista verta.
Jutun lähde on kyllä tiktok, joten varauksella suhtaudun. Skotti-irkut siellä tätä esittivät ja muutama amerikkalainen halusi välittömästi "muuttaa kotiin" ;)
Minulla sattuu olemaan tuollaiset vauvavarpaat, pitäisi varmaan tilata ne geenitestit.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään onko tämä erikoista vai ei, kiva olisi kuulla muiden kokemuksia:
Pystyn tahdonalaisesti "ampumaan" sylkeä kielen alla olevista sylkirauhasista(?). Välillä lentää vahingossa ihan haukotellessakin, komeassa kaaressa aika pitkälle. :D Siellä varastossa on nestettä vain muutamaan "ampuun", sitten ei enää onnistu.
Kuulostaa niin mielenkiintoiselta, että haluaisin nähdä kuvan. Tai videon. Laita tiktokkiin tai reddiitiin niin sinusta tulee julkkis. Tai siis sylkirauhasistasi. Tulee mieleen sekä hämähäkkimiehen seitin ampuminen että joku kobra tai muu käärme, joka avaa suunsa ja hampaista roiskuu myrkkyä ilmaan!
Vierailija kirjoitti:
Istun tai kävelen - p3rse soittaa sävelen!
T: Sinkku-Mies
Vierailija kirjoitti:
Ns. canine tooth -kulmahampaat, joiden takia näytän vampyyriltä. Siis merkittävästi muuta purukalustoa pidemmät ja tosi terävät. Sekä ylhäällä että alhaalla. Vielä maitohampaiden aikaan oli ihan normaali purukalusto, mutta rautahampaat olivatkin tällaiset. Pidän niistä :) Vaikka on niistä joutunut kuulemaan aika rumia kommenttejakin.[/quote
Mielestäni tuollaiset kulmahampaat ovat todella siistit ja persoonalliset.
Leuan alla kasvaa aina yksi iso musta karva. Muuta karvoitusta sillä alueella ei ole. Olen nainen.
Silmäni ovat siniharmaat, enemmän harmaat kuin siniset. Sen väriset silmät ovat ilmeisesti melko harvinaiset.
Olen mies jolla on viikset. Jostain syystä yksi viiksikarvani kasvaa paljon muita nopeammin ja on siksi aina muita pitempi ellen lyhennä sitä säännöllisesti. Tosin sen huomaa vain jos katsoo tarkkaan.
Veikkaan heterochromiaa kehämäisenä. Minullakin on 3 eri väriä silmissä ja pupillin koko vaikuttaa siihen, mikä väri korostuu. Kun pupilli on isona se pienin kehä katoaa. Ja jos itken, punoitus korostaa yhtä väriä.
Meikeillä ja vaatteilla saa "vaihdettua" helposti silmien väriä.
Moni pitää minua vihreäsilmäisenä, mutta oikeasti olen keltainen-siniviher-tummansininen :D